úterý 27. října 2020

Nejen pohled z balkónu

Nejen pohled z balkónu, ale 
i celý víkend byl u nás ve znamení
hezkého barevného podzimu.



                                               Takže na kolo.

Příjemná projížďka to byla. 
Stále mi někdo říká:
proč si nekoupíš elektrokolo ?.
Odpovídám : Na co.
Já už nemíním na kole výletovat do nějakých dálav
a tam, kam chci, mi moje kolo a hlavně ! moje síly stačí.






Dnes už není takový den, který člověka svádí
být uprostřed toho barevného spektra.
Dnes mám dnešek trochu tvořivý.
Mamka neměla ráda umělé květiny.

Vždycky se jí během roku omlouvám,
když dávám do vázy na hřbitově,
kde s taťkou leží, kvítko umělé. 
Ale dnes jsou už podstatně lepší, nežli tenkrát.
Ovšem na Dušičky dělám vždycky věnec
přírodní.


U sousedů po dvou vnucích od dcery
se  narodila od syna vnučka.
Co bych to byla za sousedku, kdybych
tu maličkou něčím neobdarovala.
Zase to bude medvídek a možná ještě něco.
Zatím je vše v rozpracovanosti.


Vir-nevir. Snažím se o určitý můj životní normál.
Neblázním, ale ani tomu- teď zlému- naproti nechodím.


Vím, že na mnohé z vás doléhá ta doba hůř.
Už nemám dítko školou povinné, neřeším pracovní problémy.
Jen patřím k ohroženému lidskému druhu !

Moji milí !
Přeji vám všem klidné dny a stálou naději,
že to ustojíme a zase bude dobře.

Klidné dny ve zdraví !

Hanka



36 komentářů:

  1. Hani, ve všem souzním! Medvěd je určitě nejlepší dárek! Pa Jiřina z N.
    máš krásné výhledy z okna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už těch medvědů uháčkovala ani nevím kolik :-). On je to takový vděčný dárek.

      Vymazat
    2. Hani, já jsem jednou na poslední chvíli z květované látky v ruce ušila medvídka st.vnučce jako další dárek, má ho dodnes a říká mu Růženka, protože jsou tam natištěné růže.Vůbec jí nevadí, že oči jsou knoflíky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Podzim je prostě nádhera! Medvídek se rýsuje a udělá určitě velkou radost. Snažím se taky o určitý životní normál. Vážím si svých koníčků a času, který teď na ně mám.
    A jsem ráda, že pokračují blogy...
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky ráda, že mne baví spousta záležitostí, kterými si mohu teď tuto dobu zaplnit dny. Stále toho mám v hlavě plno :-).

      Vymazat
  3. Medvídky mají děti rády, já jsem pro vnoučka mojí kamarádky háčkovala chobotničku. Jako miminko s ní prý hodně rád spával. Přeji hezké a klidné dny a držme se, také patřím mezi ohrožený druh, zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, na chobotničku jsem si nevzpomněla a že jsem jich několik dělala.

      Vymazat
  4. Hani, já taky podzimní barvy miluju. Moc pěkně jsi výlet vyfotila a věneček a vůbec hřbitovní kvítí mám taky ráda přírodní.
    Opatruj se. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si z dětství pamatuji, že mamka vždy na hřbitov kupovala věnec z modré statice.Neměla ráda takové ty umělé voskové květy.
      Dlouho jsem to tak měla vzhledem k Dušičkám zafixované.

      Vymazat
  5. Hani, krásné fotky z výletu. Příroda teď hýří barvami.
    Hezky tvoříš, medvídek určitě potěší.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když je venku hezky tak se teď fotí dobře a málokterá fotka je nevydařená.

      Vymazat
  6. Hani, moc krásné fotky a opět krásně tvoříš. Měj zdravé dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že mne stále baví něčím se zabývat. To by byly teď ty dny neutěšené.

      Vymazat
  7. Haničko, děkuji za ty nádherné výhledy, krásné podzimní fotky!
    Přeji hlavně zdravé dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On asi každý kdo se teď vydá do sluncem ozářené přírody pořídí hezké fotky. Příroda se směje na každého. :-)

      Vymazat
  8. Hani, jsi moc šikovná. Musím tedy napsat, že Tvoje háčkování je moc pěkné. Já se ve svých téměř sedmdesáti letech háčkovat teprve učím. Začala jsem při první covidové vlně a teď tak nějak pokračuji, protože jsem od své 81leté sestra dostala tašku přízí, které snažím zpracovat. Moc hezké fotografie a hezky napsaný článek, které mě potěšil. Přeji Ti krásné a klidné dny a v pohodě a ve zdraví. Jara

    OdpovědětVymazat
  9. Věneček se mi moc líbí. Bydlíte v krásném okolí, tam byse mi taky dobře jezdilo na kole :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hani,pěknou vyjížďku jsi měla na kole.Víkend lákal do přírody,kdybych tu neměla synova psa,také bych vyjela.Já mám elektrokolo,manžel mi ho koupil k 65,už jsem nějak nezvládala kopce.Poprvé na dušičky na hroby nepůjdu,pověřila jsem dceru,aby koupila koše.Umělé kytky také nemám ráda,doma vůbec,ale na hrob je rodičům dávám.Teď jsou některé i hezké a vypadají jako živé.Na hroby půjdeme s manželem až budeme mít to špatné za sebou.Manžel je chlap,jak hora a covid mu dává zabrat.Ale bude lépe.
    Já háčkuji pořád,ale zvířátka zatím ne.Už jsem si ale kolikrát říkala,že bych to měla zkusit.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Háčkované postavičky mne baví. A radost mi dělá, že ti malí obdarovaní z nich mají radost. Zkus to :-)))
      Měj se!

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Když se vydaří počasí, tak se příroda přímo nabízí :-)

      Vymazat
  12. Krásná projížďka podzimní krajinou. Rodičům si udělala moc pěkný věnec a medvídek pro sousedovic malířkou bude vlastně už určitě je nádherný a roztomilý. z toho nepřítele který nás není pronásleduje v podobě nemoci mám velký respekt, protože s námi bydlí syn, který chodí do práce my jsme také ohrožený druh, navíc manžel má astma a tedy je na tom ještě hůř. Zatím se však držíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My se zatím taky držíme. Nikdo z rodiny nebyl virem zasažen. Není o co stát, že!

      Vymazat
  13. Hani, krásně je u vás a je fajn, že stále vyrážíš na své toulky na kole. A medvídek se mi už teď líbí, toto jsou mé oblíbené barvičky. :o)
    Přeji pohodové dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Medvídek už je předán. Zatím se líbí mamince, obdarovaná to ohodnotí zřejmě později :-)).

      Vymazat
  14. Fukčarinka - Taková vyjížďka na kole je parádní a vůbec jak je krásný den. Fotky i věnec Hani moc pěkné.����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale myslím, že ta vyjíždka byla asi poslední :-).

      Vymazat
  15. Ten pohled z balkonu je moc hezký - takový klidný a určitě stále trošku jiný. Zaujali mě koníci, ale i ten žlutý strom u cesty. A samozřejmě jsem se kochala výrobky, i když ještě medvídek není hotov - čistě bílý a vypadá na precizní práci .-) Udělá určitě radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,ano pohled z balkónu máme pěkný. Mění se s každým ročním obdobím, změnil se i od té doby, kdy jsme se nastěhovali.

      Vymazat
  16. Milá Hanko!
    Miluji podzim a Tvoje prezentace krásných fotek ve škále podzimních barev je úžasná. Úplně se mi udělalo lépe. Moc hezké tašky.A ten pohled z balkonu je doslova úžasný. Jako pohlazení.

    OdpovědětVymazat
  17. Moje maminka vždycky říkala, že umělé květiny jsou žrouti energie, nikdy jsme je doma neměli a když jsem se vdala, nenápadně jsem se zbavovala umělých květin, které měl v bytě manžel :D.
    Medvídek vypadá už teď krásně :).

    OdpovědětVymazat
  18. Takový pohled z balkónu by se mi taky líbil :-)

    Ten medvídek musí být ve výsledku úžasný, moc se mi líbí už jako rozpracovaný.

    OdpovědětVymazat
  19. Taky jsme na starém bytě měli úžasný výhled na přírodu. Teď takový krásný výhled budeme budovat z baráčku. Krásná práce a určitě z medvídka budou nadšení :) Lepší dny i pro vás :)

    OdpovědětVymazat
  20. Asi jsem zlenivěla. Po práci nemám vůbec chuť chodit ven. Raději si zalezu s knížkou pod deku nebo sednu s háčkem k telce. Nevím, co ro se mnou je...

    OdpovědětVymazat

Losovala jsem !

  A máme tady nedělní večer. A já vylosovala dvě výherkyně knížky Nejsem jenom sestra. Oběma vám gratuluji ! Ale ještě jedna knížka najde sv...