středa 4. listopadu 2020

Neměla jsem pravdu

Neměla jsem pravdu, když jsem si nejen myslela,
ale i u některých z vás do komentáře napsala, že se
mi letošní podzim zdá málo barevný.
K tomuto příspěvku mne nakopla Jiřinka z N.
a utvrdila Marta (Vyzobaná slunečnice).

On barevný je a já se o tom přesvědčila 
včera na své procházce jiným směrem,než
jsem teď v posledních dnech chodívala.

Takže, abych to uvedla na pravou míru,
dávám sem několik foteček.









                                            Mějte klidné dny !

Hanka 


Fotky vypadají lépe, když na ně kliknete a ony se objeví
v jiném okně. :-)

20 komentářů:

  1. Hani, díky za pěkné pokoukání. Měla jsem to také tak. Myslela jsem, že jsme ty podzimní barvičky propásli. Bylo to asi tím, že jsme kvůli dešti zůstávali více doma. Něco nám ale zůstalo. Nakonec v přírodě je stále co pozorovat i když už je všechno listí na zemi. Pěkné zážitky z přírody přeje Helena.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky plné barev. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, i u vás se podzim krásně vybarvil, ono občas stačí nakouknout jiným směrem. Já to takto mám se sněhem, u nás většinou nic a o pár kilometrů dál je bílo.
    Tak hlavně, že ses krásných barviček dočkala. :o)
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotografie.Podzim se krásně vybarvil jako každý rok,ale bylo málo sluníčka,aby ty barvy vynikly.U nás už jsou stromy skoro holé.Nevím,jestli ještě něco po karanténě vyfotím.
    Hani,měj hezké listopadové dny

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsme se, Hani, přeci jen potěšily barevným listím, máš pěkné úlovky. Zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Barevné spektrem podzimu. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotografie. Já koukám z okna na dub v sousední zahradě jak se denně barevně proměňuje. Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, taky si ho našla, viď? Měj pohodové barevné dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, barevný je jako každý rok,a le asi jsem to přes ten neustálý déšť neviděli. Snad si teď užijeme pár slunečných dní!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Barevný podzim se nikdy neokouká. U nás včera foukalo a dost listí popadalo.
    Ale aspoň vykukuje sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  11. On byl Hani letos dlouho překvapivě zelený, zřejmě přílivem vláhy. Teprve před pár dny u nás také pozoruji velkou podzimní barevnost. Mám z kuchyňského okna přímo výhled na zříceninu hradu na kopci s lesem, tak pozoruji každý den ty proměny.
    Měj se moc hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  12. Domnívám se, že právě v těchto dnech jsou barvy a slunce to nejkrásnější, co můžeme venku potkat. Tak hurá do barev.
    Zachytila jsi nádheru.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, nádherné podzimní barvičky. Tohle mám na podzimu ráda, tu paletu hezkých barev. My máme přísavník na několika místech a na každém místě je jinak zbarvený, je to pěkná podívaná. Většinu listí už máme spadnutou.
    Hani, měj se krásně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, vše se barví do podzimní palety, jen je dobré se dobře nasměrovat. ☺ ☺ ☺

    OdpovědětVymazat
  15. Letos bylo listí dlouho zelené, je hodně vláhy, stromky nejsou ve stresu a nemají potřebu se zbavovat listí. Začíná opadavat i zelené.
    Pěkné dni. Pavel

    OdpovědětVymazat
  16. Opravdu je krásně barevný a zatím ani není tak mlžný a deštivý, jako tomu na podzim bývá, jen kdyby to vydrželo.

    OdpovědětVymazat
  17. Máš pravdu, je barevný .-) Krásné fotografie. Přeji moc hezké podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  18. I když je podzim barevný každým rokem, přesto se najde vždycky najde nového, co nám v předchozích letech uniklo.

    OdpovědětVymazat
  19. Až na ty barvy podzimu, nemám tento čas ráda. Dnes máme mlhu jako mléko, zima je vlezlá, ale kávička a praskání ohně v krbu mně náladu napravilo.Snad se ten Martin jen někde zdržel a aspoň poprašek za ním dorazí.

    OdpovědětVymazat

Tak ještě nějaká ta fotečka a nějaká ta větička

  Vnučka mi poslala ještě nějaké fotky a tak se s vámi o ně podělím. Dozvěděla jsem se i něco zpřesňujícího o malé Caroline. Pochází z polyg...