úterý 18. května 2021

 Dnešní úterní ráno bylo slunečné,
už je ale proměnlivo.

Tak jako včera.
Ale dalo se nebýt jenom doma.
Zajeli jsme k mé kamarádce do mého rodného města. Slíbila jsem jí
popis na něco z mého háčkování. Ona nemá počítač,
takže nelze poslat mailem.
Bylo to jenom na otočku, nezdrželi jsme se.

Obhlédli jsme rozkvetlé autobusové nádraží, které
by leckteré město mohlo závidět.

Tyto fotečky nejsou moje.
Jen jsem je seskupila do jedné fotomontáže.



Zpáteční cestu jsme zvolili trochu jinak, nežli obvykle.
Nápad, že bychom se mohli zajet podívat do jarních Ratibořic,
jsme vzdali, protože nebe varovalo.
A tak jsme se rozhodli jet k rybníku Špinka, projít se tam
a přilehlou obcí Olešnice se dostat na hlavní cestu vedoucí k nám.
Rybník není daleko od mého rodného města, takže to problém nebyl.
Ovšem to nebe !
Rozhodlo se hrát s námi hru kdo s koho.
Takže moje focení proběhlo mezi kapkami deště,
potom honem do auta a davaj domů.
U nás sucho. A tak daleko od sebe ta města nejsou.




A co jinak ?
Na zahrádce jaro, konečně i jabloně rozkvétají.



A to je asi tak pro tuto chvíli všechno.
Žiju určitý normál.
Starám se o domácnost, zahrádku, ruční práce taky mám na programu dne,
čtu, když počasí dovolí sednu na kolo nebo šlapu pěšky, občas i k té televizi sednu :-).

Mějte se všichni moc hezky,
užívejte si pěkné chvilky jara když počasí dovolí.

Hanka
 
Moc mne těší vaše návštěva u mne.
Ráda nakukuji k vám.

P.s. pro Dášu - Cestou necestou.
Dáši, používám teď  písmo - courgette 



18 komentářů:

  1. Moc krásné fotografie Hani. Jaro je plné barev a to mám moc ráda. Tak si užívej krásných jarních dní v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné jaro ve fotografii)))

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, krásné fotky. U nás se také honí mraky a fouká celý den. Nikde jsem nebyla, věnovala jsem se kytičkám. Sice je na přesazování pozdě, ale snad to přežijí.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám hodně ráda fotky rybníků, tak se moje oko potěšilo 😉 Odpoledne na procházce nás také dohnala přeháňka, naštěstí jen kratičká. Hani, přeji hezký den 🌻

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, moc ráda jsem oplatila tvé návštěvy u mne na blogu, jsi pilná včelka, pracovitá. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, počasí si s námi hodně hraje. Já jsme dnes na cestách několikrát projela deštěm, ale i slunečnou oblohou. Je to takové stále aprílové. Fotky od rybníka i z rozkvetlé zahrádky jsou parádní. U nás už jabloně také kvetou, stromy jsou samý květ, tak snad i jablíčka budou.
    Díky za název písma, zkusím ho dohledat.
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Haničko, moc krásné fotky...kochám se, tohle období miluju...krásné dny Hanka.

    OdpovědětVymazat
  8. Haničko, nádhera! Ta čerstvost, svěžest, ach...
    Měj pohodový den.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, to je krása ta virtuální procházka s tebou. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné rozkvetlé fotografie.Už říkám nějakou dobu,že musím projít město,ale barání mně v tom denní déšť,zdá se mi,že u nás takové rozkvetlé záhonky nikde nejsou.I zahrádka ti krásně rozkvétá.
    I ty podmračené fotky od rybníka jsou moc krásné.
    Hani,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  11. V Litomyšli mají zas u autobusového nádraží krásnou výsadbu z okrasných travin a trvalek ozdobných listy. Na jaře sem tam nějaký tulipán, narcis a modřenec. Počasí je takové, že si člověk nemůže nic naplánovat.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně rozkvetlé obrázky! U nás už to taky vypadá na jaro, byť řádně opožděné. Kdyby ale nebyly ty čtyři krásné dny minulý týden, tak tu snad nemám listy na stromech doteď :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné jarní fotečky . Ta úplně poslední je přímo fantastická

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, užila jsem si výlet s tebou a rozkvetlé stromy akvěty taky.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne jarné fotky, pestré farby, hneď má človek lepšiu náladu! Krásne dni! Marta

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, zdravím. Na takové autobusové zastávce bych snad chtěla i bydlet, jak je krásná. Hezký kousek jara jsi nám ukázala. Měj se dobře. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Hani, stejně je to u nás,občas nás zažene déšť domů a je po procházce. Fotky se vydařily. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  18. To autobusové nádraží máte opravdu krásně dekorované květinami. Rybníky i když bylo počasí nevlídné jsi vyfotila moc hezky.

    OdpovědětVymazat

Tak ještě nějaká ta fotečka a nějaká ta větička

  Vnučka mi poslala ještě nějaké fotky a tak se s vámi o ně podělím. Dozvěděla jsem se i něco zpřesňujícího o malé Caroline. Pochází z polyg...