sobota 29. května 2021

Počasí stále na střídačku

Ani se mi nechce věřit,
ale už je poslední květnový víkend.

Zítra  je neděle.
Ta minulá nám v podvečer připravila krásnou podívanou.



Ale jinak počasí hraje stále na stejnou notu.
Mění svoji tvář i několikrát za den.
Střídá se modro, šedo, kapky deště, vítr, slunce........
Prostě nic moc.

Ale i tak jsem v týdnu sedla na kolo
a pár km jsem šlápla.



Objevila jsem plný břeh pomněnek.



Docela jsem si to užila, ale nebe nade mnou stále dělalo bububu. 
Domů jsem dojela bez kapek májového deštíčku.
Hmm, májový deštíček - po něm prý rostou vlasy,
tak říkala moje mamka i babička.
To zrovna já snad ani zapotřebí nemám.

😊

Ze zbytku klubíčka růžové vlny jsem upletla ještě jednu čepičku.


A taky jsem tento týden dočetla knížku.

Líbila se mi.

 



A tak mi ten 21. týden t.r. uběhl jako voda v té naší Úpě.

Mějte pěknou zítřejší neděli
a přeji vám vydařené dny příštího týdne.

Za vaše nakouknutí sem ke mně moc děkuji !

Hanka



23 komentářů:

  1. Hani, moc pěkné shrnutí posledních dní v květnu, já jsme dnes také zmokla, na výletě. Ale slunečných hodin bylo víc.Čepička se povedla.
    Opatruj se, cyklistko. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Minulou neděli v podvečer byla k vidění dvojduha na Hané. Byl to úžasný pohled. Nevěděla jsem, že taky žiješ poblíž Olomouce, anebo je tento úkaz vidět široko daleko?

    OdpovědětVymazat
  3. Hani,u nás je duha snad každý druhý den a třeba i dvakrát za sebou.Vždy navečer,ale trvá to chvíli,potom opět prší.Já ji vidím jenom půlku a vychází vždy ze stejného místa.Také fotím.
    Na kole jsem konečně vyjela s kamarádkou.Zažily jsme přeháňku.
    Pořídila jsi krásné fotografie.Na kvetoucí kaštany jsem zatím štěstí neměla.
    Čepička je moc krásná a knížka byla určitě zajímavá.Zaměstnávám se doma podobně.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  4. Včera se tu stavoval syn a velmi ironicky se ptal jestli letos budeme zprovozňovat bazén. Touhle dobou normálně už býval. No sama nevím jestli se to letos vyplatí. Ale budu optimista a zkazila mu radost tím, že jo. On totiž vždycky leze na střechu přidělávat solární ohřev. nemůžeme to tam nechat přes zimu protože by to vzal sníh, jak už jednou a spoléhat na to, že sníh nebude taky nelze. Jinak je to už otravný s tím počasím.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, krásnou duhu se ti povedlo vyfotit. A ty pomněnky ... Mám je moc ráda, ale u nás na chalupě jsem na ně zatím nenarazila.
    Hezký nastávající týden i tobě.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, duha je nádherná. Už se mi ji dlouho nepodařilo vyfotit. I u nás je stejné počasí. Tvoje projížďka se mi moc líbí. Co se týká vlasů, tak májový deštík nepotřebuji, zatím jich mám až dost. Moc se mi líbí čepička, malé slečně bude slušet.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, krásná duha, čepička i pomněnky. Měj se moc hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sednout na kolo, tak jsem celá od bláta, jak je tu všude mokro 😀. Duha nás taky v týdnu navštívila a hned několikrát 🙂.

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, ta duha tedy je! Kouzelný fotka!
    A pomněnky...
    Čepička je jemnoučká a heboučká už podle fotky!
    Měj hezký i další týden, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Ta duha je fakt nádherná a nádherná je i čepička. Já už jsem z toho počasí dost otrávená, nejvíc mi snad vadí ten vítr. Doufám, že příští týden už bude líp, říkají to v předpovědi, ale vlk také sliboval 😉😉😉

    OdpovědětVymazat
  11. Haničko, krásné fotky jsi nám nachystala a ta duha.... nemám slov. Ta je parádní. Mně se ještě nikdy takovou krásu nepodařilo vyfotit.
    A čepička je opět moc povedená. Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani to jsou krásné fotografie, ta dvojitá duha je perfektní. Čepička se Ti moc povedla. Doufejme, že už se počasí umoudří a trochu se zahřejeme. Vždyť máme konec května a my ještě doma topíme! To je hrůza. Přeji Ti příjemné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, ten týden zase utekl, ani jeden neví jak. Máme to podobně, ten čas je stále rychlejší. :o) :o)
    Hezky je u vás, ... a ta duha je nádherná.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásně jsi to nafotila. Ten pomněnkový břeh je kouzelný. Čepička je moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Hanko, dala jsi nám tu krásné fotografie, nevím na co se mám dříve dívat zda na pomněnky, či na duhu. U nás je to stejné sluníčko se přetahuje s mraky a většinou prohraje, deštík se střídá s pořádným lijákem a také nám to padaly kroupy sice malý jako hrášky, ale nemuselo to být tak jako všichni už se těším na slunné teplé dny. Fukčarinka měj pěkný týden.

    OdpovědětVymazat
  16. Dúha je kúzelná ... a knihou sa možno budem inšpirovať, vyzerá zaujímavo;)

    OdpovědětVymazat
  17. Počasí mě deptá, hlavně to chladno. Nic kromě trávy a slimáků na zahradě neprospívá. Ty sis týden užila ukázkově.Duha je přepychová, i výlet na kole je super. Čepička se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  18. Hani, povedla se ti nafotit krásná duha. Tedy vlastně dvě. Teď jsou vidět dvě najednou často. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Hani,
    krásná fotka s duhou a moc se mi líbí ten břeh. Já vím, že všichni na toto počasí nadávají, ale já jsem spokojená. Nesnáším vedra, nevadí mi deště:-D
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Hani, počasí se mezi tím aspoň trochu umoudřilo. Duha je nádherná a čepička taky.

    OdpovědětVymazat
  21. Haničko počasí už konečně je jiné.Bylo to letos opravdu hodně dlouhé....Ale dnes je překrásně💙💙💙💙,čepička je krásná,knížku neznám ale vypadá zajímavě.Já tred dočítám třetí díl Panského domu :o) Přeji ti krásný víkend.Martina

    OdpovědětVymazat
  22. Hani, ta duha ... tak ta teda je úchvatná. Nikdy se mně ji nepovede takto krásně vyfotit.
    Měj se krásně. Jitka

    OdpovědětVymazat

Malá doložka k poslednímu mému příspěvku

  Malá doložka k příspěvku o knize naší vnučky Hanky.                        Mám ji pro dvě z vás, pokud by vás zajímalo si ji přečíst. Stač...