pátek 16. července 2021

Jako voda v řece

Ani se mi nechce věřit,
že už máme před sebou další víkend.
Polovina července  
odplynula jako voda v naší řece. 


Tento týden se na mne usmálo štěstí.
Nevím, čím jsem si to zasloužila, ale já byla dvakrát
vylosovaná jako výherkyně milých dárků.
Od Hanky (Jak jde čas) mi již na okně jeřábi poletují
a od Marty (Vyzobaná slunečnice) se na plakáty těším.

Jelikož stále je čas levandule,
vyrobila jsem si věneček.
Inspirovala mne Lenka (Babilenka)



Stále mám rozečtenou nějakou knížku,

teď jsem dočetla tuto :



I háček či jelice do ruky vezmu,
ale zatím není co vyfotit.
Snad příště !

😊

Mějte pěkný , hlavně klidný víkend.

Moje babička se vždycky modlívala:
Dej vám Pánbůh dobrou noc,
voda, oheň, vítr.

Mějte pohodové dny příštího týdne.

Hanka

Moc vám děkuji za vaši návštěvu tady u mne.





20 komentářů:

  1. Hani, zdravím. Jé, levandulový věneček, to je fajn. Gratuluji k výhrám. Měj se hezky o víkendu i po něm...Lenka
    www.babilenka.cz





    OdpovědětVymazat
  2. Haničko, gratuluji k výhrám, chválím věneček a přeji krásný víkend. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Blahopřeji k výhrám. Levanduli postupně taky sbírám. Asi se pustím taky do věnečku. Pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani; ty máš akční dny))) blahopřeji k výhrám a přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, gratuluji k výhrám. Vidím, že se vůbec nenudíš. Věneček je krásný, moc se Ti povedl.
    Měj pěknou víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež blahoželám k výhra ... a levanduľu cítim až tu na Slovensko, krásny venček! Marta

    OdpovědětVymazat
  7. Hodní lidé vyhrávají, Hani! blahopřeji. Levandulový věneček je moc hezký, usazení na trámech náramné. Snímek lavičky s květy se mi líbí moc. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji k výhrám Hani. Levandulový věneček já nádherný a Ty moc šikovná. Přeji Ti krásné a pohodové, tvořivé dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Levandulový věneček se povedl, líbí se mi. Mám také na zahradě levanduli, je to odrůda světlá, ale kvete dost málo. Zřejmě je to i tím, že na ní sluníčko nejde celý den. A samozřejmě gratuluji k výhrám. Zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, ten věneček se mi moc líbí. Takový letní... Té vody je letos opravdu hodně. A čas skutečně letí. Knížka vypadá také zajímavě. Krásné dny a ať se daří

    OdpovědětVymazat
  11. výhra vždy potěší, a cítím vůni levandule,hezké dny,Sv.

    OdpovědětVymazat
  12. Jizera u nás po deštích moc klidně teď nepluje a hlavně je úplně hnědá.My se v ní jinak koupeme,ale teď bohužel.Blahopřeji k výhrám.
    Levandulový věneček je moc krásný.
    Také mám pořád rozečtenou knížku,čtu večer v posteli a nějak teď brzy u ni usínám a přitom je napínavá.
    Hani,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  13. Věneček je hezký, určitě zkrášlí obydlí, jen nevím, která řeka je na foto. Kniha mě zaujala - osudy rodu Borgiů, jak se tam píše, jsou opravdu "pozoruhodné".
    Přeji pěkné letní dny. ☺

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, k výhrám moc gratuluji. A věneček je nádherný, také jsem ho u Lenky zahlédla. Jak jsi tam ty svazky levandule připevnila, tavnou pistolí, nebo jsou nějak přivázané?
    Přeji pohodový nový týden. D.

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, krásný věneček. Já věnce neumím. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, taky se mi líbí věneček a potom ta lavička se žlutým kvítím, to je moc hezká fotka.

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Hani,
    ten věneček je parádní, jsi moc šikovná.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Hani,gratulace k výhře,děkuji za tip na čtení. Věneček je moc hezký. Přeji pohodové dny prožité ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  19. Líbí se mi ten levandulový věneček, je nádherný

    OdpovědětVymazat
  20. Hani nádherně opět tvoříš. To musí být vůně. Posílám mnoho pozdravů a gratuluji k výhře. Z💙

    OdpovědětVymazat

Trochu takový pel-mel

 Někdy je hezky, někdy ne. Ale když jó, tak nějaké malé vyšlápnutí neuškodí. S manželem procházka kolem rybníka Špinka v Červeném Kostelci. ...