pondělí 13. září 2021

Uteklo to

Uteklo to jako voda. 
A dnes už naše nejstarší vnučka Hanka
odlétá zpátky do Saudské Arábie.

V sobotu jsme se s ní rozloučili.

Říkala, že si to užila, ale přeci jenom to byla
víceméně hektická dovolená.
Spousta setkání, rozhovorů ap.
Dělala rozhovor v Českém rozhlase Hradec Králové.
Je s ní rozhovor v tzv. Trutnovinkách.
I naše městská televize Účko s ní udělala reportáž.
Bývala tam v době studií redaktorkou. 
Docela se prý těší zpátky, na zaběhnutý denní rituál.
Tento druhý rok si tam chce více užít,
práci má už zaběhnutou, takže bude mít více času a chuti.

Požádala mne o dárek pro tamější přítelkyni.
Objevila jsem látku s dezénem, který mne oslovil.
Rozkvetlá louka- naše česká louka.



Udělala jsem ještě 4 srdéčka navíc, určitě je bude mít komu dát.
Kdybychom se byly bývaly domluvily, tak by bylo hezké k srdéčku
přikoupit panenku ze šustí. 
Škoda.


Hance jsem také ušila letní prostírku a miniprostírání vánoční.
Zcela určitě zase na Vánoce doma nebude.


Dnes na ni moc myslím, protože má trochu komplikovaný let.
Praha, Miláno, Káhira,Jeddah (Džida).
Původně objednaný Praha,Dubaj, Jeddah jí zrušili.

Trochu hektické dny byly teď i u nás .
1. srpna byla operována fenka Bára od syna.
Už je to pes v létech,ale přeci jenom se veterinář do zákroku
pustil (nádor dost rozrostlý).
Takže je nutné ji hlídat,hlídat, hlídat - pravil.
A tak v době, kdy syn s přítelkyní pracují,
střídáme se s manželem na hlídání.
Vidět po zákroku smutné oči Báry, bylo pro mne
docela náročné.
Ale teď už to vypadá, že nějaký čas tady ještě bude.
Žere, dle možnosti, běhá......
Veterinář docházel píchat jí léky a konstatoval, že to zatím dobře
ustála.

Ale i tak jsem stihla zajít se podívat na :



V sobotu jsme měli naši Loutkovou zahradu.
Akce se vydařila.


Že podzim je tady dávají najevo květiny na naší
zahrádce.


Ale slunečnice jsou stále v plné parádě !

 

Stihla jsem i sraz od ekonomky.

A teď už se od počítače zvedám
a jdu vystřídat manžela. Ještěže zahrada a bydlení syna
je od nás opravdu kousek.

Mějte se všichni moc hezky,
užívejte zatím stále hezkých dní.
Moc děkuji za vaše nakouknutí na můj blog.

Hanka


24 komentářů:

  1. letos mi kytky moc radost nedělají, jsou takové divné. Slunečnice jsem si sice vysela, ale nic z nich nebylo. Asi už to byla hodně stará semínka. Snad na čerstvá dojde příští rok. Ta látka je tedy naprosto luxusní.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, měla jsi opravdu rušné dny. Tvoji vnučku obdivuji a věřím, že celé tvé rodině dělá velkou radost. Když onemocní pejsek, člen rodiny, je to moc smutné. Držím palce ať je mu zase lépe. Přeji pohodové dny. Hela

    OdpovědětVymazat
  3. Hani; našila jsi krásné věci. Někdo bude mít velkou radost ))))
    Pejskovi přeji brzký návrat zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní; akorát jsem teď na irozhlase dočetla člán

      Vymazat
    2. ....článek o tvé šikovné vnučce. Musíš být pyšná babí))) máš být na co.

      Vymazat
  4. Hanko, jsi šikovná a navíc máš vkus, dárky jistě potěší. Pejskovi přeji brzké uzdravení a potom skotačení ...zdravím do východních Čech. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, látka a výrobky z ní jsou moc hezké. Mám tyhle motivy lučních květin ráda. Potěšila jsi se s vnučkou, to Ti moc přeju. A pejskovi, ať se brzy zotaví a může s vámi ještě dlouho být. Moc Tě zdravím. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Hani látka je nádherná a srdíčka také Jsi šikovná moc. Pejskovi Báře přeji brzké uzdravení a ty červené zahradní slunečnice jsou nádherné. My už letos první rok zahradu nemáme a jsem ráda. Už bych to nezvládala. Stačí mi záhonek před domem pro potěšení rýpat se z hlíně a jen tak pro radost. Přeji Ti příjemné dny a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  7. Hanko,vytvořila jsi moc hezké dárky. Vnučka se zde určitě nenudila. Nyní už jen zpráva, že cestu zdolala a těšení na příští setkání.🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, moc krásné dárky jsi vytvořila. Měla si hodně nabité dny. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, musíš být na vnučku pyšná! Teď už se snad tolik nebojíš!
    Dárky si ušila moc hezké, vymyslela si to skvěle.
    Přeji hezké dny a Báře rychlé uzdravení!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, stihla jsi toho opravdu hodně. Moc se mi líbí látka s motivem naší české louka a ušila si z ní krásné dárky.
    Držím palečky, aby se Bára úplně zotavila a mohla tu s vámi ještě dlouho být.
    Měj krásné dny, stále nám svítí sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak hlavně aby vnučka doletěla v pořádku...

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě jste si vnučku užili, hlavně aby zpáteční let byl bez problémů. Jsi moc šikovná, dárečky se určitě líbit budou. Měla jsi poslední dobu hodně hektickou, ale aspoň se člověk nenudí. Moc zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
  13. Hani,vnučka je šikovná,můžeš být pyšná.A ani ty nejsi pozadu,vymyslela jsi krásné dárky,látka se mi moc líbí.Máš opravdu pořád co dělat.
    Pejskovi přeji brzké uzdravení a další léta.Domácí zvířátka jsou moje slabina.
    Přeji ti hezké dny

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Hani,
    mělo jsi to pěkně plné a pestrobarevné. Moc se mi líbí design látky, co jsi vybrala, je to můj oblíbený motiv. Ty slunečnice jsou parádní!
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, náročné dny jsi měla, ale i radostné. Hlavně ať vnučka dobře doletí. Ušila jsi pěkné dárky, látka je nádherná. Přeji i pejskovi brzké uzdravení.
    Měj se pěkně a užívej stále pěkných dnů :-) Alena

    OdpovědětVymazat
  16. Být hrdá na svou vnučku můžeš být právem a dárky, které přiveze kamarádce a sobě jsou moc pěkné. Chudinka Bára. Ale je skvělé od lékaře, že to vzhledem k věku neodpískal, jako se to někdy děje s lidmi. Moc fence přeji plné zotavení a jiskru do oka.

    OdpovědětVymazat
  17. Tie šité darčeky sú nádherné, určite potešia ♥ Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat
  18. Netušila jsem, že jsi tak šikovná. Sehnat tak úžasnou a českou látku je kumšt. A ještě k tomu ušít suvenýr, který se nedá nikde koupit. Úspěšná babička má úspěšnou vnučku. Gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  19. Hani, jsi všstanná a stále aktivní, jsi prostě inspirací pro mnohé z nás. Přeji krásné dny

    OdpovědětVymazat
  20. Hani, je to chvilka, kdy jsi psala, že vnučka odlétá do Arábie. A už byla na chvíli doma. Je to odvaha. Já bych asi nedala ani ten let s přestupy. A ta látka je moc hezká, hezká srdíčka jsi vyrobila. Je dobře, že pejskovi se daří už lépe. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  21. Hani tento příspěvek je opět velmi výživný. Oči přecházejí z Tvé tvorby. Snad to Bára dá. Držím palce. Naše Sára to bohužel nedala a to mohla mít ještě pár let před sebou. Byla velmi vitální i přes to srdíčko.

    OdpovědětVymazat

Trochu takový pel-mel

 Někdy je hezky, někdy ne. Ale když jó, tak nějaké malé vyšlápnutí neuškodí. S manželem procházka kolem rybníka Špinka v Červeném Kostelci. ...