středa 29. prosince 2021

Už jsou za námi

 Už jsou za námi.
Vánoce, na které jsme se těšili.
Pravda, dozvuky ještě jsou.
Doma to stále voní jehličím, cukrovím.




Ty naše byly klidné, pohodové.
Jen na Boží hod vánoční bylo u nás rušno.
To se sešla naše rodina, chyběla jen nejstarší vnučka Hanka.

Jak ten čas utíká.

Nový rok ťuká na dveře.
Poslední silvestrovská noc je otevře o půlnoci dokořán.



Už jsem tady jednou psala, že zrovna Silvestr až tolik neprožívám.
Ovšem s prvním dnem nového roku jakoby ožiju.
Žádná předsevzetí si nedávám, ale cítím v sobě určitý elán.

Moji milí,

do nového roku 2022 vám přeji jen všechno dobré.

To špatné ať rychle odplyne, jak ta voda v řece.

To hezké ať vás těší, ať u vás zůstane.


Hanka


Děkuji za vaši přízeň.

Jsem tady s vámi ráda.



22 komentářů:

  1. Hani, také přeji do nového roku jen to dobré a abychom se zase vrátili do normálního života. Měj se hezky, zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko, vše nej a pevné zdraví přeji. Já osobně Silvestra a Nový rok nijak zvlášť neslavím, jen si říkám, tak už je to vše za námi, jaký asi bude ten další rok.
    Však si tady, na blogu, později řekneme, ne?
    Měj se krásně. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, krásně jsi to napsala. Vánoce jsou za námi, ale atmosféra ještě přetrvává. A nový rok se kvapem blíží. Doufejme, že bude pro spoustu lidí šťastnější, než tento. Já jsem ale celkem spokojená. Spokojenost a radost ze života přeji i Tobě a celé Tvé rodině.
    Těším se na setkávání, byť jen virtuální, v příštím roce. D.

    OdpovědětVymazat
  4. hezky napsáno..a přeji klidný rok 2022,Sv.

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, moc hezký příspěvek! Chodím sem k tobě opravdu ráda a budu i v novém roce.
    Přeji jen všechno dobré!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, my jsme se sešli s rodinou syna na Štěpána, jinak jsme si Vánoce užívali s mužem sami, v klidu. Na Silvestra u nás budou vnoučata, takže s nimi půjdu brzy spát. Ale nějaké dobroty si uděláme.
    Hani, do nového roku Ti popřeji především zdraví, pohodu. Těším se na další setkávání ve virtuálním světě, ráda chodím na Tvůj blog podívat se, co je nového. Růža

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, u nás bylo rušno už od Štědrého dne a s částí rodiny jsme vyráželi i na procházky do přírody a svátky si užívali s celou naší velkou rodinou. Teď už je zase doma klid aneb my dva a ten ruch v bytě mi docela chybí...Přeji ti krásné poslední dny tohoto roku a do toho nového ti přeji hlavně hodně zdraví, štěstí, pohody a spokojenosti, hodně radostí.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, ráda k tobě chodím. Hezké dny starého roku a v tom novém, hlavně zdraví a pohodu. Ať se zase všechno vrátí do starých kolejí, jako to bylo dřív, bez zákazů a příkazů :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Hani,krásně jsi to vše napsala a nafotila.
    Vánoce jsou o setkávání a tak i u nás bylo plno návštěv.Silvestr už bude v klidu,budeme sami s manželem a s rodinou budeme akorát na mobilech.
    Měj hezký poslední den roku a v novém roce ať tě potkává jen to nejhezčí a hlavně přeji hodně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  10. Přeji pěkný vstup do nového roku a hlavně zdraví.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  11. Haničko, i tobě vše dobré a hlavně mnoho zdraví v novém roce!
    Já držím Vánoce až do Tří králů. O adventu nemívám dovču, tedy nic nestíhám, takže si svátky ráda protahuji. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Haničko i já jsem ráda ve tvé společnosti. Přeji tobě a tvým milým prožitý nový rok, tak jak jsi jej přejete, hlavně ve zdraví, štěstí a lásce.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  13. Hani ďakujem i ja - a aj Tebe želám pohodový a zdravý Nový rok 2022 ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, já to mám stejně se Silvestrem. Přeji ti šťastné vykročení do nového roku.

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Hani; přeji tam všem u vás krásný silvestrovský večer a do nového roku zdraví a jen to dobré❤️

    OdpovědětVymazat
  16. Hanko,i tobě přeji spokojený rok, hlavně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  17. Hani, mám to podobně jako ty. Přeju ti do nového roku ať tě elán neopouští a ve zdraví si můžeš užívat svoje aktivity. Hanka

    OdpovědětVymazat
  18. I mně se příspěvek moc líbí.
    Haničko, přeji vám v Novém roce hodně zdraví, štěstí, lásky a pohody.

    OdpovědětVymazat
  19. Zdravím s Novým rokem, do celého roku přeji zdraví a dobrého co to dá.
    Já jsem už sama, Covid mi vzal přítele, ale nehroutím se, mám přátele u sousedů a blogové obci. To mi pomáhá vše zvládat.
    Držte se, dávejte na sebe pozor a pokud možno dejte se pořádně očkovat, když to jde. Ať mi vydržíte. Takže hlavně zdraví, není nic důležitějšího ani v nastupujícím roce 2022 ♥

    OdpovědětVymazat
  20. Hani,přeji Tobě a všem kolem Tebe pohodové dny všední i sváteční prožité ve zdraví po celý rok 2022🍀

    OdpovědětVymazat
  21. Haničko, přeju Ti vše nejlepší do nového roku, ať se Ti daří, jseš šťastná a hlavně zdravá. Rovněž přeju hodně radosti z loutek a Tvého tvoření. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Hani, krásně napsané přání. Děkuji
    Tobě taky vše nej.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...