sobota 26. března 2022

Příjemný víkend !

Kde se vzal, tu se vzal.
Další posel jara v naší zahrádce.
Objevil se mezi jinými jarními květinami.
Koukala jsem jako blázen.

Ale radost mám !


Dnes ode mne jen pozdrav a přání
pohodového víkendu.

Užijte si ho !


Hanka



17 komentářů:

  1. Hele, pyžamák! Můžu tě ujistit, že do dvou let budeš mít docela pěkný trsík. Oni dělají velmi rychle velké množství dceřinných cibulek. Já už je mám rozsázené všude možně. A taky jsem měla původně jen asi tři cibulky.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný krokusek. Hani, také ty si víkend užij. U nás zatím sluníčko svítí, ale má pršet.

    OdpovědětVymazat
  3. I já vám přeji hezký víkend. 🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Hanko, také přeji hezký víkend. Sluníčko krásně svítí, ale na zahradě je pořádné sucho. Zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  5. Je to radost, koukat jak se jaro probouzí. Taky přeju pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, také posílám pozdravy. Dnes práce na zahradě a teď chvíle u počítače. .o)
    A u nás bylo dnes skoro léto, to se mi líbí. :o)
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Robinson na ostrově Zahrada.Místo pruhovaného trička taková krása.
    Hani, moc pěkně jsi ho zvěčnila a jak říká Vendy, časem budeš mít barevnou zahradu.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je)))) přeji hezké dny plné rozkvetlých krásek)))

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, krásnou neděli i tobě! Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Jaro udělalo velky pokrok.U nas ze dne na den vykvetl zlaty dešť,narcisky i tulipany.Psisko je nadherne.
    Hani hezke dny

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný krokus. Také jich pár mám různých barev. Přeji ti radost z dalších květů a krásnou, pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  12. To si dostala krásny jarný pozdrav :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pomalu, jako by se rozkoukával, jestli už může kvést. Pěkné dni. Pavel

    OdpovědětVymazat
  14. Teď jen čekat, až se rozmnoží. To jsou nejkrásnější překvapení☀️

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, to je hezké překvapení na zahrádce... Krásně žíhaný. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, krásné překvapení, nádhera. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat

Letem světem

  Trošičku jsem tvořila....   Posledního dubna jsem u dveří pověsila dávno vytvořenou dámu... Něco přečetla... Konečně jsem se známou trasou...