středa 14. září 2022

Pel-mel

 A pak že houbové řízky nebo smaženice, kyselo
či chlupačky s houbami nebudou. 


Můj muž v lese se skloněnou hlavou hledá houby,
 já hledám něco jiného.

Trefa ! Matička poříroda to prostě umí !

Zatím to není to pravé ořechové.



Byla jsem teď poslední dobou taková méně tvořivá.
Ale už jsem zase chytila dech 
a medvídek je na světě .

Projet se na kole mne stále baví.
I když už ty trasy jsou kratší.

Ale o zajímavá setkání nemám nouzi.





Moji milí, podzim se blíží a dnes - tedy alespoň u nás v Podkrkonoší-
je den, který to potvrzuje.
Lehce poprchává, nebe je šedivé.

Ale i tak půjdu na chvíli za psí holkou Molinou,
aby nebyla sama, než páníčkové přijdou z práce.
Nejsem přeci z cukru. Pár kapek mne nezabije.

Vám přeji poklidné dny.

Mějte se hezky!
Hanka

Moc děkuji, že vám stoji za to,
sem ke mně nakouknout.



21 komentářů:

  1. Hanko, na houbičky se chystám, i když je ne moc ráda jím. Často ze sušených dělám houbový prášek, a ten sypu do polévek, omáčky či jiné dobroty pro ozvláštnění. Tady u nás taky od večera celý den prší, ale je to třeba. Jo a tu červenou, to nesbírej! To je dobře, že jezdíš na kole, já už kolo nemám, a tak dávám přednost turistice či plavání. Setkání se vydařilo, taky jsem ráda, když cestou "někoho" potkám a dobře si popovídám. Jablíčka máš lákavá, není nad bio ovoce vlastní. Měj se moc fajn. 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko, letos se houbám daří a my houbaři máme žně. Moc ráda je sbírám, jím, ale strašně nerada čistím. Naštěstí toho se ujímá manžel. Medvídek je úžasný 😉🐻

    OdpovědětVymazat
  3. Hani,u nás houby zatím nerostly,ale protože prší a dnes vůbec celý den tak snad už začaly.Uvidím zítra,manžel se chystá s dcerou do lesa.
    Také se snažím než začne opravdu chladno jezdit na kole.Pokud tedy neprší.A dnes jsem si nakoupila přízi a zkusím šál.Za synovou Blekynkou také chodím.Nechám ji proběhnout na zahradě,stýská se mi po ni.
    Krásné fotografie.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, líbí se mi ta jablíčka. Jako malovaná. Hříbky jste našly pěkné. Tak jsme se přece jen dočkali, už začaly růst - a díky dešti snad ještě budou. Medvídek je povedený, veselý a mazlící. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. Hani to jsou krásné fotografie. Houbičky super. My jsme měli smaženici a chlupačky s houbami. Včera jsem je nesla synovi, protože u nich houby sbírají, ale nikdo kromě syna, houby nejí. Medvídek se moooc povedl. Jsi šikulka. Však se blíží chladné dny a na tvoření bude víc času. Měj se moc krásně a hlavně se opatruj.

    OdpovědětVymazat
  6. Hanko, moc krásného medvídka jsi uháčkovala, to jistě dalo plno práce.Houby ráda sbírám i jím, jen to očistit musí manžel, to mne nebaví.
    Jablíčka a švestky jsem dnes koupila z nějaké farmy, voní to tu po bytě, podzim nemá chybu.
    Opatruj se a pozor na tom kole! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné pohodové psaní a příjemné počteníčko.

    OdpovědětVymazat
  8. Haničko, ty houby tiše závidím, snad se taky dostanu do lesa...
    Medvídek je kouzelný a psí slečna ti je určitě vděčná :o)
    Mám ráda fotky z tvých vyjížděk a procházek.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Kdyby jen lehce poprchávalo! Tady včera propršel a chvílemi tedy hodně, celý den. A dnes čekám jak se to vyvine, protože mám náhradní termín letu za ten zrušený právě z důvodu deště. Zatím neprší ale je hnusně zatažené.....já sice přivezla domů koš hub z chaty, ale měli jsme jen bedlí řízky. Já na smažení mám ráda jen bedly, masáky nebo žampiony. A pak velkou pýchavku. Z ostatních hub moc řízkům nefandím.....jinak jsem všechno zpracovala do mrazáku pro nás i pro dceru.

    OdpovědětVymazat
  10. 'Lezarts

    Krásně využitý čas. Méďa je k pomazlení👍

    OdpovědětVymazat
  11. To je parádní houbová úroda. Můj manžel už byl 2x a vždy se s houbami i vrátil))) Méďa se ti moc povedl.

    OdpovědětVymazat
  12. Hanko, je vidět , že se nenudíš. U nás je také nic moc počasí. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, moc hezké fotky z nabitých dní. A ten medvídek je úchvatný. Ostatně jako všechno, co vyrobíš. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
  14. Ráda jsem zašla a nejsem zklamaná, opět zde máš dost podnětů z přírody a i medvídek je moc pěkný. Musím k tobě zajít častěji, pořád jsi pro mě zdrojem poučení i barevných obrázků. Užij si co nejlepší víkend v pohodě a s energií ;-)))

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, já mám ráda podzim hlavně kvůli barvičkám a ty teprve přijdou ( myslím tím listí ). Dnes jsem byla kochat na zahrádkářské výstavě. Dny se krátí, na ruční práce bude víc času. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  16. Mňam, huby by som si dala ;) Krásnu jeseň želám ♥ Marta

    OdpovědětVymazat
  17. Houby mě moc neberou, ale podzimní příroda se mi moc líbí. A ty kozy, ty jsou přímo výstavní

    OdpovědětVymazat
  18. Vija
    Smaženice a kyselo, to mám ráda, ale na houbách jsme zatím nebyli. Hezký den měj, Hani. J

    OdpovědětVymazat
  19. Moje maminka je víc v lese, než doma, takže jsme zásobováni, prý je škoda tam takovou nádheru a dobrotu nechat :D.

    OdpovědětVymazat
  20. Také už jsme si domů trochu hub donesli, ale bohužel naše místa, kam jsme tolik let jezdili, jsou nyní bez stromů. V lesích jsou takové holiny, že to tam vůbec nepoznáváme a je mi z toho moc smutno.

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné houby, já dnes našla jen jednoho suchohřiba, ale to nevadí pěkně jsem se prošla po lese. Včera jsem poprvé po úrazu jela na kole. Je to fajn. Moc pěkný medvídek.

    OdpovědětVymazat

Losovala jsem !

  A máme tady nedělní večer. A já vylosovala dvě výherkyně knížky Nejsem jenom sestra. Oběma vám gratuluji ! Ale ještě jedna knížka najde sv...