pondělí 12. prosince 2022

Blíží se, blíží...........

Vánoce se blíží.
 Jak jinak. Vždyť před týdnem chodil Mikuláš
a  to potom už  docela utíká den za dnem. 


U sousedů mají malá vnoučata a tak jsem jim ušila
moje mikulášské pytlíky.
Stále je mám komu šít, jsou léty ověřené, že děti potěší.


Stůl a židle na zahradě jsou přikryté.
Ale trocha zdobení okolo neuškodí.
I když je pravda, že zahradou jen tak občas projdu.


Starší věnec nově ozdobený.



Doma taky postupně zdobím.....






Ke vchodovým dveřím  jsem si konečně 
pořídila LED světýlka.


Cukroví mám upečené.

Včera jsme hráli vánoční představení pro děti,
takže jsem napytlíkovala perníčky.
Rozdaly se dětičkám ke vstupence všechny.




Včera tomu ještě tak úplně nebylo,
ale dnes máme bílo.
Kéž by takové byly i Vánoce.

Přeji vám klidný třetí adventní týden.
Mějte se hezky!
Díky za vaše zastavení tady u mne.

Hanka







17 komentářů:

  1. Před chvílí tu byla taková chumelenice že skoro nebylo vidět. Jen je škoda, že teď se namlsáme a za pár dní zas bude po kráse a všude bude bláto. Hvězdičky jsou moc pěkná světýlka!

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts

    Jo, Jo blíží se to, až moc rychle…
    Pytlíky na nadílku, jsou milou náplastí za obavu z čertů😁

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, včera cestou domů z Rakouska bílo všude a dnes ráno bílo i tady u nás v Polabí.Po Praze to dneska klouzalo, jako by ortopedi měli smlouvu s počasím, aby měli co dělat.
    Máš hezky jemně nazdobeno. Perníčky ke vstupence, to je nápad, jsi šikulka. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, máš moc hezké vánoční výzdoby. Nejvíc se mi líbí na okně to chvojí s čertíkem. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hani,máš doma krásně nazdobeno,k Vám Ježíšek určitě přijde.To nám vždy říkala babička,když jsme byly se sestrama malé.Že Ježíšek přijde tam,kde to bude uklizeno a nazdobeno.My jsme měly v pokojíčku občas bordel.
    Pytlíčky jsou úžasné,je to hezké,že myslíš na sousedovy děti.
    Měj hezký adventní čas

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, přeji krásné a poklidné pokračování adventu. Jsi vzorně nachystaná. Děti musely mít z tvých dárků velkou radost. Měj se hezky. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, máš moc hezky nadekorováno. Taky mám od tebe anděla a čerta už pár let a visí pořád na čestném místě. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, máš to moc krásné doma i na zahradě. Pod pergolu vidím z kuchyňského okna, tak si ji taky trochu zdobím :o) A myslíš na všechny kolem sebe - to je hezké!
    Přeji krásný adventní den. Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Vija

    Hani, tvé pytlíčky jsou moc hezké, věřím, že dělají stále radost. Hezky nazdobeno máš. A ty perníčky pro děti je tak milé. Měj hezký adventní čas. J

    OdpovědětVymazat
  10. Marcela Nordic Passion13. prosince 2022 v 4:18

    Hani, snad se komentar zadari. Chvalim vyzdobu i predvanocni aktivity, hezky rozdavat radost vsude kolem, to je mile. Pekny predvanocni cas. PS: Andelska Drevenka dokonala, nadherna atmorsfera. M.

    OdpovědětVymazat
  11. Hanko, výzdobu máš doma opravdu moc hezkou, a pytlíčky se dětem určitě líbily. Já ještě nemám ani umytá okna, ale práce není zajíc, ta neuteče. Měj se hezky, zdravím 🎄

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná vánoční atmosféra dýchá z tvých fotek :). U nás máme taky bílo, tak třicet čísel napadlo za dva dny a nemyslím, že to do nového roku roztaje, tak alespoň Vánoce budeme mít bílé :).
    Mikulášské pytlíky jsou super nápad!

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, máš krásně nazdobeno, všude. Moc se mi líbí mikulášské pytlíky a tradice perníčků ke vstupence na loutkové představení. Přeji krásný adventní čas. Marie

    OdpovědětVymazat
  14. Máš krásnou vánoční výzdobu :) Mikulášské pytlíčky v této podobě vidím poprvé a moc se mi ten nápad líbí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, zdravím. Moc se mi líbí pytlíky pro děti k Mikuláši. To už v nich ani nemusí nic být, jsou hezké samy o sobě... Jsi šikovná a myslíš na všechny, mám to taky tak. Přeju hezké dny, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, trochu ti závidím tu radost dětí když hrajete představení. Musí to být radost vidět ty rozzářené dětské oči. Máš pěkně nazdobeno. Pohodové předvánoční dny.

    OdpovědětVymazat

Tak ještě nějaká ta fotečka a nějaká ta větička

  Vnučka mi poslala ještě nějaké fotky a tak se s vámi o ně podělím. Dozvěděla jsem se i něco zpřesňujícího o malé Caroline. Pochází z polyg...