pondělí 28. srpna 2023

Sobotní odpoledne

 Sobotní odpoledne bylo slunečné.
Vytáhla jsem kolo a jela do loutkového umýt nádobí
z páteční zkoušky. Po zkoušení se slavil opožděně můj svátek.
A jest pravidlem, že oslavenec umyje nádobí :-))),
Je to pár talířků a skleniček a hrnečků.

Naše loutkové sídlí v tzv. Oberländerově vile- dnes Městský penzion,
napadlo mne ukázat vám, v jakém prostředí se naše
loutková scéna a naše klubovna nachází.
V budově je mimo ubytování ještě cestovní kancelář.







A potom jsem se jen tak rozhodla, že si zajedu pro nějaké makovice na moje tvoření.
Vybavená jsem tedy nebyla vůbec. No nohou sandály, v lahvi na kole žádná voda......
Ale šlapala jsem.
Míjela jsem nejstarší roubenou chalupu v Čechách (ve Rtyni v Podkrkonoší),která 
byla postavená v letech 1547-1548.  


Po 10ti km jsem byla na místě. Na jedné straně rybníček, na druhé straně
mnou nečekaně SKLIZENÉ pole. Ještě před týdnem tomu tak nebylo.
Ale i tak jsem měla co posbírat a kdybych měla pořádnou obuv,
tak jsem měla kytici makovic určitě větší. Já neměla ani provázek, čím bych
makovice svázala. No musely mi na to stačit papírové kapesníčky :-). 





A potom zase těch 10 km zpátky.
Tak takové jsem měla sobotní odpoledne.
Neděle už byla zachmuřená, odpoledne poprchávalo,
takže den domácí.
Dnes bylo ráno mokré, teď už neprší, nebe se malinko vyjasňuje,
ale slunečno na programu dne tedy určitě není.

 Mějte pohodové dny týdne, který nám ve svém závěru

vkročí do dalšího měsice - měsíce září.

Hanka

Moc děkuji za vaše nakouknutí.



13 komentářů:

  1. Krásně sis vyjela do přírody...jen v sandálkách je to dost riziko. Ale zvládla jsi to a v pořádku dorazila domů. Ta chaloupka je opravdu nádherná. Jako v pohádce. Přeji Ti krásné poslední prázdninové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Loutkové sídlí v krásné budově, velmi důstojné prostředí. Na kole sis udělala pěkný výlet. Ta roubenka je úchvatná už i vzhledem k tomu, že tak dlouho vydržela. Kdyby ta mohla vyprávět. Ještě hodně krásných dní a hodně radosti z tvoření. Doufám, že bude pěkné i babí léto.

    OdpovědětVymazat
  3. Vija
    Hezký výlet. Já zase na makovice byla připravená, ovšem pole posekané a sbírat nebylo co. Měj hezké dny. J

    OdpovědětVymazat
  4. Hanko, ještě že na tebe alespoň nějaká makovice zbyla. To by bylo k naštvání, tak dlouhá cesta a makovice žádná. Obdivuji tu dlouhou trasu, kterou jsi absolvovala jen v sandálkách. Také přeji pěkné dny a na babí léto se už docela těším, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  5. Hanko, ta vila je nádherná, to se to určitě nádherně zkouší, hraje i tráví jinak čas. A makovice jsem kdysi naaranžovala spolu s klasy obilí na chaloupce, ovšem na jaře jsem zjistila, že jsem připravila akorát potravu pro myšky. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nakonec to byl hezký cyklovýlet)))a jsi teda dobra!!!! Budeš z makovic něco tvořit nebo poslouží jako dekorace ve váze?
    A divadelní zázemí máte hezké.
    Měj se fajn. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Ta budova je moc hezká.Také občas vyjedu na kole nevybavená.
    20 km na normálním kole už bych snad nedala.Přeci jen jsem už zvyklá na elektrokolo.
    Hani,měj další hezké dny

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, to je krásná budova, kde se scházíte a hrajete. Makovice se hodí, to bude jistě nějaký věnec nebo kytice do vázy.
    U nás prší a v Praze taky pršelo, den byl pochmurný, ale teplota se snížila na 17 st. - docela změna! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Hanko,sídlo máte v krásném domě 👍. Výlet parádní,ale musela jsi být už pěkně unavená. Měj pohodové dny.🍀

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, moc ráda jsem se do vily podívala, krásný dům! A moc vtipný zvyk :o)
    Jinak si žena činu a poradíš si! Parádní fotky a i ty makovičky, mám doma nějaké letité...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Pekná vila a úspešný výlet :) Krásne dni, Marta

    OdpovědětVymazat
  12. Hani zkoušíte v krásné vile, to je důstojné prostředí. Máš hezké kolo a makovice jako bonus k tomu ! Zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, zkoušíte tedy v nádherném prostředí, dýchá minulostí a možná inspiruje. Makovice jsi nasbírala krásné. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat

A zase něco ode mne

  Už je zase nejvyšší čas, abych sem něco dala, že ! On ten čas ale tak letí. Počasí docela některé dny přálo a tak jsme s kamarádkami zase ...