úterý 19. září 2023

 No a další týden je za námi.
Svým příspěvkem z návštěvy České Skalice
 mne navnadila Jiřinka (/Trvalka Dahlia)
a v sobotu jsem tedy zlákala manžela
na malý výlet právě tam. Zajímala mne
rekonstrukce druhé části náměstí.
Viděla jsem a současné českoskalické náměstí se mi opravdu líbí. 

Fotky sem dávám z trochu jiného úhlu než je má Jiřinka.





Domů jsme to vzali přes Náchod. Manžel ještě neviděl
tzv. Malé Lázně v Bělovsi, takže jsme tam zajeli.
Už jsem je tady na blogu prezentovala.


V neděli jsme navštívili podzimní výstavu ovoce a zeleniny
o trochu se prošli přírodou.




Počasí připomínalo minulý týden léto,
ale stejně už to venku podzimem dýchá.
Na venkovní dveře a na pergolu jsem udělala
věneček už lehce podzimní.


Léto a podzim se mi prostě v tento čas navzájem proplétají.





Ve čtvrtek odletěla opět do Saudské Arábie vnučka Hanka a s ní i medvídek
pro těhotnou kamarádku, které byla na svatbě.


Bez knížky by mne to nebavilo.
Docela čtivé byly tyto dvě.


Na zahrádce chytily druhý dech růže...


....a moje ohlédnutí za minulým týdnem je u konce.

Mějte se všichni moc hezky!
Díky za vaše nakouknutí.
Hanka
 


15 komentářů:

  1. Hanko, to jsi měla akční období. Parádní výlety a skvělé tvoření, jsi šikula. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
  2. Hani to jsou moc krásné fotografie. V tomto kraji jsme už dlouho nebyli a tak jsem uvítala, že můžu nahlédnout, jak se to tam mění k lepšímu. Přeji Ti krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, to je radost k tobě na blog zavítat.Květiny, výlet, výrobky - prostě paráda a do těch lázniček se ráda někdy podívám, až pojedeme okolo. Díky.
    Medvídek je kouzelný a ty šikulka. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný miš-maš, mám ráda tohle období, když je ráno chladno, ale přes den sluníčko pořád vystrkuje růžky :). Medvídek je opravdu kouzelný!

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts
    Hezky jsi využila hezké dny podzimu!

    OdpovědětVymazat
  6. Marcela Nordic Passion19. září 2023 v 12:37

    Hani, krasne fotky, mestecka, kyticek, vyrobku:-), hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotografie Hanko,měj pohodové dny.🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, děkuji za fotky z rekonstruovaného náměstí ve Skalici. Byli jsme tam dávno, to ještě lázně Běloves byly v havarijním stavu. Tenkrát jsem na blogu také o tom psala. Jak tak sleduji, tak mé články už nejsou pravda. Líbí se mi tvé tvoření. Medvídek se bude určitě líbit. Měj takto pohodový i další týden

    OdpovědětVymazat
  9. Do České Skalice a okolí bych se ráda brzy vrátila.My ji jenom projížděli a manžel koukal,kde je nějaký masný průmysl,protože sem jezdí za prací jeho kamarád.
    Hani,jsi velmi všestranná.Věnce se mi moc líbí a zrovna tak i medvídek.Jsi velmi šikovná.
    Bez knížky si také nedovedu představit ani den.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  10. Haničko, moc hezký výlet - parádní fotky jak ze Skalice tak z lázní! Stihneš toho opravdu hodně - krásné věnec a méďa bude velmi milý dárek.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, pěkné fotečky ze Skalice , lázní , výstavy i procházky. Věnečky jsou parádní a medvídek je supr dáreček . Jsi šikulka.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Hani to jste si udělali hezký výlet. Méďa do Arábie je krásný, určitě se bude líbit. A věnecky se Ti moc povedly ! Přeju další povedené týdny, Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké fotky a pěkná podzimová příprava. Podzim ráno už klepe na dveře, ale pořád je babí léto. 👍👋

    OdpovědětVymazat
  14. Vija
    Jen se ohlédneš a týden je pryč, hezky jste se měli. Medvídku potěší. J

    OdpovědětVymazat

Sezona zahájena

  A je tady ROLNIČKA. To znamená, že letošní sezóna našeho loutkového divadla začíná. Minulou neděli zahráli loutkáři z Vysokého Mýta. Rozum...