neděle 4. října 2020

Teď zrovna prší

 Teď zrovna prší, ale ve středu tomu tak nebylo.
I když obloha byla zatažená, nic nebránilo tomu,
abych přesvědčila manžela jet se podívat
na zrekronstruované náměstí do České Skalice,
která od nás není daleko.
Jeli jsme.


Hezké Husovo náměstí teď ve Č.Skalici mají.






Je to živé náměstí.
Vévodí mu pomník B.Němcové a budova staré radnice.
Radnice byla postavena v roce 1586.
V roce 1864 se na ní podepsal požár a tak byla přestavěná
v novogotickém slohu.

Možná jenom těch zelených ploch mohlo být méně.
Ale i tak se mi tam líbilo.

Když už jsme byli kousek od Ratibořic, zajeli jsme i tam.



Teskno, smutno, nikde ani človíčka.
Dlouho jsme se nezdrželi.

Další dny byly slunečné, dnes se předpověď počasí
vyplnila. Neděle tím pádem domáci.

Mějte se všichni fajn!

Klidný příští týden.

Moc děkuji za vaše komentáře.
Díky za vaše větičky ohledně naší vnučky.
Té končí dnes karanténa, jde na test covidu
a pak už začne pracovat. 

Hanka



21 komentářů:

  1. Hani, moc ráda jsem tam s tebou zajela, i když, škoda, že vám počasí více nepřálo. To je krásný kout - znám to i z kola! Díky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. U nás je dneska od rána nádherně, sluníčko svítí i vítr se utišil. Tenhle kraj neznám, tak díky za fotky, na kterých je už znát přicházející podzim ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, když je deštivo, člověka to na výletě moc nebaví. A na naší poslední dovolené v září ke konci pršelo, tak jsme nakonec odjeli domů o den dříve.

    OdpovědětVymazat
  4. Ratibořice, tam jsem kdysi byla jako malá...

    OdpovědětVymazat
  5. Zelené není nikdy dost. Naše hlavní náměstí vegetí bez zeleně a je to tak smutné, chladné a neútulné. Tohle náměstíčko se mi líbí, i když se to na obloze kaboní.
    Krásné dny, u nás svítí sluníčko a prší v noci, no není to ideální. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, sem se hned tak nepodívám, takže děkuji za milou procházku s Tebou. U nás celý víkend slunečno a já udělala tolik práce na zahrádce, že už se těším do postele. :o)
    Přeji pohodový týden. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani,mně se to náměstí se zelení líbí.Do české Skalice a Babiččina údolí bych se hrozně ráda podívala.Jezdívala jsem sem se sestrou roky na tábor.Myslela jsem si,že to ukutečníme tento rok,ale covid změnil plány.
    Děkuji za krásné fotografie.
    Měj hezký nový týden.U nás pršelo k ránu a zbytek dne bylo nádherně

    OdpovědětVymazat
  8. Haničko, českou Skalici a okolí mám moc ráda, dlouho jsem tam nezajeli, docela si mě navnadila.
    Děkuji za fotky a přeji hezký večer, Helena.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tam jsem nikdy nebyla, a tak jsem ráda, že jsi mi toto město přiblížila alespoň fotkami náměstí.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, udělali jste si hezký výlet. Jen to sluníčko chybělo.

    OdpovědětVymazat
  11. Haničko, náměstí vypadá jako vymydlené. Vždy jsem toužila po tom podívat se do těchto končin. Ale dosud se tak nestalo.

    OdpovědětVymazat
  12. Fukčarinka- Česká Skalice, Ratibořice, Dobruška,tam to mám zmapované.��

    OdpovědětVymazat
  13. No vida. Takže až já budu psát reportáž z našeho výletu do Babiččina údolí, kam jsme šli krásnou procházkou z České Skalice pěšky, budu mít na fotkách ještě Staré náměstí. No to je osud, když jsme se museli přestěhovat ze starých blogů. Mají ve Skalici krásné náměstí. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  14. Já si myslím, že zeleň na náměstí patří, pravda, dřív se většinou náměstí stavěla jako užitková pro trhy a jarmarky, takže co nejvíc pevných ploch. Dnes to už není tak potřeba a ty zelené plochy alespoň trochu odlehčí ty šedé dlážděné plochy. Ovšem druhá věc je, jak se město bude starat dál...

    OdpovědětVymazat
  15. Povedená rekontrukce, až všechno povyroste, bude tam příjemné posezení. Do Ratibořic bych se taky ještě jednou ráda podívala. Je to už hodně dávno, co jsem tam byla.

    OdpovědětVymazat
  16. Náměstí vypadá docela hezky. Kdysi dávno jsme tam byli a opravdu bych to nepoznala. Krásné fotografie i hezký výlet jste měli. Přeji vám všem krásné dny a vnučce držím palce, aby byl test negativní a byla zdravá.

    OdpovědětVymazat
  17. Hani, pěkný výlet a krásné náměstí. Ráda jsem se s tebou prošla. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  18. Hani, já se za zeleň přimlouvám. V Plzni máme hlavní náměstí (Náměstí republiky) celé vydlážděné. A není to nic moc. V létě je rozpálené, v zimě studené, smutné.
    Myslím si, že až na náměstí ve Skalici trochu povyrostou keře a zakošatí se stromy, bude to parádní :)
    Na test držím palce!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  19. Hani i my jsme tam dlouho nebyli.. A jak tak koukám měli bychom přibrzdit až pojedeme okolo. Moc děkuji za výlet s tebou a opatruj se. Z💙

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné světlo na focení. Díky za fotoreportáž.
    Přeji poklidný víkend.

    OdpovědětVymazat

Malá doložka k poslednímu mému příspěvku

  Malá doložka k příspěvku o knize naší vnučky Hanky.                        Mám ji pro dvě z vás, pokud by vás zajímalo si ji přečíst. Stač...