sobota 12. prosince 2020

Ztratila holčička medvídka

Malá dcerka kamarádky vnučky Hanky
ztratila medvídka, kterého jsem jí uháčkovala.
Až ze Saudské Arábie mne vnučka poprosila,
 jestli bych udělala jiného,
že holčička pro něj pláče. 

A tak medvěd v barvě růžové
už je v Praze a malá Lilianka
je spokojená.


Kamarádkám jsem jako malou pozornost
darovala vánoční domečky.
Kolik ? To se mi teď nechce počítat.
Všechny jsem je nevyfotila :-).

Vánoce se blíží mílovými kroky.
Zítra máme už třetí adventní neděli .
Mějte ji pěknou, klidnou, pohodovou ! 


Mějte příjemné dny příštího týdne.

Hanka

Moc děkuji za vaše milé komentáře
u mých příspěvků. Moc mne to těší,
jsem tady s vámi ráda.



23 komentářů:

  1. A my rády chodíme k tobě, Hani. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné domečky, medvídek udělal jistě velkou radost ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Kouzelný medvídek, Lilianka z něj má určitě velkou radost. Připomnělo mi to jednu příhodu. Bylo období, kdy jsem háčkovala panenky. Mladší dcerka naší kamarádky měla oblíbenou panenku ode mně. Jednou ji někdo omylem položil na chtě na kamna a přišlo se na to, až když se v nich zatopilo a panenka začala zavánět. Tak jsem honem háčkovala novou a i ta byla oblíbená.
    Hani, měj pěknou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Medvídek se určitě zase bude líbit a tvoje tvoření je nádherné, takový dáreček vždycky potěší, zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  5. Je vidět, že ráda děláš všem radost )))
    I já moc děkuji za jeden z těch krásných domečků.

    OdpovědětVymazat
  6. To jsi potěšila jedno dětské srdíčko, to je moc milé. A medvídek povedený :)
    Přeji krásný sobotní večer, Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, medvídek je krásný a určitě udělal radost. I domečky jsou parádní, hezký nápad.
    Přeji Ti pohodovou adventní neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné!!! Jsi velká šikulka.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, ten medvídek je úchvatný. A ty domečky jsou krásné a originální nápad. Měj klidnou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani,medvídek je nádherný a holčička bude radost. Take domečky jsou moc krásné. Přeji Ti krásné adventní dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani,jsi úžasná,že jsi uháčkovala nového medvídka.Je krásný a i ty domečky.
    Jsi šikovná.
    Měj hezkou třetí adventní neděli

    OdpovědětVymazat
  12. Haničko, ty máš srdce na pravém místě a ještě k tomu šikovné ruce.
    Medvídek i ty stromečky - domečky se mi moc líbí!
    Přeji krásnou adventní neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Domečky jsou parádní, na anděla se chystám už kolikátý rok, jen stále nemůžu sehnat to březové poleno....

    OdpovědětVymazat
  14. Jak ten čas letí, a dárečky jsou připravené nebo už i odeslané.

    OdpovědětVymazat
  15. Smutek nad ztrátou medvídka zažehnán, nahradila jsi kamaráda krásným, novým. Šiješ moc hezké dárečky Hani. Vše krásné.
    Hezkou adventní neděli.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  16. To měla holčička štěstí, že se ti to o ztraceném medvídkovi doneslo a z takové dálky... A moc se mi líbí ty domečky.

    OdpovědětVymazat
  17. To je moc dobře, že holčička má zas medvídka. On určitě o tobě povídá, jaká jsi šikovná zachránkyně. I stromečky jsou moc pěkné. Krásný adventní čas

    OdpovědětVymazat
  18. Hani, je jistě moc příjemný pocit, že tvoje dílko se stalo nepostradatelným. Jsi šikovná. Doma to máš pěkně nazdobené. Přeji ti i tvé rodině hezký zbytek adventu, pohodu a zdravíčko.H.

    OdpovědětVymazat
  19. Ten je krásný! Dovedu si představit smutek, který prožívá dítko při ztrátě oblíbené hračky. Když jsem viděla, že si moje děti skutečně zamilovaly nějakého plyšáka, koupila jsem ho ještě jednou, vždycky se mi to vyplatilo :).

    OdpovědětVymazat
  20. Hani, tak jsem konečně objevila Tvé nové stránky. Přestaly se mi zobrazovat, a teprve teď jsem zjistila, že jsou v novém kabátku. Přeji krásný vánoční čas plný naděje a lásky. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  21. Hani, přeji pohodový adventní čas.
    Medvídek je pěkný, jsi šikovná.
    Dívala jsem se, že máš časopis Všechno, co mám ráda. Uvažovala jsem o jeho předplatném. Jsou v něm zajímavé věci? Kupuji Rozmarýnu a uvažovala jsem o změně.
    Domečky jsou pěkné. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, časopis jsem si koupila jen tak ze zvědavosti. Jo, je pěkný, ale nějak se nevymyká z časopisů podobných.
      Měj se hezky!
      Hanka

      Vymazat

Malá doložka k poslednímu mému příspěvku

  Malá doložka k příspěvku o knize naší vnučky Hanky.                        Mám ji pro dvě z vás, pokud by vás zajímalo si ji přečíst. Stač...