čtvrtek 28. ledna 2021

Dnes ne, ale.....

...ale včera ano.

 
Za oknem je šedivo, sněží, fakt se mi ven nechce.
Včerejšek byl lákavější.
Cestou dolů k řece.
Trochu se to klouzalo, ale prošla jsem stezkou
bez újmy na zdraví.


Řeka.
Odraz nebe a tekoucí voda se spojily
a vytvořily něco z abstraktního umění.


To nejkrásnější mne čekalo až na konec.
No podívejte se. Není to krása !
To umí jen příroda. 



Tak jsem se s vámi o ten kumšt přírody podělila
a teď už vám přeji 
klidné čtvrteční odpoledne
a hezké poslední dny měsíce ledna.

Hanka


                                 Díky moc za vaše nakouknutí.

20 komentářů:

  1. Hani, tak jsem se s Tebou prošla...Hezké obrázky z přírody, uklidňující. V lese je to stejně nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  2. Příroda je mocná čarodějka. Tvé foto to jen dokazuje. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím tě Hani. Moc krásné fotografie jsi pořídila z hezké vycházky. Penízovky na kmeni jsou krásné a dokonce prý jsou jedlé...Já jsem to nikdy nezkoušela. Co opravdu neznám, nesbírám. Ono je více druhů. Jinak já na tyto procházky do ledové a sněhové mám v batohu připravené "nesmeky". Mnohdy se to fakt vyplatí . Navlečené na botách jsou za chvilku a člověk si je jistější. Přeji Ti krásné a pohodové zimní dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná procházka. U nás sněží každý den už snad dva týdny a nějak to nevypadá, že by se to chtělo umoudřit :). Za to ráno mě čekalo zpestření v podobě několikasetmetrové ledové klouzačky z kopce do práce :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Procházka lesem vždycky dodá tělíčku nějakou energii, když máš tu možnost, tak je to prima. U nás dneska prší, a to tak, že dost. Měj se krásně, pá ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Hani,měla jsi hezkou procházku.Odrazy oblohy na vodě jsou krásné,mám to ráda.U nás je sněhu trochu více,v noci padalo,ale teď se mi zdá,že více už prší.Já chodím denně se psem po okolí.Je potřeba se provětrat.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, nádhera. Moc krásně fotíš.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, pořídila jsi krásné fotky. Díky za pěknou procházku.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, Haničko!
    Tak řekla, to je nádhera!
    Přeji hezký den, i když to vypadá na šedivo a nevlídno. Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Příroda, to je mocná čarodějka a ty jsi pořídila krásné fotky.
    U nás sněží a sněží. Měj se fajn. Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Také se mi nechce ven. Po sněhu vždy přijde tání a pak mráz a to si ještě nejsem s tím kotníkem moc jistá, když to trochu klouže. Moc se mi líbí houbičky na pádlem stromě. Ráda fotím pařezovky. Vodní abstrakce je také super. Příroda i ty umíte.:)

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, krásné fotografie. Příroda opravdu umí čarovat. Líbí se mi houby na kmeni stromu.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, krása!👏 Dneska už je to všechno zasypané sněhem. Snímečky by vypadaly zase úúúplně jinak.
    Přeji krásný víkend.🌞⛄

    OdpovědětVymazat
  14. V neděli snad má být slunečno, pokud ano, možná se někam vypravíme. Procházka s tebou Hanko byla moc hezká. ☺

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, procházky kolem vody mne moc baví, ráda jsem s Tebou šla. Ta fotka řeky s odrazem nebe je parádní.
    Měj hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  16. To jsou krásné zimní fotografie. Úplně z nich sálá ten mráz :)

    OdpovědětVymazat
  17. Na to, aby člověk nafotil takovou krásu, musí chodit s otevřeným srdcem a hlavně očima.
    Mnoho lidí to přejde bez povšimnutí a čekají zázraky, které se nekonají.
    Díky tobě cítím, že svět je pořád vnímavý, krásný.
    Pěkný víkend, Hani.

    OdpovědětVymazat
  18. Hana je romantická duše, která má vnímavé oko a sportovního ducha. Krásná krajina, detaily a zimní nálada. Přeji ti Hani krásné dny

    OdpovědětVymazat
  19. Hani, povedené fotografie. Kochám se po ránu. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  20. Procházím se aspoň po blozích, neb mám opět "karanténu". Pod uchem mi vyrostla boule a MUDr. si myslí, že je to buď ucpaná slinná žlázy anebo příušnice....

    OdpovědětVymazat

Letem světem

  Trošičku jsem tvořila....   Posledního dubna jsem u dveří pověsila dávno vytvořenou dámu... Něco přečetla... Konečně jsem se známou trasou...