pátek 22. ledna 2021

Den za dnem

Sníh se pomalu ztrácí a cestou po městě
míjím hromádky špinavého sněhu.
Pravda, v přírodě je to ještě místy malebné,
ale to pravé už to teď není.
A tak ještě dvě fotky, kdy krajina zářila bělostí.





Když už je tu řeč o té bílé,
tak jsem konečně dokončila halenku-
bílou.
Začala jsem ji v loňském roce začátkem léta
a nějak bylo všechno přednější, nežli ona.


Od útlého dětství čtu- od pěti let.
Takže s knížkou je mne možné vidět v podstatě každý den.
Prostě mne to baví.
Včera jsem dočetla tuto knihu.




Bavilo mne to, jen  konec se mi zdál už
trochu zdlouhavý.

Nejsem člověk, který sedí s rukama v klíně
a naříká,
ale dny jsou teď svojí náplní takové hodně stejné.
 
Dnes je pátek a to bych večer šla do loutkového.
Nejdu. A  vůbec nevím, kdy se tak stane.
V myšlenkách se však ujišťuji, že snad
nitě našich loutek do té doby neztrouchniví. 

Užijte si víkend,
mějte příjemný celý příští týden.

Hanka

Díky za vaši odezvu na moje příspěvky.
Vaše slůvka mne vždy hodně potěší.


 

19 komentářů:

  1. Hani; taky se s Lolinkou těšíme do divadla. Moc se nám po loutkách stýská.
    Dny stejné......ale máš zájmy a krásně tvoříš. To je nejvíc))))

    OdpovědětVymazat
  2. Chválím krásnou halenko, bílá je skvostná, až slavnostní.
    Hani, ještě že člověk má koníčky, záliby. Bez nich si tento stav vůbec nedokáži představit. Já nyní knihy dost zanedbávám, čekají na přečtení čtyři od Ježíška. Jak knihu otevřu, při druhé stránce na mne jde klimbání, asi těmi dny bez slunce.
    Tak ať se brzy s loutkami setkáš.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Já také čtu od dětství, je to můj koníček, a proto ani tahle doba není bez knížek. Byla bych ráda, kdyby brzo otevřeli naší knihovnu, vypůjčené knížky mám přečtené. Budu muset sáhnout do vlastních zásob. U nás jsme bez sněhu, dneska bylo 12°C ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, halenka se mi moc líbí, povedla se ti. V této době je potřeba mít nějaké záliby, po Vánocích jsem přečetla dvě knihy a další čekají.
    Sníh trochu odtál, ale pořád je ho dost, aby děti mohly bobovat.
    Hani, přeji Ti pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, to ti chválím, knížky tě zaměstnají duševně, jehlice manuálně, máš práci a nenudíš se. Já jsem koupila vnučce 4 knížky k svátku, který má počátkem února ( a pak si je taky přečtu ), ty už jsem jí poslala po mladší vnučce k nim domů, a sobě jsem objednala spoustu knížek, vše, co napsal jeden autor/bloger a moc se těším, až mi v těchto dnech zásilka bude doručena. Pak přijde na řadu deka, hrnek čaje a zalezu si.Ještě se s tím pochlubím, až knihy dovezou. Hani, měj se hezky a opatruj se. První foto je krásná dálka.Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. U nás sníh září pořád bíle, jen sem tam nechávají pejskaři po svých miláčcích hromádky...

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, sněhová peřina je prostě nádherná, stejně tak jako tvoje nová halenka. Já už zase cestuji a tak mám o různorodost dní postaráno. :o) Také jsem zvědavá, kdy začnou rozvolňovat divadla, kina a jiné kulturní akce.
    Přeji Ti prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani krásné fotografie a halenka je moc krásná. Jsi orpavdu moc šikovná. Já jsem se díky tomu "zmetkovi s názvem Covid" ve svých téměř sedmdesáti letech začala učit háčkovat. Dečky, které jsem udělala, si na Vánoce snachy a vnučka rozebraly a tak mám zase co dělat. Také pletu a jak jen je to možné a mám volno, tak se snažím jít do přírody i když je to jen tady kolem města. Cestovat hromadnou dopravou se teď kvůli nákaze se bojíme, auto už nemáme ( neměl by kdo řídit), a já sama bych nikam nejela. Snad se to na jaře zlepší... Přeji Ti Hani, krásný a pohodový víkend a hlavně zdravíčko.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, ještěže ty knížky máme. Fotky jsou krásně zimní, u nás už ve městě zůstal sníh pouze ve stínu, kam sluníčko nezavítá. V dálce na horách je ještě bílo. ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Bílá krajině tolik sluší. Už se mi po takových pohledech stýská! A bílá bude slušet i tobě, ta halenka je parádní. Jsi tak šikovná! Tleskám ti a mávám.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, hezká bílá krajina i halenka, povedla se Ti. U nás už sníh skoro zmizel.Já jsem dostala od Ježíška čtyři knížky, které na mě ještě čekají, nemůžu se teď na to nějak soustředit. Ale ruce zaměstnávám pořád, to jo. Pletu, háčkuju, šiju atd. Střídám to, podle toho, na co je chuť. A do divadla bych šla ihned, i do loutkového.

    OdpovědětVymazat
  12. Haničko, děkuji za krásné bílé fotky, moc chválím parádní halenku.
    Po loutkách a lidem kolem nich se ti musí stýskat...Snad se brzo dočkáme lepších časů.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Zasněžená krajina je krásná,my si ji užili ve čtvrtek.A od té doby do toho prší a sníh se ztrácí.Také musím pořád něco dělat,propadla jsem háčkování,dříve jsem jenom pletla.Tvoje halenka je moc krásná.Čtu také pořád od první třídy a tak to všechno střídám,mám ještě i jiné zájmy a někdy se nedokážu dokopat k počítači,abych dala fotky na blog.
    Loutkám je bez lidí smutno a divákům bez nich.
    Přeji nám všem lepší brzké časy

    OdpovědětVymazat
  14. Hanko, nám taky chybí divadlo... měli jsme hrát pohádku, a ze dne na den nic...
    Snad to nebude trvat věčně. Určitě ne
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, díky za sníh, ten já teda nevidím ani špinavý u nás široko daleko. Taky mi moc chybí divadlo, výstavy, prostě kultura. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  16. Halenka se povedla, je pěkná. Tu knihu neznám, ale mám ráda ty, co se čtou prakticky samy...

    OdpovědětVymazat
  17. Po pravdě, chybí to naprosto každému, kdo žil aktivně.
    Miloval kulturu, cestování, posezení u kávy, cokoliv, kde jsme spolu tvořili, žili, milovali se, nenáviděli, ale ty sociální vazby byly hmatatelné.
    Chybí nám normální život, kéžby ...
    Haničko, drž se, ten sníh je tak krásný, ach.

    OdpovědětVymazat
  18. U nás sníh ještě drží, ale je obleva, takže dlouho už asi nevydrží.
    Taky už mi chybí setkávání a různé aktivity. Byla jsem dnes u syna v restauraci, jako záskok na nádobí a byla jsem za to ráda :-o
    Hezky jsi pletla.

    OdpovědětVymazat
  19. Hanko, krásné fotky přírody, moc hezká halenka i šperk. A kniha je pro mne hodně lákavá. Už si ji znamenám.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...