čtvrtek 14. ledna 2021

Zima, zima tu je

 Zima, zima tu je.
Snížek poletuje.
Stromy, domy bíle zahaluje.
Sáně, rychle sáně !
Sedneme si na ně.
A pak z vršku dolů pojucháme.

Kam jsem si položila brýle, si často nepamatuji,
ale básničky z dětství se mi vybaví hned.

😃

Ne z balkónu, ale přímo ze zahrady
si teď užívám výhled, který mne fakt baví
a nikdy neomrzí. 



Ale i kousíček od našeho domu je na co se dívat.


Syn nám vyrobil krmítko, abychom mohli snadno 
sledovat ptačí program. Staré krmítko visí na zahradě,
kam naše oči nedohlédnou. 

První den bylo ticho po pěšině.
Ale včera už přiletěl první návštěvník a dnes ráno už tam byl zase.
Vyfotit se však nenechal :-(

Protože v zimě občas nohy zebou,
upletla jsem něco pro zahřátí.


Takže asi tak.

Moje dny jsou teď poněkud navzájem si podobné,
ale jednotvárné nejsou.
Snažím se o to.
Ale někdy na mne ta současnost taky padne.
To bych snad nebyla normální, kdybych si teď
zpívala na každém kroku.  

Mojí milí !

Přeji vám pohodový víkend
a v rámci možností dobré dny příštího týdne.
Opatrujte se !
Hanka 


Ze srdce vám děkuji, že ke mně chodíte,
byť jen virtuální cestou.
Ani se mi tomu nechce věřit, kolik z vás 
si ke mně cestu našlo.

💗



28 komentářů:

  1. Hanko, máš nádherný výhled ze zahrádky. Tomu kostelu to v těch bílých peřinkách moc sluší. my máme krmítka už jen na zahradě, zrovna dneska tam manžel jel. Balkon nechal manžel zasklít proti okolním kuřákům a tak už nemohu ptáčky pozorovat doma. Také mne to bavilo. Já už si nepamatuju přesně básničky, vždycky tak třeba začátek. Bačkůrky jsou pěkné. Hezké dny přeji. I když jsou jednotvárné, je takový odpočinek pro nás i přírodu nutný.

    OdpovědětVymazat
  2. A nyní zase všichni nadávají :)))
    Já né, protože jsem moc ráda, u nás bylo celý podzim strašně sucho a jsem ráda, že díky srážkám se zahrada přiklopí a nebude mrznout na sucho.
    To je pro zahrádkáře průšvih, když dorazí holomrazy. Já jsem nadšená, tleskám, bílá barva nám rozsvítí den a není to taková šedivá depka.
    Špatně se jezdí autem, ale silničáři se u nás snaží.
    Haničko, krásný zimní víkend přeji, užijte si, až pak přijde jaro, bude dost vody a příroda bude mít z čeho žít a my také !

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, máš opravdu nádherné výhledy ze zahrady. S kostelíkem v pozadí to nemá chybu. Letos i u nás je sněhu hodně a stále drží a dnes opět sněží. Prostě Ladovská zima u nás i u vás.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásná zima a ten kostel malinko ozářený paprsky, povedené foto. Ta peřinka na krmítku, nádhera.A bačkorky, takové by chtěl mít každý! Pro jakou slečinku to je? Hani, hezké dny. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, bačkorky jsou pro ještě nenarozenou slečinku dcery známých našeho syna.
      H.

      Vymazat
  5. Hani, krásný zasněžený víkend i u vás)))
    Máš pěkné kino)))

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, krásný výhled. Také si užívám zimu pohledem z okna. Na kopečku za naším domem sáňkují a bobují děti, ovšem dnes jich tam moc není.
    Ty bačkůrky jsou kouzelné, kdysi jsem pletla podobné.
    Přeji Ti hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani krásné fotografie. také u nás už je sněhu dost a pořád padá. jak to zpívá Jarek Nohavica v písničce Ladovská zima: ...Jen co to odhážu, namažu záda, kouknu se z okna a zas k..va, padá...Přeji Ti krásné a pohodové zimní dny, hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  8. Z okna máte parádní výhled, to opravdu nemá chybu. Bačkůrky pro malou princeznu se určitě budou hodit, jsi šikovná ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, bačkůrky jsou milé, pohled do okolí parádní. U nás také nasněžilo, tak si děti užívají jízdy na kopcích a kopečkách. Měj pohodový víkend. ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý večer Hani, to je hezký výhled, a ještě ten kostelík...S básničkami to mám taky tak, napadl sníh a už mi naskakuje "Sněží snížek sněží, kolem bílých věží", a brýle taky ne a ne najít. Ruční práce mě také moc pomáhají vše zvládnout, a to nejen v této době. Bačkůrky občas také pletu, když pro někoho potřebuju. Měj se hezky Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Hani,máš krásné zasněžené výhledy do okolí i s kostelíkem.U nás to vypadá z okna také hezky,ale ve městě je to mokré.Vůbec nemrzne,snad bych raději tu klouzačku,než břečku.
    Bačkůrky jsou kouzelné.Já pořád jedu v magickém háčkování.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Hani, to je opravdu krásný výhled. Já bydlím v paneláku, ale na balkoně máme taky krmítko a ptáčci o něm moc dobře vědí:-)
    Měj se krásně!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, ten výhled je kouzelný!👍👏 Ptáčkové si ke krmítku určitě rychle najdou cestu. Pro mě je báááješný relax pozorovat jejich rejdění u krmítek.😊
    Přeji hezký víkend.🌞

    OdpovědětVymazat
  14. Teda ty výhledy jsou přímo božské! Já sice zimu nemusím, ale je fakt, ze za oknem se na ni kouká krasne. :)
    Mějte pěkné a pohodové dny, Sabina

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, díky za tu zimní krásu. Kochám se u tebe, páč doma není vůbec nic. Zimu moc nemiluju, ale když už, tak bílou. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  16. Haničko, to je nádhera! U nás je proti vám jen trošička, ale mám z ní stejně radost.
    Musím se na tvé fotky mrknout ještě jednou...
    A ty botičky - kouzelné, roztomilé!
    Měj příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  17. Zimní krása, ta se neokouká. Na bačkůrky já trpím, tyhle jsem dostala, když jsem čekala prvního potomka. Byly tenkrát žluté, neutrální. Už je to 42let :-o
    Hezký zasněžený víkend.

    OdpovědětVymazat
  18. Ty zimní pohledy na zasněženou zahradu jsou moc hezké, zrovna tak jako ty zasněžené hrníčky.

    OdpovědětVymazat
  19. Sněhovou nadílku máme stejnou. Před chvílí jsem se dívala na teploměr skoro 13 stupňů mínus! To už tu dlouho nebylo. Takže zima, jak má být. O krmítku si ptáčci popovídají a brzy jich tam budeš mít fůru. My máme krmítka 3. Hani, měj se pěkně. Hela

    OdpovědětVymazat
  20. U nás je akorát mráz a na zemi sem i tam poprašek sněhu, takže nic moc...

    OdpovědětVymazat
  21. Nádherná zima ... my už sneh máme, minule si nám ho asi privolala, ale tie -10stupnové mrazy nie sú nič pre mňa, radšej obdivujem tú nádheru z okna a teším sa, keď bude okolo nuly a vybehnem :) Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat
  22. Hanko, máš kouzelný pohádkový výhled! S tím bílým na té zemi to ještě více vynikne!
    Bačkůrky jsou nádherné, neumím takové ruční práce, nemám na to trpělivost, ani nejsem tak šikovná. Krmítko je také fajn mít na očích, však opeřenci rychle najdou k němu cestu!

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý den,Hanko, písničku o zimě jsme ještě doplňovali slokou :
    Sněhuláka máme,hůl do ruky dáme
    a pak na něj,a pak na něj vojnu uděláme!
    Jinak moc pěkné fotky i bačkůrky-sama jsem se jich taky napletla hodně.Hezké dny přeje Věra z Litoměřicka.

    OdpovědětVymazat
  24. Máme z okna podobný výhled, kam oko dohlédne, tam je sníh. Nejkrásnější je, když na něj a hory zasvítí sluníčko :).

    OdpovědětVymazat
  25. Stejně je zima nejkrásnější s tou bílou peřinou, co vše chrání. Máš Hani krásný výhled na kostelík. Venku na zahradě letos máme již tři krmítka a po ránu je tam málem rvačka :-).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  26. Já mám ty tvoje básničky tak ráda. :-)

    OdpovědětVymazat

Tak ještě nějaká ta fotečka a nějaká ta větička

  Vnučka mi poslala ještě nějaké fotky a tak se s vámi o ně podělím. Dozvěděla jsem se i něco zpřesňujícího o malé Caroline. Pochází z polyg...