pátek 8. ledna 2021

Sníh


Dlouho mnou očekávány sníh
konečně zkrášlil krajinu.

Nemohu se vynadívat
na to, co mi nabízí pohled z našeho balkónu.



Krásný je nejen pohled z balkónu,
krásně je na našem kopci.




Škoda jen, že na Vánoce to takové nebylo.
Ale co ! Už jsou za námi, nemá cenu fňukat.
Raduji se teď.

Moji milí !

Přeji vám poklidný víkend,

přeji vám hezké dny příštího týdne.

Opatrujte se !

Hanka



Díky,díky,díky
za vaši návštěvu tady u mne.

29 komentářů:

  1. Jupí, Hanička se dočkala a my s ní. Hani, pohádková krajinka a ten snímek potmě, paráda. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, máš z balkonu hezký výhled. Moc se mi líbí první dvě fotografie. Užívej si sníh a přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně sníh! Náádherné snímečky.👏

    OdpovědětVymazat
  4. Tíško závidím... u nás ani stopy po snehu a normálne mi chýba...

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, no já můžu jen závidět a kochat se tvými zimními fotkami. U nás nic, žádná zimní krása. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, děkuji za přání, nápodobně a díky taky za tu bílou nádheru!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, to je nádhera u nás ještě pořád nic. Chybí mi to, vždyť já ten sníh tak ráda odklízím, třeba se taky dočkám. Hezký den, Hani :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jako výrazně letní živočich zimu nemusím, byť se na chvíli schová pod sněhem ten všechen bordel a bláto minulých dní. Nicméně ani to mne s ní nijak nesmiřuje....ale půjdu se projít s foťákem abych nalovila něco do archívu.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, upřímně závidim ten krásný výhled. Bílá příroda je krasavice )))

    OdpovědětVymazat
  10. To je jiný pohled. U nás je sněhu jenom malinko, ale i to oku lahodí. Navíc teď krásně svítí sluníčko, hned je lepší nálada. Hani přeji pěkný víkend. Hela

    OdpovědětVymazat
  11. Když se dívám na pocukrovaný svět, je zima stravitelnější, dokonalejší v bílém kabátu.
    U nás stále nic a pár dní by se skutečně hodilo, aby to město nebylo tak šedivé, stačí je bez lidí už tak smutné.
    Příjemný víkend. A děkuji za fotky, alespoň tak vím, že někde padá sníh a je zima jako od pana Lady.

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní výhled z balkonu a ta druhá fotka je tak krásná, že bych si ji uměla představit jako vánoční pohlednici ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  13. Haninko pohled od vás je tak uklidňující.. Krásný víkend ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  14. Zdravím Hani. Máš nádherný výhled na zasněženou krajinu. Krásné fotografie jsi pořídila. I ta večerní se mi moc líbí. Přeji Ti příjemné a pohodové dny a hlavně ať jste všichni zdraví.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné výhledy! Lituju lidi, kteří z okna koukají do protějšího paneláku.
    Mávám!

    OdpovědětVymazat
  16. Taky jsem se nemohla vynadívat na tu nádheru. Škoda, že roztála...

    OdpovědětVymazat
  17. Hani, moc hezké, ale ta druhá fotografie je přenádherná. ☺

    OdpovědětVymazat
  18. Hani krásný pohled z balkónu - takový bych si přála vídat - ten pohled na kostelíček je kouzelný. Iva

    OdpovědětVymazat
  19. Zimní idylka u vás. My sníh pořád marně vyhlížíme...

    OdpovědětVymazat
  20. Hani, máš nádherný výhled z balkonu. Ta večerní fotka se světýlky je krásná, to bych byla stále nalepená na okně. :o) Jo zima, konečně ses dočkala, ta bílá nemá chybu.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  21. Krásne fotky ... my sneh stále nemáme :) Pekný deň, Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak musím ešte raz ... som sa sťažovala, tak je už aj u nás bielo :D :D :D Pekný večer! M,.

      Vymazat
  22. Hanko, ty máš z balkónu výhled jako do pohádky! :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Hani,máš krásný výhled z balkonu do krajiny.Já mám z jednoho pokoje taky,ale z některých oken vidím na paneláky a to není ono.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  24. Hani bílou zimu mám moc ráda. Máš pěkný výhled.

    OdpovědětVymazat
  25. To je opravdu nádhera, krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  26. Hani, nádherné fotečky. Máš moc pěkný výhled z balkónu.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  27. Krásný výhled máš z balkonu. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  28. Hani vidím, že máte taky nádhernou zimu, já ji tento týden promarodila, tak doufám, že ještě vydrží a dětem to vynahradím:-)

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...