sobota 6. února 2021

Včera

Včerejší nabídka mého muže někam si odpoledne na chvíli vyjet
mi přišla vhod a skoro jsem tomu nemohla uvěřit.
V posledním čase takových nápadů z jeho strany je pomálu. 😃

Kam, to už bylo na mně a bylo jasné, že daleko to být nemůže.
Zvolila jsem známá místa. Taková, kde jsem předpokládala,
že v tomto čase hlava na hlavě nebude.

Tady na mém blogu už fotky byly, ovšem vzaly za své
zrušením Blogu.cz, takže je klidně sem dám znovu, jen 
v jiném ročním období. 

Rozhledna Žernov.

Má 5 pater a nejvyšší patro se nachází
v 18ti metrech nad povrchem země.
Když je jasno, je možné vidět např.Krkonoše,Orlické hory,
vodní nádrž Rozkoš aj.

Je jasné, že včera jsem toho až tak moc neviděla.
O nějaké velké focení jsem se ani nesnažila.

Spíš jsem si ověřila, že kolena mi ještě fungují,
ovšem o dechu bych to už tolik netvrdila :-).



A kam potom ?
Boušín

Boušín je samotou, zahrnující kostel, faru a čtyři domy. 





V lese pod kostelem Navštívení Panny Marie se nachází kaple Panny Marie, připomínající zázračné uzdravení dcery místního zemana z roku 1464. O události se lze dočíst v Babičce Boženy Němcové

Tam jsme tedy nešli, protože to bychom asi sjeli dolů po zadku.
Jak vidíte včera po sněhu u nás téměř ani památky, země nasáklá vodou,
 se houpe pod nohama. 

A tím náš pidivýlet skončil. Nasedli jsme do auta
a jeli domů. Normálně tyto trasy jezdím na kole,ale je fakt,
že v tomto zimním čase jsem vlastně tato místa navštívila poprvé. 
V podstatě nic moc, ale na chvíli to bylo určité 
odpoutání se od atmosféry současných dní.


Dnes už se krajina v noci pokryla lehkým sněhovým závojem.


Jenže já už v únoru ve vzduchu začínám cítit jaro.
A doma ho mám ve váze.


Lednímu medvědovi je to však fuk.
Zimní svetr ještě nesvlékl :-)


Přeji vám pohodový víkend
a klidné dny příštího týdne.

Hanka

Za vaši návštěvu u mně vám moc děkuji.
Je to bezva, protože vy jste bezva !



26 komentářů:

  1. Hani, svým článkem jsi mě potěšila. Krásný výlet i fotografie z míst, ktera neznám. Ta rozhledna je úžasná. Gned bych si ji vyběhla a libi se mi i ten kostelík a obdivuji Tvé háčkovaé medvídky. Přeji Ti moc krásné dny a těším se na další články.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za chyby . Píšu na mobilu a někdy mi to přepíše a někdy si překlepů jen nevšimnu.

      Vymazat
  2. Haničko, medvídek je rozkošný. Výlet krátký, ale potěšil a ta místa jsem dosud nenavštívila, takže moc děkuji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak takové nápady má můj muž minimálně a teď to taky hodně dlouho nebude s těmi jeho zlámanými žebry. Výletování miluju, ale nemám partnera který by tomu byl nakloněn....

    OdpovědětVymazat
  4. Ten fešák má boží svetr, moc mu sluší.
    Každý výlet za poznáním, turistikou nebo jen tak za hranice všedních dnů, je požehnání.
    Tak ať kolínka slouží a víkend přinese jen a jen samé příjemné chvilky.

    OdpovědětVymazat
  5. Hanko, mám ráda rozhledny, i když vylézt až nahoru mi chvilku trvá (bolavá kolena), ale já to dám. Je bezva, že se stále častěji vracejí rozhledny do naší krajiny a tak dělají radost turistům. A v Boušíně by se mi líbilo v létě. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, tak jsem se podívala do mapy, kde že je ten Boušín. Tedy to je idylka, tam by se mi líbilo. Tam musí být klid :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Na procházky chodím už většinou sama, občas na nějakou kratší jde i můj muž. Má problémy s kyčlemi, tak ani nemůže. Ten lední medvěd s nádherným svetříkem je kouzelný. Měj se fajn ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  8. Každý, i malý výlet, je vzpruha. Já teď chodím na své rychlé procházky, tak to by mi muž nestačil :-), spolu pak vyjíždíme do nedalekého okolí se kochat do lesů, k rybníkům. Teď musíme počkat, až se voda z roztátého sněhu vsákne, jinak bychom se asi všude brodili :-).
    Hani měj prima dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný výlet jste měli. Ven se musí za každého počasí)))
    Já dneska podnikla distanční masopust. Pršelo; sněžilo a přesto to byla naprosto skvělá akce.

    OdpovědětVymazat
  10. I krátký výlet potěší a přivede na jiné myšlenky. Rozhledna by se líbila manželovi. Těším se až bude lepší počasí a také někam vyrazíme.
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, hezký medvídek a hezký výlet. Každý výlet se počítá, i ten pidi. Pěknou neděli L.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, výlety do přírody jsou úžasný relax a v této době o to víc. Ještě, že na výlety se smí. Na Boušíně je krásně a medvídek se Ti povedl. :o)
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, hezký výlet jste si udělali. A ten medvídek je skvostný. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  14. Hani,měli jste moc pěkný výlet.Na tu rozhlednu bych asi nevylezla,je dost otevřená a výšky mi nedělají dobře.
    A medvídek je kouzelný.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, prima výlet. Chválím iniciativu manžela, to u nás určitě nehrozí.
    Tulipány a jaro ve vzduchu, to mám v únoru taky ráda.
    Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  16. Hanko, tak to jste si pořádně šlápli na rozhlednu!
    U nás musím takové aktivity vymýšlet já.

    OdpovědětVymazat
  17. Tak takovéhle nápady mého manžela nenapadají, vždycky jsem to já, kdo musí výlet vymyslet a on se někdy více, někdy méně ochotně podřídí. Už jsme dlouho nikde nebyli, proto jsme ráda, že jsem se mohla alespoň prostřednictvím fotek někam podívat.
    Jaro ve vzduchu se také snažím cítit, ale zatím nějak marně.
    Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  18. Hani, i malý výlet může být pěkný, zvlášť v této době, kdy je člověk většinou zavřený doma. Také si občas koupím nějakou tu živou jarní kytičku. Medvídek je super. Měj se pěkně. Hela

    OdpovědětVymazat
  19. Hani, super procházka. U nás chumelí, jak už dlouho nepamatuju. Medvídek ve svetru je krásný. Hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Miluju medvědy a v takhle parádním svetru...
    Haničko, děkuji za seznámení se zajímavými místy, předpokládám, že teď jste zasypaní sněhem.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  21. Ten svetr pro ledního medvěda mě rozesmál

    OdpovědětVymazat
  22. Hani, medvídek je super a taky každá procházka i malá je pro nás zpestřením. ☺ Měj se pohodově.

    OdpovědětVymazat
  23. Hezký výlet, u nás dnes mrazivo. Takže svetřík jako má fešák méďa by se hodil.
    Přeji hezké dny, slunečné jako dnes. J

    OdpovědětVymazat
  24. Hanko, procházka super. Na tuhle rozhlednu bych možná vylezla, i když má kovové průhledné schody, což mi vždy dělalo potíže dolů. Ale kolem schodiště je ještě dřevěná stavba a tak alespoň psychicky pro mne jakási opora. Na jedné moderní rozhledně jsem měla s tímto schodištěm problém. :) moc se mi líbí i medvídci.

    OdpovědětVymazat
  25. Prima výlet. Překvapilo mě, že samota má kostel. Moc se mi líbí ten medvídek a má i svetřík na zimu. Moc milé.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...