neděle 14. února 2021

Uzavřený......

Náš okres je uzavřený.
Situace vzhledem k covidu tady není opravdu dobrá.

A asi to tak musí být.
Pro mne se vlastně nic nemění.
Byť někdo zlořečí, tak jsou výjímky, které
strohost zákazu obrušuji.
Jen bych teď nemohla autem uskutečnit
pidivýlet, který jsem prezentovala v minulém příspěvku.
Hranice okresů je na tahu hlavní silnice. 

Do přírody v mém okolí mohu chodit
jako doposud.



Do krmítka se k nám naučili létat
návštěvníci. 
Máme takové pěkné pookoukání. 
Jen je mi divné, že zatím jsem 
nezahlédla ani jednoho vrabčáka.


Kosák se chová jako pán domácí


Ti malí využívají času, kdy on tam není.


Ještě k nám létá takový větší opeřenec, ale vyfotit ho, není v mých silách.
Vždycky uletí a to fotím přes okno.

Kamarádka mi půjčila knížku.

Četla se mi dobře.

Třeba se bude líbit i vám.


Dny jsou teď mrazivé, ale pěkné.
Správně zimní.

Ano, jsou teď dny víceméně si podobné,
někdy tu jednotvárnost vímám víc, někdy méně.
Ale deprese mne ještě neobejmula.
Stále mám čím se zabývat a to mi pomáhá.

Dnes je valentýnská neděle. Nedržím tento svátek.
V mém mládí na programu dne nebyl, takže
jsem si jej neosvojila. Ale těm, kdo Valentýna slaví,
přeji krásnou sváteční pohodu.


Příjemnou neděli vám všem !

V dalším týdnu přeji klidné dny ve zdraví.

Hanka

Jsem opravdu ráda za vaše nakouknutí ke mně.

Moc děkuji !

25 komentářů:

  1. Hani, asi je ta uzávěra potřeba, protože mnozí jsou nezodpovědní a ti ostatní to holt odnesou.
    Ptáčci jsou roztomilí, u nás vrabci ano, ale kosi téměř vymizeli, zato k nám chodí sojka a odebírá největší kousky vlašáků.
    U nás svítí sluníčko a hned je lépe. Moc tě zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    je to náročná doba, ale mám pocit, že mnoho lidí na ta pravidla kašle, to se pak situace moc rychle nezlepší. Ptáčci jsou nádherní, taky máme na balkoně krmítko:-) Na Shari Lapenu se v budoucnu také chystám, hodně lidí mi to doporučovalo. Měj se krásně!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Když u nás na chatě pozorujeme kosáky, tak se pravdu chovají hodně sebevědomě. Malí pípáci mají smůlu, musí počkat ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, je dobré, že se umíš zabavit a nestresuješ se danou situací. Hlavně, ať se to u vás brzy zlepší a volný pohyb mezi okresy bude zase normální. Krmítko stále doplňujeme, ale pozorovat ptáčky na něm nějak nestíhám. :o)
    Přeji pohodový týden. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Hani, dávno vím, jak to tam u vás vypadá. Syn mne pravidelně informuje. Pracuje u Charity v Č. Kostelci. Denně je v kontaktu se seniory. Sám si covidem prošel, naštěstí v mírném stadiu. Já už ani zprávy neposlouchám, dodržuju pravidla a věřím, že bude líp. My, co nemusíme do práce, jsme na tom dobře. Nedovedu si představit řešit zaměstnání, školní děti atd. Doufám, že je u vás nasněženo, jako u nás. Zima, jak má být. Přeji klidný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  6. Ke covidu a uzavření okresů se vyjadřovat nebudu...
    Ale moc ráda ti přeji krásný zbytek Valentýnské neděle.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotografie . Je to smůla, že se ten covid stále tak šíří. Naše Hanka to chytila od kolegyně v práci a než měla první příznaky, stačila nakazit celou rodinu doma. Tak že všichni čtyři byli v pondělí pozitivní. Uzavírky jsou nepříjemné, ale vydržte. Do přírody v okolí bydliště se jít dá...

    OdpovědětVymazat
  8. Také mám u krmítek každé ráno velký pohyb sem a tam, nedávno si kosák vlezl do jednoho krmítka a zobal, zobal. Chudinky sýkorky čekaly až vypadne :-).
    Mnoho lidí je nezodpovědných, sobeckých a neuvědomují si, že jejich chováním se vše jenom prodlužuje. V Rakousku uzavřeli celé Tyrolsko a pokud vím, tak tam nikdo nedemonstruje a nechystá se lynčovat ministra zdravotnictví...Vše je o lidech.

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, situace není dobrá! Bude to rok a mám pocit, že se snad všechno jen zhoršuje a všichni bychom u tak chtěli a potřebovali žít normálně.
    Přeji hodně pevné nervy a hlavně zdraví, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Hani; opatrujte se!!! Nevypadá to dobře. Ale jinak čas vyplňuješ pěkně.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, krásné fotky ptáčků se Ti povedly. K nám nalétávají hlavně sýkorky, ale jak to obsadí kosák, tak je konec. Nechce je jen tak pustit... Měj se dobře Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Hani nezávidím vám to uzavření krajů, je to jak za války....nepřeju si nic jiného, než aby bylo vše jako dřív a nemuseli jsme tohle řešit. Pěkný vstup do nového týdne;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Mne príde, že nám v strednom veku to až tak nevadí, ako mladým, odstrihnutým, nezvyknutým na izoláciu ... ale zvládneme to mu i oni, musíme :) Pozdravujem! Marta

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, sleduji situaci a je hrozné, že se to nelepší, ale zhoršuje. Ty uzávěry jsou asi nutné. Je dobře, že se umíš zabavit. Také ráda pozoruji ptáčky. Máme na sušáku kuličky a vídám na nich sýkorky.
    Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  15. To je nemilé.Také jsem měla obavy,aby neuzavřeli okres Semily,kde žije,protože pod něj spadá třeba i Harrachov,kam jezdí hodně lyžařů.To bychom nemohli ani k dceři,která bydlí už i v jiném kraji a je to jenom 11 km.Občas se u nich stavíme a povídáme přes plot a nebo na zahradě.Tak si musíte vystačit s přírodou v okolí.Ale dokud můžeme do přírody je to fajn.
    Mně většinou také často obsadí krmítko kousáci,jsou tu asi tři.Vrabci u nás snad vůbec nejsou.
    Hani,krásné fotografie
    Měj hezký začátek týden

    OdpovědětVymazat
  16. Opět mám něco navíc :)
    Široko daleko není voda, jen díra pro dýchání ryb v jezírku. Chodí pít půlka lesa.
    Ptáčci, kosáci, kuny / nechávají hromádky :)) /, veverky se setkávají u mého napajedla.
    Nestačím doplňovat lojové koule, ale oni nám na jaře určitě za odměnu zazpívají.
    Držte se, je to dlouhé, úmorné a bolestivé. Občas dojde dech, což je asi normální.
    Vyderžaj pijaněr. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Haničko, vím, že uzavření a omezení jsou protivná, ale jsou potřeba. Tole cestování - necestování holt musíme přežít. Já chci jet s dětmi za rodinou na plzeňsko, ale také pořád váhám, zda jet či nejet. Hlavně, ať jsme všichni zdraví, to ostatní se nějak zvládne. I když, já vím, mně se to píše - práci mám, děti chodí zatím do školky. Tedy co bych si přála - hlavně kvůli všem těm dětem, je aby se otevřely školy...
    Ale to jsem se nějak rozepsala, jak jsem nechtěla. :)
    Máte krásná krmítka a parádní návštěvníky. Děkuji za krásný článek a těším se na další. :)
    S pozdravem Sabina :)

    OdpovědětVymazat
  18. Není to jednoduché, kvůli pár nezodpovědným pitomcům to odskáčou všichni. Držte se tam :).

    OdpovědětVymazat
  19. Hani, pokud můžete chodit ven do přírody není ještě tak zle, horší by bylo být zavřený doma a nedej bože v nemocnici. Nyní jde o to dodržovat pravidla a to je kámen úrazu, neboť ne všichni jsou zodpovědní.
    Máš krásné fotografie, přeji tobě a všem kolem tebe pohodové dny prožité ve zdraví. ☺

    OdpovědětVymazat
  20. Hani, je to nepříjemné, ale doufejme, že ne na dlouho. Půlku února už náme za sebou a jaro před sebou. Tak se držte! Hanka

    OdpovědětVymazat
  21. Hani, o uzavření vím. Opatruj se. Díky za pěkné fotky. Měj pohodový a klidný den.

    OdpovědětVymazat
  22. Letošní zima se mně taky líbí, ale s mými problémy s chůzí, jsem vděčná i za pohled z okna.

    OdpovědětVymazat
  23. Hezké zimní fotografie z procházky. Pro člověka znamená hodně, a nyní ještě o trochu víc, když může někam vyrazit. Tak krásné dny a ať je dobře i při tom skoro jarním počasí.

    OdpovědětVymazat
  24. Situace je vážná a já se bojím, že to nemám konce a následky budou katastrofální. Zkrachovalé drobné podnikání ve službách i výrobě.... Ještě, že můžete do přírody. Knížku jsem už četla. Přeji pokud možno, klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  25. Bylo skvělé vědět, že existuje upřímný věřitel půjček, který ví o pomoci půjčce s nízkou sazbou 2. vždy zůstaneme pokorní a nikdy se nevzdáme financí mého projektu a za nabídku půjčky, kterou mi pedro poskytl, jsme opravdu vděční za pomoc a podporu, kterou jsme obdrželi, jak jsme diskutovali, kontaktujte pedroloanss@gmail.com pro více informací o jeho nabídce půjčky .

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...