pátek 19. března 2021

Příroda si hraje....

 Včerejší ráno bylo pocukrované,
dnešní nás překvapilo větší sněhovou náloží.
Jaro na zahrádce dostalo na chvíli zase pořádnou přikrývku.
Ale sáně určitě vytahovat nebudeme :-).
To si jenom matka příroda s námi hraje.


Skoro se mi nechce věřit, že už jsme
v druhé polovině měsíce března.
Ale je to tak, protože v úterý jsem měla narozeniny
a to se polovina měsíce láme.



Vzhledem ke stálé nevstřícnosti doby
jsem se s rodinou dohodla,že setkání u našeho stolu
tentokrát nebude.

Ale určitě na rodinný oběd dojde.
Kdo si počká, ten se dočká. 

😊

Dnes mne to ven neláká, ale v týdnu
jsem nějaký ten krok udělala.
To, aby mi nezkrutly žíly.



Sice zrovna dnes to tak nevypadá,
ale Velikonoce se blíží.
V neděli je Smrtná neděle. Už po druhé se v blízkých obcích
nebude konat vynášení smrtky. Škoda!
Tato tradice se tady drží. Mám ji ráda,účastním se jí.


Tak alespoň doma u venkovních dveří ........


Mořenu nesem s velkým nosem,
do vody ji dáme, jaro přivítáme.



Pro malou holčičku jsem ušila malou zaječici.


Pro kamarádky velikonoční chňapky- spíš jen tak pro ozdobu.
Jedna z nich mi zbývá a tak jsem se rozhodla
obdarovat jednu-jednoho z vás.
Zbyl mi motiv zajíce a tak jsem jen tak spíchla
malý pytlík na velikonoční koledu. Spíš pro kluka je to.
Ale aby to bylo spravedlivé i holčičí pytlík nabízím.
Obrázek má z obou stran.

Takže ve hře je chňapka, pytlík klučičí a pytlík holčičí.




Pokud byste někdo využití našel,

napište do komentáře.

Losovat budu v pátek 26. 3. 2021

A to je pro dnešek vše.

Mějte víkend v pohodě
a přeji klidné dny příštího týdne.

Hanka

Moc vám všem děkuji za nakouknutí, za vaše milé komentáře.
Stále mne to tady s vámi baví.



24 komentářů:

  1. Hani, v první řadě veliká gratulace k narozeninám!!! Je to smutné, ale už nám ani nepřijde divný, že rodinná setkání odkládáme a vlastně ani netušíme na kdy.
    U nás se teď právě doslova čerti žení a tak ti děkuji za předvelikonoční povídání.
    Všechno co jsi ušila je moc pěkný. Případná výhra by mě samozřejmě velice potěšila, ale ráda se jí vzdám ve prospěch některé blogerky s dětmi.
    Měj příjemný víkend.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Hani; všechno nejlepší. Hodně zdraví a splnění všech tajných přání. A že jich teď máme všichni dost)))velikonoční tvoření máš zase krásné. Ten holčičí pytlíček by se určitě líbil Loli. Ta miluje růžovou.
    Přeji krásný víkend plný aprílového počasí.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím ze zasněžené Vysočiny, posílám gratulaci k narozeninám, hlavně pevné zdraví a spoustu štěstí v této zvláštní době covidové. Ráda nahlížím na Váš blog, jste šikulka. Velikonoční dekorace jsou moc hezké, zkusíme si jimi přivolat to jarní sluníčko. Zkusím štěstí, velikonoční chňapku bych si užila. HelenaK

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, především Ti přeji všechno nejlepší a hlavně hodně zdraví.
    Obdivuji jak hezky tvoříš, kdyby se na mně usmálo štěstí, tak bych obdarovala vnoučata.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, dodatečně vše nejlepší k narozeninám, hodně zdraví, štěstí a pohody v dalších dnech. ☺ ♥ ☺
    Je to tak, odkládáme rodinná setkání, jiní je uskutečňují a nám, co vše dodržujeme podrážejí nohy a ještě se tím chlubí. ☻
    Hani, jsi šikulka, mám už od tebe odměnu a tak určitě potěšíš druhé blogařky. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Hanko, dovol mi popřát ti zpětně a o to raději vše nejlepší, pevné zdraví, hodně štěstí, pohodu a radost každý den.Jsi moc šikovná, ale to se dávno ví. Krásné výrobky, jistě někoho potěší. Hezký den Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi pilná včelka, máš krásnou výzdobu a chňapky se budou určitě líbit. U nás je dneska počasí také jako na houpačce. Občas vyleze sluníčko, občas padá sněhová krupice, a to celkem dost. Přeji hezký víkend ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  8. Haničko, přeji všechno nej k narozeninám, hlavně pevné zdraví! Taky máme odložené oslavy, musíme věřit, že na ně brzo dojde!
    Jinak vidím, že tvá aktivita neutuchá, chodíš, šiješ, zdobíš!
    Přeji ti jen hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, i já se přidávám ke gratulantům a přeji ti vše nej. Ano i my odkládáme oslavy a setkání. Tvoje tvorba se mi líbí, to víš a ta zaječice je kouzelná. U nás sníh žádný není. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  10. Přeji Ti Hani k narozeninám vše nejlepší , hlavně hodně zdraví. Hezky tvoříš. Také sedím s háčkem ruce a pořád něco motám nebo jdu raději do přírody , když počasí dovolí. Měj krásný den

    OdpovědětVymazat
  11. Hani,také přeji k narozeninám všechno nejlepší,hlavně zdraví.Moje sestra měla narozeniny ve středu.Oslavy se také nekonají,včera na Josefa jenom s manželem a na chvíli přijel syn také Josef.Ale dočkáme se.U nás bylo po tři dny také bílo,ale dnes už ani památky.A dnes je první jarní den a doufám,že to tak už bude.Krásné fotografie všeho,jsi šiková.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  12. Mila Hani
    dodatečně přeji vše nejlepši k narozeninam.Tve šiti je jedna radost.Počasi u nas jako všude jinde,ale přišti tyden se určitě dočkame.Měj krasne a zdrave dny.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  13. K narozkám gratuluju, i já se letos při kulatinách musela obejít bez jakékoli rodinné oslavy. Prostě jsme to odložili do doby, kdy bude za a) tepleji aby jsme mohli být už venku a za b) kdy už vůbec bude možné se sejít bez toho, že nesmíme za hranice okresu...

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, dodatečně přeji hlavně zdraví. Krásné tvoření. Těším se na zahradu a slunce bez větru a sněhu.
    Hezkou sobotu přeji. J.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Hani,
    dodatečně přeji vše nejlepší k narozeninám! Ty fotky květin jsou moc pěkné, hned mi vyvolaly úsměv na tváři:-) Vše, co jsi ušila, je moc krásné, podarovala bych děti kamarádky. Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Příroda si s námi opravdu hraje a nějak nechce přestat, potvora jedna :D.
    Dodatečně přeji k narozeninám jen to nej!

    OdpovědětVymazat
  17. Hani, nejdřív Ti popřeji vše nejlepší k úterním narozeninám. Máš krásnou kytici a moc se mi líbí i ten džbán. Na procházce jsem nebyla ani nepamatuji, ale ty z ní máš parádní fotky. U nás dnes také bílo, ale už to taje. No a na závěr, krásně tvoříš.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  18. Hani, dodatečně vše nejlepší k narozeninám, hlavně hodně zdraví, co jiného si teď přát. Líbí se mi Morana, dělala jsem ji, když byli kluci malí a teď s vnučkami, ale letos to nejde. A ta zaječice je veselá. My jsme museli taky všechny oslavy a gratulace odložit, a že jich je dost. Jsme velká rodina a v březnu máme hodně narozenin a svátků. Měj se prima, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Hani dodatečně všechno nejlepší k narozeninám. Především hodně zdraví a zlatou rybku do kapsičky. Doufám, že než přijde čas mých kulatin, že bude situace volnější a já je budu moc oslavit se svými blízkými.

    OdpovědětVymazat
  20. Hani, taky přeju dodatečně vše nej nej nej k narozeninám a máš pravdu, že příroda si opravdu hraje, u nás dnes 10cm sněhu, ale naštěstí to během dne lezlo dolů.

    OdpovědětVymazat
  21. Doba je to prapodivná. Já jsem mladé pozvala na nedělní oběd, chodíme se navštěvovat přes chodbu.

    OdpovědětVymazat
  22. Hani rybička? :) Aj ja :) Všetko naj! A hlavne už slniečko a teplo, už mám toho bieleho svinstva naozaj dosť, chcem teplú jar ... Tak aj toto želám, nám všetkým!

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Hani, dodatečně ti přeji vše nejlepší, zdraví a hlavně, ať se brzy shledáš s podiem, loutkami a svými hereckými přáteli.
    Já říkám, že lepší sníh v březnu než v květnu, ať se to vyblbne nyní a pak už budeme mít radost z tepla a zelené travičky.
    Prosím, nezařazuj mne do losování, tašku už od tebe doma mám, ať se těší další.
    Přeji všem jen zdraví.

    OdpovědětVymazat
  24. U nás také ještě trochu nasněžilo :) Moc se mi líbí ta zaječice ♥

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...