pátek 26. března 2021

Vylosovala jsem

Je pátek večer a já slíbila, že dnes
vylosuji tři z vás.
Nastříhala jsem si lístečky se jmény, zavřela jsem oči
a prohrabala kupičku...........
a je to tady !



Chňapka poputuje k Heleně K.,
pytlík se zajíčkem dostane Hanka z ciculka
a pytlík s baletkou pošlu Růžence. 
Milé výherkyně !
Na moji adresu
hana.slechtova@seznam.cz
pošlete vaši adresu, abych výhry mohla odeslat.

Včera i dnes bylo opravdu krásně, úplně jarně.
Snad bude i takový víkend s Květnou nedělí.
U nás mají holky lítování.
Ale opět letos jako v loňském roce
s ozdobenou větvičkou budou zpívat jenom doma.

Líto,líto nesu
až se celá třesu.
Ještě jsem dnes nesnídala,
protože jsem pospíchala, abych něco dostala.

A nebo:
Na Květnou neděli
s lítem jsem k vám přišla,
dejte mi kus perníku,
já jsem holka mlsná.

Přeji vám všem hezké víkendové dny !

Hanka


Za vaše komentáře moc děkuji.

9 komentářů:

  1. Velká gratulace výherkyním.
    Tvé krásné dárky je potěší.
    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, mám radost, že se na mě usmálo štěstí. Adresu Ti pošlu. Moc děkuji.
    Bohužel i letošní Velikonoce budeme slavit jen doma. Manžel upletl pomlázky a synovi je předá na hranici okresu. A také nějaké drobnosti pro děti.
    Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, výherkyním gratuluju. Jistě je tvoje krásné výrobky potěší. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji výherkyním.Tvoje výrobky je potěší.
    Já tyhle velikonoční zvyky neznám,držíme jenom přímo Velikonoce,ale na výzdobě už pracuji.
    Hani,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  5. Moc gratuluji vylosovaným a tobě, Haničko, přeji příjemný víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Posílám sluníčkový pozdrav z Vysočiny, mám velikou radost z krásné chňapky. Moc děkuji a přeji krásné jarní dny plné radosti ze všeho tvoření a hlavně pevné zdraví. HelenaK

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji mockrát vyherkyním a přeji všem veselé Velikonoce.
    Tobě Hani pěkný víkend. Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, výherkyním gratuluji, určitě je tvé krásné výtvory potěší. U nás včera bylo nádherně, teplo a dnes je hodně chladno. A já se tak těšila na zahrádku.
    Přeji pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  9. A tady mi něco uteklo :-). Jak začnu pracovat na zahradě, počítač pár dnů neotvírám, a ono se soutěží!
    Gratuluji všem výherkyním, budou mít zajisté radost z tvých krásných dárků.
    Hani měj se hezky.

    OdpovědětVymazat

Malá doložka k poslednímu mému příspěvku

  Malá doložka k příspěvku o knize naší vnučky Hanky.                        Mám ji pro dvě z vás, pokud by vás zajímalo si ji přečíst. Stač...