sobota 27. března 2021

Výzva od Dáši

Plány na dnešní sobotní odpoledne
vzaly za své. Okna jsou pokrytá kapkami deště,
ochladilo se a nebe má jednolitou šedivou barvu. 

Myslela jsem, že třeba ještě ulovím nějakou lepší fotku,
nežli mám k zveřejnění uložené.
Nestane se tak a já sem vkládám to,
co připravené mám.

Fotky jsou prostě takové jaké jsou.
Zrovna v tomto období bylo nebe na svoje
neopakovatelné nebeské obrazy docela skoupé.
Alespoň u nás to tak bylo.

Tak tedy na balkóně a zahradě s foťákem
a s hlavou vzhůru.












A to je vše.

Za oknem to stále není nikterak valné,
takže domácí sobotní odpoledne.

Mějte se moc hezky

a děkuji, že sem nakouknete.

Hanka



18 komentářů:

  1. Hani, dobré snímky, u nás se dnes odpoledne ta šedivá bariéra rozfoukala a svítí sluníčko a mraky, bílé peřiny, plují po nebi a dělají si ze mne blázny.Tak se opatruj, KOČKO. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, krásné fotky, moc se mi líbí ta první.
    Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotografie jsi pořídila a super je ten čáp na komíně. U nás se to dnes střídá jako na houpačce. Pravé aprílové počasí. Sluníčko, pak černá obloha. Dnes bych mohla nafotit všechno od deště po slunečno a ně kopcích i sníh...Ráno jsem byla na procházce a také fotila, ale fotky ještě mám ve foťáku. Měj se krásně a hezké jarní dny Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani,máš to pěkné. S tím čápem se Ti to povedlo náramně, miluju čápy. Tady prší a prší...Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Haničko, vždyť jsou skvělé! Čápa tam myslím fakt nikdo nemá!
    Měj příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Hani,fotografie jsou moc krásné.Také u nás převažuje šedivá obloha,ale když se protrhá stojí to za to.
    Líbí se mi hodně první fotografie s věžičkou kostela a potom samozřejmě s čápem.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  7. Včerejší počasí bylo zvláštní, ráno svítilo sluníčko, za chvíli se zatáhlo a den byl pak vyloženě aprílový, sníh, déšť, vichřice a dokonce obří větrný vír, který vynesl všechno listí ze země k našemu oknu ve třetím patře :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Fotografie mi přijdou takové jemňounké. V sobotu byla opravdu zima a větrno, to moc na procházku nebylo. Hani, přeji hezké dny

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, máte nádherné fotky. A hlavně ten první snímek, ten je úplně pohádkový!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, líbí se mi tvůj výhled z balkonu a fotky z něj jsou moc hezký.
    To z našeho balkonu nehrozí, ale aspoň byl důvod vyrazit ven.
    Přeju pohodové jarní dny. Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Hani,ne vždy je posvícení,faktem je, že i když bylo nebe skoupé,fotky jsou pěkné. Já tu výzvu prosvihla. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, zachytila jsi nádherné proměny nebe. Krásné červánky a ta pátá fotka ..., to jsou parádní mraky, ty jsem už dlouho neviděla. Vím, že tato výzva nebyla tak jednoduchá, jak se na první pohled zdála, ale ty jsi ji zvládla skvěle.
    Přeji prima týden. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná nebeská podívaná!!!
    Hezký týden.Danča

    OdpovědětVymazat
  14. Fotky jsou krásné. Já zkusila nový mobil, ale nejde mi to, musím jít k synovi na výuku.

    OdpovědětVymazat
  15. Nebe je kouzelné a fotky moc hezké.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, pěkné fotky, i když to bylo tentokrát těžké zachytit něco zajímavého na nebi. Ale nakonec se ti to povedlo. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  17. Hanko, fotky super, i když to za okny ještě není, jak bychom si to představovali, ale snad se dočkáme. moc se mi líbí ta fotka s kostelíčkem a beránci.

    OdpovědětVymazat

Tak ještě nějaká ta fotečka a nějaká ta větička

  Vnučka mi poslala ještě nějaké fotky a tak se s vámi o ně podělím. Dozvěděla jsem se i něco zpřesňujícího o malé Caroline. Pochází z polyg...