pondělí 28. června 2021

Červenec je tady co by dup

Než jsem se nadála, je polovina letošního roku pryč.
Ve středu se zlomí týden a nastoupí první prázdninový měsíc -
červenec.  

Jo, druhá injekce očkování ? 
Zase dobrý, nic se nedělo, nic mne nebolelo.

Teď už mohu jen očekávat, kdy se ze mne stane zombie :-),
jak jsem se dočítala  v přeposílaných materiálech
od některých mých známých.

Uplynulý týden mi přinesl radost,
ale i zděšení z tragedie, která se odehrála na Moravě,
ale i jinde, i když malinko v menší míře.
U nás bylo relativně 
klidno.

A ta radost ?
Už jsem ji trochu naznačila v minulém příspěvku.
V našem loutkovém divadle jsme
konečně uvítali zase malé diváky.


A bylo to zase takové, jako o nějaký ten čas dříve.
Díky za to.


Opět pár km na kole.



A dost času na zahradě.
Jen tak lážo-plážo,
nebo v roli pečovatelky o zahradu .



  



Dá se říci, že mi týden utekl.
On ten čas fakt nějak rychle ubíhá.

Mějte hezký, klidný nastávající týden.
Moc vám děkuji za vaše návštěvy tady u mne.
Fakt mne to těší.

Hanka



18 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, tak znovu a lépe. Moc Tě zdravím. To je dobře, že už je i loutkové divadlo. Taky bych chtěla s vnučkama zajít. Co to bylo za představení ? Krásné kytičky i lážo plážo... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, určitě měli z představení radost dospěláci i děti a to je fajn pocit. Zahrádka ti krásně kvete, ale na kolo bych v těch vedrech nesedala. Jsem na to moc líná. Zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud se z tebe stane zombie, pak budeš první zombie blogerka na světě. Gratuluji! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Už mám za sebou také druhou dávku. Když tak budeme dvě zombie blogerky.;-)
    Dětem se představení určitě moc líbilo. Obdivuji krásnou zahradu, to lážo-plážo si zasloužíš.
    Měj hezký nový týden.

    OdpovědětVymazat
  6. DIVADLO MUSELO BÝT SUPER:-) Já byla s Loli na loutkovém Budulínkovi. Prožívala to s ním))))

    OdpovědětVymazat
  7. Musí to být hezký pocit rozdávat radost dětem a nejen jim loutkami.
    Sama bych na takové představení šla.Loutková divadla jsem měla vždy ráda.
    Zahrádku máš krásnou a to lážo-plážo je potřeba.Dělám si ho ráda na balkoně s knížkou.
    Ale také denně jezdím s kamarádkou na kole.U nás je pořád teplo a manželovi se nikam moc nechce.
    Hani,hezký další nový týden

    OdpovědětVymazat
  8. Úplně těm dětem závidím a moc vám to všem přeju! Posezení na zahrádce nemá chybu a výlety taky ne. Zkrátka letní pohoda.

    OdpovědětVymazat
  9. Hanko, já už jsem taky dvoudávková. Taky bez problémů (a to jsem si neuváženě druhý den po očkování vyšlápla na skoro dvacetikilometrový výlet ;-)).
    Hezké letní dny

    OdpovědětVymazat
  10. Haničko, moc ti gratuluji k bezproblémovému očkování a hlavně k otevření divadla. Ti je asi velká radost.
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Nás čeká druhá dávka příští týden.
    Věřím, že jste si s chutí pro děti zahráli, po takové pauze!
    Hani, užívej si zahrady.

    OdpovědětVymazat
  12. Hanko, moc ti přeji Lážo plážo a klid po očkování.Já jsem neměla žádné příznaky po obou dávkách, ani manžel ne.
    Jakmile slyším něco o loutkách, hned si na tebe vzpomenu! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravím Hani. také už máme druhou dávku za sebou a v pohodě. Už se přece jen nebojíme tolik cestovat vlakem nebo autobusem i když mě štve, že mnozí lidé sice respirátor mají, ale nemají přikryté nosy, tak že kdyby je neměli, tak je to skoro stejné. Někteří je klidně sundají hned jak odejde průvodčí do jiného vagonu.. Je to bezohledné a nebezpečné. Takto se toho covidového sajrajtu nikdy nezbavíme. Měj se moc krásně a užívej si letních dní a vašemu loutkovému divadlu přeji mnoho spokojených, usměvavých a zdravých diváků.

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, je fajn, že už zase hrajete a věřím, že z toho máte radost nejen vy, ale i děti. Na zahradě ti to krásně kvete. A na kolo už jsem také sedla. :o)
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, taky bych si sedla mezi diváky a užila si tu radost... Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, to jsem ráda, že jste se mohli vrátit s divadlem do starých kolejí.♥ Na řeči nedej ohledně očkování, po pravdě mě také rozpálí do běla, však jsem o tom psala. ☺ Moc hezké fotografie, růže je nádherná. Hanko, měj pohodové dny. ☺

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem абрам александр podnikatel, který byl schopen oživit své umírající těžařské podnikání pomocí boha poslaného věřitele známého jako Benjamin Lee Lee konzultant půjčky. mám bydliště v Jekatěrinburgu екатеринбург. snažíte se začít podnikat, vyrovnat svůj dluh, rozšířit svůj stávající, potřebujete peníze na nákup zásob. máte problémy se snahou zajistit dobrý úvěr, chci, abyste věděli, že vás pan Benjamin provede. je to správné místo, kde můžete vyřešit všechny své finanční problémy, protože jsem živou výpovědí a nemůžu si to nechat jen pro sebe, když ostatní hledají způsob, jak být finančně pozvednut .. chci, abyste všichni kontaktovali tohoto boha poslaného věřitel pomocí údajů, jak je uvedeno, aby se mohl podílet na této skvělé příležitosti e-mail: 247officedept@gmail.com nebo whatsapp/text +1-989-394-3740.

    OdpovědětVymazat

Hezké Velikonoce

 Přeji vám všem hezké pohodové svátky jara. Užijte si je ! Mějte se hezky ! Hanka