pondělí 5. července 2021

Jako minule....

Začnu stejně jako minule.
Našimi loutkami.
Dlouho měly klid,tak teď se začínají snažit.
Přijali jsme pozvání zahrát představení
v mém rodném městě Červeném Kostelci.
Hraje se za Domkem B.Němcové.

Takže přijeli jsme, postavili putovní scénu,
zahráli, předvedli dětem loutky,rozebrali scénu,
uložili vše do auta, rozloučili se
a odjeli.

😊





Než jsme z města úplně odjeli,
stavili jsme se na malé občerstvení
v Treesu -  zahradnictví,
jehož součástí je příjemné posezení uvnitř  i venku.



 
                                              


A co jinak  ?
Takový normál.

Na zahrádě mi to kvete.




A až se zima zeptá .......... ?

Tak se usměju a odpovím :


A to je asi tak všechno.

Mějte příjemné tyto teď dva sváteční dny,
mějte pěkné i zbývající dny tohoto týdne.

Moc vám děkuji, že ke mně nakukujete.
Těší mne to.

Hanka



19 komentářů:

  1. Hani, ty loutky jsou kouzelné. Víš, že jsem kdysi měla sen loutky tvořit? Bohužel moje výtvarné nadání nebylo takové, abych se na nějakou výtvarnou školu přihlásila. Ale panenky k nim mají blízko a já měla období, kdy jsem panenky háčkovala.
    Měj hezký týden.

    OdpovědětVymazat
  2. Je vidět, že se dětem představení líbilo. Nějaké džemy se také chystám udělat, nejraději máme meruňkový. Ale zatím nemám vůbec nic 😜

    OdpovědětVymazat
  3. No konečně jste mohli loutky oživit a udělat dětem radost.
    Hani, hotovou mám letos marmeládu jahodovou a budu muset zpracovat červený rybíz, jenže mám zásoby ještě z loňska, rybízovou spotřebovávám jen do cukroví :-).
    Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko, loutky i vy jste určitě spokojení. Moc se mi líbí to zahradnictví s kavárnou!
    Plníš poličky ve spíži, do zimy je daleko, ale jejich čas určitě přijde.
    Přeji krásný večer a hezké letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, krásně jste si všichni užili představení. Hezké loutky a je vidět, jak se dětem líbí.
    Také jsem vařila marmelády, ale zatím jen jahodové. V zahradnictví by se mi také líbilo.
    Přeji prima svátky. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, na loutkové divadlo bych šla, to by se mi líbilo. Zrovna tak občerstvení v zahradnictví...Marmelády dělám každý rok, domácí jsou nejlepší. Užívej Hani léta. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To je super, že ste mohli konečne hrať! Normálny život vitaj, aspoň na leto :) Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat
  8. Hanko, myslím, že spokojení s tím, že může zase hrát, jste vy i diváci.
    Meruňkovou marmeládu miluju, bohužel nemám zdroj meruněk, letos jsem nedostala ani jahody za rozumnou cenu, takže letos budu dělat až rybízovou, i když rybízu se nám moc neurodí. A uvidím, jestli mi špačci nechají nějaké třešně :)
    Hezké letní dny

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné fotky, loutky jsou u nás tradice, ve Štramberku je Muzeum loutek. Červený Kostelec neznám, jen Kostelec u nás nedaleko.
    Ať se daří. ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, skvělá akce, udělala jistě dětem radost a vlastně i vám! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, nádherné loutky. A koukám, jak se činíš. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, přeji ti pohodové léto, s loutkami, na kole i na zahradě. Možná, že konečně do těch vašich končin zavítám. Syn pracuje v Červeném Kostelci, já jsem jenom projížděla vlakem, tak bych se tam ráda také podívala. Hela

    OdpovědětVymazat
  13. Potěšit děti je hezká činnost.Loutky jsou moc krásné a vůbec,když jim dáte život.
    Hani,jsi pilná,já nevím,co bych zimě letos odpověděla.Vůbec jsem se letos v tomhle nečinila.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, určitě jste potěšili nejen děti,ale i sebe. Přeji Ti pohodové dny. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné loutky máte. Přeji hodně šťastných divákům všem prima léto.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Hani,
    to vypadá na příjemné a pohodové dny. My jsme doma zatím dělali jen bezinkovou šťávu, ale mám objednané nějaké meruňky, tak se těším na zavařování.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Hani, určitě to byl zážitek po takové době.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...