úterý 5. října 2021

Bára a Moli

1. října před polednem
ukončila injekce veterináře život fenky Báry
od našeho syna.

Po prodělané operaci se vše jevilo tak dobře.

A přesto přišel den, kdy se v jejím organismu odehrálo zřejmě
něco, co bylo destruktivní, co nebylo možné změnit.

Byl to pro nás opravdu smutný den.
Nejvíce pro syna a mého muže.

Byla s námi více jak 13 roků , zapsala se do nás.
Byl to hodný pes. 


2008-2021

Opuštěná ztichlá zahrada dala podnět
synovi přemýšlet o dalším psím parťákovi.
Jeho prostřední dcera Kamila (shodou okolností na fotce)
objevila na netu nabízené štěňátko - fenku Moli. 

A tak se pro ni v neděli 3. října jelo.

Je to roztomilý psí holčičí tvoreček -  takové miminko.


Ale bude časem velká, jako byla Bára.

No a pro nás s mužem z toho vyplývá
občasná služba ve dnech, kdy syn i jeho přítelkyně
budou oba od rána v práci. Nedá se nic dělat, ale to štěně
vyžaduje péči. Nějaký čas to potrvá, nežli bude moci pobývat delší dobu
samo. 

Tenkrát s Bárou to bylo trochu jednodušší,
motalo se kolem ní více lidí. Vnoučata byla ve školním věku,
Bára je bavila, hrála si s ní.

Takový byl náš začátek měsíce října.
Jenže tak to prostě na tom světě chodí.
Něco končí, něco začíná.

Mějte hezké dny !

Hanka

Moc děkuji za vaše návštěvy tady na mém blogu.

 




20 komentářů:

  1. Je mi to moc líto - tohle je vždy moc smutné a bolestné. Když jsme to zažili naposled, bylo to pro nás tak hrozné, že jsme tři dny poté, jeli pro dalšího pejska.
    Argo je s námi už pět let, a je to to největší štěstí v neštěstí. Tehdy jsem si říkala, jestli to není vůči Betynce moc brzy, dnes ale vím, že jsme udělali dobře - Argo je skvělý přítel, kterého milujeme. 🙂
    Bude to těžké, ale věřím, že přítomnost malé, chlupaté krásky, vám pomůže stejně jako Argo pomohl nám.

    OdpovědětVymazat
  2. Sice tohle taky patří k životu, ale kdo má rád chlupáče, nikdy si na to nezvykne. Vždycky se toho okamžiku bojím, vlastně pokaždé když se na někoho z nich podívám. Nejvíc mi to je líto, když na ně kvůli něčemu vylítnu. Vím že to je zbytečné, ale kolikrát je člověk bez nálady, rozčilený nebo unavený. A pak když odejdou si můžeš stokrát říkat Neměla jsem... a rád by byl člověk kdyby ten tvoreček i s jeho nedokonalostmi ještě byl. Ale on už není. Lék jste zvolili ten nejlepší, nového chlupáče. Takhle se snadněji přenesete přes to, že ten původní už není.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, je mi to moc líto. Před pár roky jsem zažila odchod pejska našich mladých a nikdy na to nezapomenu. Ať vám nový psí kamarád pomůže překonat smutek.

    OdpovědětVymazat
  4. Když odejde někdo, kdo je součástí rodiny, je to vždycky bolestné a možná ani tak není rozdíl v tom, jestli je to člověk, nebo zvíře. U zvířat je ale snadnější, že za něj jde najít náhrada, u lidí to, bohužel, nejde. Přeji Moli krásný a spokojený život plný lásky.

    OdpovědětVymazat
  5. Je to koloběh života a nedá se nic dělat. Hlavní je, že se moc netrápila. Budete na ni vzpomínat, ale časem první místo zase bude věnováno štěňátku Moli a tak mu přeji dlouhý a krásný život plný radostí a lásky.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné miminko psí, bude tu místo chlupáčka, který už sní svůj psí sen.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, takovou situaci už jsem zažila 2x a vždycky je to moc smutné. Pejsek je členem rodiny a při jeho odchodu je nejlepší pořídit si hned dalšího. Trochu to pomůže vyrovnat se se ztrátou. Psí holčička je moc roztomilá a určitě vám všem bude dělat radost. Moc zdravím 🙂

    OdpovědětVymazat
  8. Štěňátko je nejlepší lék na bolest a smutek. Ať vám dělá Hani jen samou radost.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, tohle je chvíle, které se každý milovník psů děsí. I my to pochopitelně zažili... Štěňátko je ten správný lék!
    Hodně radosti přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Hanko, to je mě moc líto. Přeji radostné chvilky s Mol

    OdpovědětVymazat
  11. Každý mazlíček zvířecí je členem rodiny a tak pokud odejde do nebíčka, tak je to, jakoby odešel člověk. Vzpomínáme na něj dlouho. Tak péčí o druhé psí miminko třeba přinese taky radost. Však ten váš nemocný pejsek se dočkal vysvobození od bolestí.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, umím se do toho vžít, když odejde člen rodiny v podobě zdánlivě němé tváře. Moli je ovšem kouzelná a přinese určitě hodně radosti. Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani,když odejde psí kamarád je to hodně smutné.Zažila jsem to u pejsků doma 2x a prožívám všechno i s domácími mazlíčky v celé naší rodině.Štěňátko vám přinese novou radost.Přeji Vám hodně hezkých společných chvil.
    Hani,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  14. Smutné i radostné zároveň. Vím přesně, co jste cítili při odchodu Báry a také vím, že nový člen vyplní to prázdné místo. Moli je krásná. Já už jsem dostala od dětí přezdívku psí babička. Když si starší syn pořídil za prvního pejska nové štěně, také jsem hlídala a hlavně bylo potřeba učit ho návykům a štěňátko nemůže být samo. Byla jsem s ním moc ráda a pořád jsme si hráli, že jsem domů chodila docela utahaná. A když už pak byl Deny II. větší, pamatoval si to, a když jsem přišla na jakoukoli návštěvu nebo oslavu, nosil mi míček a musela jsem si si ním hrát. :-D Na zahradě jsem si zase oblíbila sousedovic kočičky, které si moc oblíbily nás. Tráví s nám celou dobu, co jsme na zahradě. Nedovedu si představit, že by se zvířátka z mého okolí někam ztratila. Kupujeme granule a vitamíny..... Ať se Moli daří.

    OdpovědětVymazat
  15. Štěňátko je prima. Určitě vám pomůže se vyrovnat se ztrátou.
    Pěkné podzimní dní. Pavel

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, to je moc smutný, že vám odešel milovaný pejsek. Je to nespravedlivé, že je ten psí život kratší. Když jsem se ptala svého bratra, který je velký milovník a celoživotně chovatel psů, jak si zvykl na odchàzení pejsků do psího nebe... Tak mě odpověděl, že na to si nezvykl nikdy... Je dobře, že do rodiny přišel nový pejsek, je to krásný plyšáček! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Hani, je smutné, když se člověk musí rozloučit se svým zvířecím miláčkem, zažila jsem to mockrát. Kamarádka musela nechat uspat pejska minulý týden, prožívala jsem to, i když na dálku, s ní. Maxík byl už starý a nemocný. Vaše nové štěňátko je krásné, ať vám dělá radost. Hezké a klidné dny Hani.

    OdpovědětVymazat
  18. Je mi to ľúto, nech sa Moli u vás krásne žije ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Hani, je to smutné. Já jsem si zažila psí odchody dokonce třikrát. Brečeli jsme všichni doma, to je marné, byli to členové rodiny. Tak ať vám nový pejsek dělá radost i když se štěňaty musí být trpělivost...

    OdpovědětVymazat
  20. To štěňátko vypadá nádherně. Tak snad zaplní prázdné místečko ve vašich srdcích...

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...