neděle 10. října 2021

Výzva č.2 - Květy podzimu

Týden mi utekl ani nevím jak.
A je tady druhá výzva od Járy.

Květy podzimu dovedou potěšit na zahrádce,
 v květináči či v truhlíku.








Pohodový nadcházející týden
přeje všem
Hanka

Těší mne vaše zastavení tady u mně.
🍁🍂 

20 komentářů:

  1. To je barevná nádhera.
    Přeji krásný týden.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhernė jsi výzvu pojala a moc hezky nafotila. Mám velikou radost z tvé účasti a děkuji za krásné fotografie i celý článek. Přeji ti krásné dny a těším se za týden na,"barvy podzimu". Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně pojatá výzva a kouzelný truhlík!
    Haničko, moc zdravím a hladím vaše štěňátko! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Hani,krásně jsi nafotila kytičky a máš moc hezky upravený truhlík na okně.
    Měj hezký celý nový týden

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, krásné fotky a moc pěkný podzimní truhlík. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky, taky se mi moc líbí truhlík.
    Hezký den. 🙂

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotky, skvělá je fotka slunečnic 😀

    OdpovědětVymazat
  8. Hanko, moc se mi líbí ten truhlík se srdíčkem. Máš to ještě pěkně barevné. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, krásné fotky a také se mi moc líbí truhlík na okně.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, ahoj. Hezké fotky, kytičky i srdíčkový truhlík. Kde jsi ho koupila ? Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, zdravím ! Ty truhlíky jsem si objednala na firmě AMADEA s.r.o Dřevěný obchůdek.
      Zadej si to a tam to najdeš. Kdyby jsi učinila objednávku, tak abys nebyla překvapená, nemají dno tyto truhlíky. Z fotky u jejich nabídky to až tak vidět není. Ale vůbec to nevadí, truhlík se tam krásně vejde a vypadá to dobře.
      Měj se!
      Hanka

      Vymazat
  11. Krásná podzimní, květinová nabídka👍

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne ti to kvitne :) Krásne dni, Marta

    OdpovědětVymazat
  13. Je třeba zachytit, co se dá. Pomalu nám ta krása odchází. Tím truhlíkem jsi mne překvapila, ale myslím, že je to tak praktické. Voda udělá své. Měj se pěkně, Hani.

    OdpovědětVymazat
  14. Hani,topolu je truhlík se ❤️👍.Měj se pohodově 🍀

    OdpovědětVymazat
  15. Hezké snímky i ta odkvetlá slunečnice napovídá občasným mrazíkům.

    OdpovědětVymazat
  16. Moc krásné. Dostala jsem se sem až nyní. Přeji hodně hezkých barevných dní.

    OdpovědětVymazat
  17. Květy krásné, ale koukám na tu úrodu slunečnic. To by se ptáčci měli... Krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...