sobota 16. října 2021

Výzva č. 3 - Barevný podzim

Jaro, léto, podzim, zima - každé roční období
má svého malíře.  

Malíř zimy nás udivuje krásou malby na sklo,
malíř jara štětec noří do barev jemných,
z díla malíře léta sálá teplo

a malíř podzimu ? 

Ten barvami doslova hýří.

Žlutá, červená, zelená, hnědá, fialová................










Těším se ze všech těch barev,
ale našemu podzimu letos převládá barva černá.


Mějte se všichni moc hezky,
užívejte každého příjemného podzimního dne.
Moc vám děkuji, že chodíte sem ke mně.

Hanka

trochu podzimně doladěný

23 komentářů:

  1. Hani moc hezky jsi pojala moji výzvu a pořídila opravdu krásné fotografie, které mě moc potěšily a určitě potěší i další čtenáře blogu. Vaše černé štěstí na podzim je miloučké, nádherné, ale líbí se mi i veršíky, kterými podzim vítáš a děkuji Ti moc za opravdu krásný příspěvek. Myslela jsem si , že výzva bude takový propadák, protože jsem ji rozdělila do čtyř dílů a mile mě překvapil zájem a z toho mám velikou radost. Přeji Ti krásnou sobotu i neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, krásně jsi to napsala. Každé roční období má to svoje kouzlo a podzim a jeho barvičky jsou neuvěřitelné. Parádní podzimní fotky, ... a to černé štěstí je nádherné.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám na komentář od Járy a musím se smát, já jsem opravdu neopisovala. Komentář jsem psala ve stejnou chvíli. :o) Černé štěstí je ale miloučké a věřím, že ještě spoustu fotek s ním uvidíme, že jo?

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, malíř podzim má opravdu bohatou paletu barev a Ty jsi ji na fotkách krásně zachytila. Pejsek vše krásně doplňuje.
    Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, barevný podzim mám moc ráda, horší je to, když se změní pouze na déšť, mlhu a vítr. Černé štěňátko, to je momentálně určitě štěstí největší 😉

    OdpovědětVymazat
  6. Wau, ten věnec na dveřích je úžasný. Černý kamarád je ale nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
  7. Věnec se povedl. Taky bych něco měla umotat, ale nějak nemám tu správnou náladu....

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, pěkně jsi to vystihla. Podzim je krásný, hlavně kvůli těm barvám.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, ulovila jsi krásné podzimní barvy. A ten věnec je úchvatný. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, krásné barvy! Ta černá je parádní 😀!
    Haničko, měj hezké dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, štěňátko je top, ostatní snímky krásně vystihují podzim.Moc ráda jsem se k tobě podívala a jak píše Jára, úvodní slovo je působivé. Zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní podzimní fotečky, nejhezčí je to černé chlupatééééééééé ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Proto podzim tolik miluju, i přes ty plískanice venku, ty barvičky, to je balzám na duši :).

    OdpovědětVymazat
  14. Hani,moc krásné fotografie.Fialovou jsem nikde neobjevila a o to více obdivuji.
    A ta černá ta je úžasná.A máš nádherný věnec na dveřích.
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, hezké podzimní snímky. Máš na dveřích hezké podzimní sluníčko a ten černý plyšáček, ten je ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, krásné barvy, ozdoba na dveřích taky a mazlík je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  17. Už se to opravdu pěkně vybarvuje.

    OdpovědětVymazat
  18. Když se podzim takto vybarví, je to nádhera a na procházkách je třeba tu krásu nasávat plnými doušky :-) Hani, úžasné fotky, moc pěkný věnec a černý chlupáček taky. My máme doma taky dva:-))

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherně jsi to zachytila. Moc povedené fotky

    OdpovědětVymazat
  20. Tak zajimavý krasný věnec jsem ještě neviděla��. Sylva

    OdpovědětVymazat
  21. Hanko, to mě řekni,že jsem zde ještě nebyla a tak kouzelné foto podzimu neprohlédla. Fotky jsou 👍,už se těším co tu bude ke 4. Výzvě.🥰

    OdpovědětVymazat
  22. Hanko, krásné fotky a ta černá barva je určitě nejmilejší. 🙂

    OdpovědětVymazat

Trochu takový pel-mel

 Někdy je hezky, někdy ne. Ale když jó, tak nějaké malé vyšlápnutí neuškodí. S manželem procházka kolem rybníka Špinka v Červeném Kostelci. ...