neděle 24. října 2021

Výzva č. 4 -Volné téma

Takže jen tak...volně...


Podzim to je pohádkově zbarvená
příroda.

Stromy lemující část toku řeky Úpy, protékající naším městem,
barvami nešetří.


Ráno čaruje......


Podvečerní barevné tóny.... 


S podzimem ale také začíná divadelní sezóna.
Naše loutkařská.

Broučci ji letos zahájí.




Ani se mi neche věřit,
že je před námi už poslední říjnový týden. 

Přeji vám všem, aby byl klidný a hlavně ve zdraví.

Moc děkuji za vaše zastavení tady u mne.
Fakt mne to moc těší.

Hanka



17 komentářů:

  1. Hani, moc hezké a zajímavé. Krásně ses zapojila do výzvy a, hezké fotografie pořídila i hezký popis přidala a já Ti moc děkuji. Vážím si toho. Přeji ať se vám představení vydaří. Měj příjemné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, úžasné fotografie, podzimní paleta barev. Měj pohodové dny 🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Hani,moc krásné fotografie.Podzim prostě čaruje.Přeji Vám ať se divadelní sezóna vydaří.Broučky jsem v dětství milovala.
    Měj hezký celý nový týden

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko, moc krásné fotky!
    Ze srdce vám přeji, aby divadelní sezóna proběhla celá a bez větších omezení!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu jsi ho nafotila nádherně... Miluji toto roční obdobi

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, moc krásné fotografie. Já se letos těch barev nemůžu nabažit. I proto jsem ráda, že Jaruška vyhlásila tuto výzvu a já se můžu kochat fotkami vás všech.
    Přeji vám úspěšnou divadelní sezonu a hodně spokojených diváků.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, letošní podzim je barevně úžasný, snad nám ještě sluníčko chvíli vydrží, Tvoje fotky jsou krásné. Přeji úspěšnou divadelní sezonu a moc zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  8. Připadá mi to, Hanko, u vás kolem Úpy moc krásné, podobně to bývalo kolem mé rodné Ploučnice. Hezké dny. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, potěšila jsem se u Tebe podzimními fotkami krajiny a hlavně broučkama. Ty já mám moc ráda celý život a loutky taky. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, fotky přímo výstavní, krásné. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné fotky. A Broučkům přeji úspěch a vůbec, ať se vydaří celá sezóna.

    OdpovědětVymazat
  12. Podzimní krajinky jsou prostě nádherné

    OdpovědětVymazat
  13. Letos jsou ty barvy podzimu i prosluněné a to se hned člověku více líbí. Broučky jsem měla v dětství hodně ráda, měla jsem i knihu, často jsem si prohlížela obrázky. Ať najdete pozorné diváky a představení má úspěch. ☺

    OdpovědětVymazat
  14. Teda Hani, ty první dvě fotky mne dostaly. To je paleta barev..., nádhera. Také jsem překvapena, zaskočena, jak ten čas letí.
    Přeji krásný sváteční večer. D.

    OdpovědětVymazat
  15. Barvy podzimu fakt neomrzí. A na Broučky do divadla bych se šla klidně podívat :-).
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  16. Krásně vybarvené, u nás už jsou ty barvičky většinou na zemi, než na stromech, vítr nám tu poslední dny trochu zaúřadoval :D.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásně barevné fotky, hned bych se šla courat😉.
    Přeji hezky barevné i další dny. J

    OdpovědětVymazat

Trochu takový pel-mel

 Někdy je hezky, někdy ne. Ale když jó, tak nějaké malé vyšlápnutí neuškodí. S manželem procházka kolem rybníka Špinka v Červeném Kostelci. ...