úterý 30. listopadu 2021

Padá sníh


Je tady advent. Uteklo to. Ani se mi tomu
věřit nechce.

Ale je to tak a my v neděli rozsvítili první
svíčku na adventním věnci.

Adventní věnec na stolku v obýváku
bývá u nás trochu jiný, nežli umotaný z chvojí.


Z chvojí jsem udělala několik věnců na dveře pro kamarádky.
Takové dle jejich gusta.


Nedělní rozsvícení stromku na náměstí se nekonalo,
ale vánoční výstava v naší Dřevěnce je.
Časově mi to na páteční vernisáž nevyšlo, ale
podívat se půjdu. Určitě tento týden.

Za oknem docela hustě padá sníh.
Krajina je bílá, zkrášlená.
Ale to bílé nadělení je hodně mokré,
takže nevím, nevím....

Kéž by letošní Vánoce byly bílé.
Už je to nějaký rok zpátky, kdy takové byly.

Přeji vám všem hezký adventní čas.
Prožijte ho ve zdraví a v pohodě.
Hanka


Těší mne vaše zastavení tady u mne.



15 komentářů:

  1. Tady to překvapivě zůstává ležet od pátku přes víkend a každý den připadává. Ale nedávám moc šancí tomu že by to bylo i na vánoce.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, to je nádherná fotka. U nás celý den prší, po sněhu ani památka.
    Taky bych si přála bílé Vánoce.
    Měj se krásně a užij si poklidný adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, ta poslední fotka je opravdu krásná. U nás je dušičkové počasí, prší a fouká docela silný vítr. Měj se hezky, zdravím 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko, krásná práce. Jen věnec hezčí než druhý a svícen na talíři tak. Mám to už roky stejné - aranžuji na tác či talíř.
    Ta zasněžená tráva je úžasná!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná dekorace a moc pěkná dečka. Ta tráva nemá chybu. Hani, pěkné dny přeji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím,že adventním věncům se meze nekladou.Mám dva,jeden více pro parádu a na něm bych svíčku nezapálila,aby nezačal hořet a druhý jednodušší na skleněným podnose,tam svíčky zapálím bez obav.Pro kamarádky jsi vytvořila moc pěkné věnce na dveře.
    Hani,měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, já jsem také spíš pro jednoduchost a přírodní materiály. Věnečky máš moc pěkné. U nás už moc sněhu nezůstalo, ale venku je to takové předvánoční nebo předmikulášové? Přestože nám ledacos zrušili, uděláme si tu správnou atmosféru doma. Měj se pěkně. Určitě se s námi podělíš o návštěvu Dřevěnky. Hela

    OdpovědětVymazat
  8. To je zajímavé, píšu to už 1. prosince...

    OdpovědětVymazat
  9. Hani moc hezké věnce jsi vytvořila. Moc se mi ty Tvoje líbí. Přeji Ti krásní édny v pohodě a hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani přeji ti pohodový adventní čas. Líbí se mi tvůj adventní věnec. Mám ráda jiné, netradiční. Věnce na dveře se mi líbí, vybrala bych si.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, zdravím. Věnce máš hezké všechny, určitě udělaly kamarádkám velikou radost. U nás sníh několik dní držel,a bylo ho dost, tak jsem stihla nafotit, co jsem potřebovala. Ale teď už jen pořád prší, tak je fuč. Jsem smutná, že nejsou opět vánoční trhy, do Dřevěnky bych šla taky... Krásné adventní dny přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, nádherné věnce. U nás nebyla zatím ani jediná vločka. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, v jednoduchosti je krása.
    Přeji klidné dny adventní. J

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, máš krásné věnce. Já tvořila jen jeden, na vchodové dveře a pak vlastně i adventní svícen, ale ten není kulatý. Sníh napadl včas, mně to pomohlo se naladit na začátek adventu. Bylo by super, kdyby nasněžil i na Vánoce. :o)
    Měj hezké adventní dny. D.

    OdpovědětVymazat
  15. Nějak mi ten advent protekl mezi prsty. Pan nečekaná neschopenka, ale už mám taky svícen a doma trochu toho vánočního ducha...

    OdpovědětVymazat

Trochu takový pel-mel

 Někdy je hezky, někdy ne. Ale když jó, tak nějaké malé vyšlápnutí neuškodí. S manželem procházka kolem rybníka Špinka v Červeném Kostelci. ...