neděle 19. prosince 2021

Všechny vás zdravím

a přeji pohodovou čtvrtou adventní neděli.


Užijte si ji !

Hanka

13 komentářů:

  1. Hani; krásnou adventní i u vás))) my po včerejší vydatné oslavě dneska rozjímáme)))

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko, krásný snímek a přeji ti příjemnou neděli. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, i k vám přeji pohodovou adventní neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Hanko, také přeji klidnou adventní neděli 🌳

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, zdravím tě a přeju hezké předvánoční dny. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, a já ti přeji krásné pondělí!
    Ten věnec a vlastně celá fotka - nádhera!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, já jsem včera nestihla, tak dnes přeju pěkné pondělí. A krásná fotka a krásný věnec.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, já přeji pohodový celý týden, ať se nám předvánoční shon a stres obloukem vyhne.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, věnec je opravdu nádherný!

    OdpovědětVymazat
  10. Hani jáTi přeji krásný čas do Vánoc a snad se ještě k počítači dostanu... Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji ti za milé přání a protože už je po, tak popřeji krásné svátky vánoční a v novém roce hlavně zdraví pohody :).

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...