sobota 11. prosince 2021

Zima, zima tu je

Ano, zima, zima tu je.
A já si říkám, kéž by takové byly 
Vánoce. 
  Pohled z našeho balkónu je opravdu tak vánoční.


Doma už postupně otevírám krabice nadepsané Vánoce
a vybírám, čím letos naše bydlení ozdobím.

Nesmí chybět vánoční medvídek, kterého jsem  si
před několika roky udělala pro sebe.

Už tady na mém blogu byl, 
ale proč by nemohl být ještě jednou.


Okno v kuchyni už je také vánočně naladěné.


V obýváku na gauči si hoví nové mnou uháčkované
dva polštáře.


A tak to tak nějak doma na vánoční téma dolaďuji.

Zítra je třetí adventní neděle.
Zapálíme třetí svíčku.
Jak to utíká.


Přeji vám příjemný víkend,

krásnou neděli,

buďte v pohodě a hlavně zdraví !

Hanka

Díky za váš čas, který věnujete nakouknutí sem ke mně.




20 komentářů:

  1. Já už výzdobu nedolaďuju, jen jsem zjistila, že letos nová venkovní světýlka na túji, která rok co rok svítí a jsou na solární energii moc nevyužiju. Jak jsou panýlky furt zasněžený, tak se nechtějí dobíjet a nesvítíme....

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, letos se nám paní Zima opravdu krásně předvádí. I u nás v nížině máme bílo, už po několikáté. A tím pádem máme i podobné pohledy z balkonu, také jsem fotila.(Jednou zveřejním.)
    Líbí se mi jak medvídek tak i polštáře, jsi šikula.
    Přeji klidný adventní víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani máš nádhernou výzdobu. Také budu muset uháčkovat nějaké povlaky na polštářky a ten s vločkou je fakt super. Medvídek je miloučký. Přeji Ti krásnou sobotu a nádhernou Stříbrnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani,máte u vás krásnou zimu.A máš krásně nazdobeno.Medvídek je hezoučký a moc se mi líbí polštáře.Háčkování jsem propadla,pořád něco háčkuji.
    Měj hezkou třetí adventní neděli

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, také už mám vánočně nazdobeno, letos sice o něco méně než v loňském roce, ale myslím, že to i tak stačí. Méně je někdy více a hlavně, že mám dostatek svíček a svícnů, protože pálení, to je moje. Máte opravdu krásně nasněženo, bylo by fajn, kdyby takové byly celé vánoční svátky. Přeji hezký víkend i třetí adventní neděli 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, to si teď říkáme určitě všichni:-) kéž by byly takové Vánoce. Snad se nám to splní. Máš krásně nazdobeno.

    OdpovědětVymazat
  7. Haničko, toho medvídka bych potřebovala, máš to moc hezké všechno. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, polštáře i medvídek se mi moc líbí. Máš pěkně nazdobeno.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný třetí adventní víkend i u vás.
    Máš hezky vánočně nadekorováno.

    OdpovědětVymazat
  10. Haničko, krásně nasněženo, krásně nazdobeno a naháčkováno - ten polštář s vločkou vypadá opravdu moc krásně.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, dýchla na mně vánoční nálada, máš moc hezky nazdobeno. Medvídek je kouzelný i polštáře se Ti povedly. Užij si pěknou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsme se mohli zaradovat nad první sněhovou nadílkou a taky bych si přála bílé Vánoce. Moc se mi líbí háčkované polštářky. Klidný adventní čas přeju.

    OdpovědětVymazat
  13. Máš to krásne vyzdobené, krásny adventný čas ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, ten medvídek je nádherný a víš, že si jej nepamatuju? Ty polštářky se ti moc povedly. No bojím se, že bílé svátky nebudou ostatně jako vždy, také bych si je přála. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, na polštáře já jsem zatížená. Ten s vločkou je moc hezký. A medvídka sem dávej pořád, zaslouží si to ! Měj se moc hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Mě letos 1. advent protekl mezi prsty, takže to zachránil až druhý. Když jsem náš byt vyzdobila, manžel se nestačil divit. Ale přesto poslušně vyvěsil na balkon světýlka♥️

    OdpovědětVymazat
  17. Hani, máš to pěkně nazdobené. Moc se mně líbí ty háčkované polštářky. Sněhu máme taky hodně, ale taje to a asi nevydrží. No, uvidíme.
    Pěkný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Máš to moc krásně a stylově nazdobené.

    OdpovědětVymazat

Tak ještě nějaká ta fotečka a nějaká ta větička

  Vnučka mi poslala ještě nějaké fotky a tak se s vámi o ně podělím. Dozvěděla jsem se i něco zpřesňujícího o malé Caroline. Pochází z polyg...