neděle 20. března 2022

Volání jara

 Patřím mezi poslední účastnice výzvy od Járy na téma
Volání jara.
Volala jsem- čekala, ale u nás v Podkrkonoší si přeci jenom
jaro dává na čas.
Takže jen několik pohlednic z naší zahrádky
a trochu jara u nás doma.

Prvními posly jara jsou sněženky.

Ty nezklamou.


Narcisky zatím v poupatech.


Čemeřice je stále nerozhodná. Být či nebýt.
Krčit se ještě při zemi, nebo dát svému květenství zelenou. 


Doma jaro vítám kvítky koupenými
a těším se z nich.



Já vím, sedmnáct zastavení jara to není.

Ale snažila jsem se, fakt 😃.

Mějte pohodovou neděli !

Hanka

12 komentářů:

  1. Moc krásné fotografie a hezky jsi pojala výzvu. U nás narcisky teprve vystrkují lístky, poupata ještě nemají. Děkuji ti za účast. Moc jsi mě potěšila. Odkaz přidám k ostatním. Přeji ti krásný první jarní den. 🌹🌼🍀☀️🦋

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, jemné, krásné, jarní. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani,pěkně fotografie jara. Já to mám horší,pořád nejsem fit z toho covidu a tudíž ven vůbec.🙄🥰

    OdpovědětVymazat
  4. Někde to halt tomu jaru trvá dýl než se rozhoupá. Mě kvete jen jedna čemeřice, dneska jsem ostatním stříhala suché listy a mají teprve poupata, některé, které byly pod nánosem listí z magnólie se derou na povrch. Jiné asi zašly, nebo k tomu nemají daleko. Nicméně co spolehlivě ohlašuje příchod jara, jsou moje ruce potrhané a poškrábané od růží a jiných trnitých keřů které stříhám. Neumím dělat v rukavicích, takže podle toho taky vypadají :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hani,krásné květinky.Vím,že v Podkrkonoší je jaro opožděně.My to máme do Krkonoš 50 km a taky to tady není s jarem nic moc.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Hani, čekání se Ti vyplatilo... Moc hezky jsi vše zachytila na svých fotografiích. Měj se dobře. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To je jarní nádhera!!!!!
    Přeji poklidné jaro.

    OdpovědětVymazat
  8. Hanko, máme dvě fotky docela podobné - taky mám petrklíč v květináči a sněženky.
    Měj se fajn
    P.S. Nemohla by sis přidat na blog možnost sledování? Ráda bych ji využila, protože by se mi pak nové příspěvky u tebe na blogu samy nabízely a já bych na něj nezapomínala (což se mi stává a je to škoda, čtu tě ráda)

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, moc krásně si jaro přivolala. Já trochu nestíhám, poslední fakt nejsi...
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, všichni to jaro přivoláváme, jak se dá. Já mám moc ráda tulipány, tak jsem si je koupila, teď už vykukují narcisky, ty mám také moc ráda. Vždycky obdivuji filmy z Anglie nebo ze Skotska, kde jim to tam roste divoce ve velkém. Tento týden má být krásně, na zahradě je plno práce, ale snad vyjde i nějaký ten výlet. Užijme si to. Hela

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné fotky. Jaro se probouzí pomalu. Rána bývají ještě mrazivá a prý má dokonce v našich končinách ještě sněžit.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...