sobota 12. března 2022

Adresa výherkyně věnečku mi už přišla,
takže příští týden odešlu.

Doba je teď stále taková nepochopitelně zlá,
takže vycházky do přírody
alespoň trochu zmírní to, co se k nám ať chceme nebo nechceme,
dostává.

Z okolí mého rodného města.
Nově napuštěný a hlavně vše dáno do pořádku
u rybníka zvaného Krčmařík.



Cestou k dalšímu rybníku

Rybník Brodský neboli Broďák.
Moje dětství a i část mládí.


A teď od nás , kde mám trvalý pobyt.
Z procházky s kamarádkami.
Za výhledy se musí do kopce :-).




Téměř devítikilometrová výcházka si zasloužila odměnu.
😋

Utekl mi ten týden, jen co je pravda.

Mějte klidné dny.
Věřme, že to zlé snad v dohledné době skončí.
Snažme se mít slunce v duši.

Hanka

Díky za váš čas, kdy nakouknete sem ke mně.



12 komentářů:

  1. Hanko, ten snímek se sněhem na kopcích je moc krásný. Honzík, který k nám chodívá, je teď v Jánských Lázních a tam ještě sníh také mají. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. U rybniků je hezky a fotografie jsou moc krasne.Mně teď nejvic pomaha,ze jdeme s děvčatama aspoň na malou prochazku,vzdy ji tedy zakončime v cukrarně.Nemohu se dočkat až vyjedu na kole,ale to nesmi foukat ten ledovy vitr.
    Hani hezký večer

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, ještě jednou děkuji za vyhru.Na věneček se moc těšim.
    Pěknou prochazku jste si udělali,fotky jsou hezke.
    Přeji pěkne dny.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  4. Haničko, parádní výšlap. Moc hezké fotky! vyčistit si hlavu je teď opravdu nutné.
    Měj příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, fotky se ti moc povedly. Přímo výstavní. Měj klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani to byl nádherný výšlap a ty k rybníkům mám já úplně nejraději. Vodní hladina mě uklidňuje a když je bezvětří tak přímo uchvacuje svým zrcadlením . Moc krásné fotografie. Přeji Ti hezkou neděli a příjemný i nový týden, když už vstoupíme v neděli odpoledne do skutečného jara.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky poslední dobou nějak víc chodím do přírody, prostě současná nutnost. Tak přeji poklidné další dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Slunce, voda, vzduch = nejlepší medicína na dnešní nemocnou dobu!

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, k rybníkům bych šla hned, ale v okolí žádné nemáme. Procházky kolem vody mám moc ráda, takže jsem si jednu užila s Tebou.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, ahoj. Já chodím do lesa pořád celý život, bydlím blízko. Tam je mi nejlépe. Hezká Tvoje procházka a to občerstvení taky ! Opatruj se. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, moc pěkná procházka. Taky si chodím luftovat hlavu do přírody.

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký pohled do přírody, a takové procházky musí pročistit hlavu a myšlenky.

    OdpovědětVymazat

Letem světem

  Trošičku jsem tvořila....   Posledního dubna jsem u dveří pověsila dávno vytvořenou dámu... Něco přečetla... Konečně jsem se známou trasou...