čtvrtek 10. března 2022

Vyhrává........

Je čtvrtek 10. března.
Den, kdy jsem slíbila vylosovat výherkyni věnečku. 

Přepsala jsem si všechna jména,
papírky dala do misky, zavřela oči a jeden vytáhla.

Co je psáno, to je dáno.

Anonymní
Vlasta

Omlouvám se, ale nevyfotila jsem.
Snad mi věříte :-)

Takže milá Vlasto, gratuluji Ti k výhře a napiš mi prosím svoji adresu

na můj mail : hana.slechtova@seznam.cz

a já co nejdříve věneček pošlu.

A vám všem ostatním přeji klidné dny !

Hanka



10 komentářů:

  1. Gratuluji výherkyni Vlastě a Tebe Hani pozdravuju ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji vyherkyni.
    Hani,hezky den

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, i já se přidávám ke gratulaci. Měj klidný pátek.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný věneček udělá určitě velkou radost. Hodně pohody.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji vylosované a přeji t jí věneček dělá radost. Tobě přeji moc krásný a klidný víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Také gratuluji výherkyni ke krásnému věnečku 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, gratuluji Vlastě k výhře. Věnec jí určitě udělá radost.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc gratuluji a všem přeji krásnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Hani,ani nevíš jak mě potěšily krásné fotografie z procházky. Že čtvrtku na pátek mě navštívil mrcha covid,už je dnes lépe,věřím, že díky očkování. Nejdříve manžel a za dva dny já. Přeji zdravíčko všem a velká gratulace vítězce.

    OdpovědětVymazat

Letem světem

  Trošičku jsem tvořila....   Posledního dubna jsem u dveří pověsila dávno vytvořenou dámu... Něco přečetla... Konečně jsem se známou trasou...