čtvrtek 21. dubna 2022

Je po Velikonocích

Je po Velikonocích.
Pomalu uklízím velikonoční výzdobu. Není toho tolik
jako o Vánocích.


Velikonoce u nás proběhly v pohodě.
Oslavili jsme narozeniny staršího syna.
V pondělí přišli tři malí koledníci - sousedíci.
Dostali koledu ve formě klučičích zajíců, parťáků
k zaječí holce, která je na fotce v minulém příspěvku.

 
Velikonoční vajíčka jsem letos ozdobila následovně.


Napsala jsem, že Velikonce proběhly v pohodě.
No u mně se trošičku v samém závěru pošramotily.
V pondělí mne rozbolel zub a hodně.
Takže druhý den hned k zubaři, který
je na místní poliklinice- ach jak jsem za něj ráda !
No a tak se zub léčí ovšem s tím, že to může skončit
u kleštiček. I přes už dvakrát ošetření zub bolí a bolí.
Takže.......asi............

Jaro se už v naší zahrádce konečně rozjelo.
Takže pár foteček.




Předposlední  dubnový týden se pomalu, ale jistě
chýlí ke konci.
Zase bude víkend.
Mějte ho hezký, přívětivý
i přes to všechno, co na naši mysl teď útočí.

Hanka

Moc děkuji za vaši návštěvu.



17 komentářů:

  1. Hanko, tu zahrádku závidím, ty zuby ale ne. Dost jsem si s nimi užila, tak vím o čem je řeč. Držím palce, ať to dobře dopadne a zub se zklidní. Hezký víkend bez bolavých zubů, pá 😊👍

    OdpovědětVymazat
  2. U nás také proběhly Velikonoce v pohodě a dnes jsem některé věci už uklidila.
    Zuby mě také občas dost potrápí,tak Ti přeji,aby tě dlouho nezlobily.
    Hani,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Ti zaječí kluci jsou fešáci a také vajíčka se zaječími ušisky jsou hezký nápad. Tak pohodové dny bez bolení zubů.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, moc hezky jsi měla nazdobeno a pro koledníky nachystáno. Zuby - to je kapitola!
    Kytičky máš moc pěkné, já jsem dnes fotila nějaké jarní u MěÚ a na balkoně mi kvetou tulipány loni koupené v Německu.Tak zas bude co dát na blog. Opatruj se a mávám Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, doufám, že zuby už Tě přestaly trápit. Velikonoční výzdobu jsem také uklízela,letos jí nebylo mnoho. Nějak jsem se nechytala.🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, krásně ti to kvete. A opět obdivuji tvoji krásnou práci ty zajíčky. Jsou kouzelní. Doufám, že už je ti líp a zub nebolí. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, až na ten závěr, krásné Velikonoce. Vše nachystané s láskou!
    Moc ti přeji, aby bylo brzo po bolesti.
    Měj pokud možno hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Vtipné kraslice jsi vytvořila. Bolest zubů je hodně nepříjemná věc a snad už tě to netrápí.
    Hezký víkend pokud zub dovolí.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotografie, zajímavá vajíčka. Přeji Ti, aby zub přestal bolet. Držím palce, ať to dobře dopadne. Krásný a bezbolestný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, to jsi měla hezké Velikonoce, ušáci jsou parádní a vajíčka taky. Hlavně, aby nebolel zub, to pak nic nebaví. Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Měla jste hezké Velikonoce. 🙂
    Ať vás zub nebolí a dobře to dopadne.
    Mějte hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  12. Podle fotek je u vás krásně a Velikonoce jste si užili.
    Ach ty zuby...teď se s nimi taky potýkám.
    Přeji krásný zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásna veľkonočná výzdoba i rozkvitnutá záhrada ...

    OdpovědětVymazat
  14. Jejda Haničko, doufám, že zub už nebolí. Jinak ti to teda krásně kvete:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ach ty zuby. Nám skončila zubařka, karty dávala jen do ruky po preventivní prohlídce, aby ještě dostala zaplaceno a najít nového zubaře byl oříšek a snad i horror. Ve městě prý končili 4. Nakonec se mi to podařilo. Je to mladý muž a myslím, že hodně šikovný. Zná nové metody. Hanko, přeji, aby se zub zahojil. Škoda každého zubu, co má jít pryč.

    OdpovědětVymazat
  16. Bylo krásně a barevně. Ať vše dobře dopadne. J.

    OdpovědětVymazat

Letem světem

  Trošičku jsem tvořila....   Posledního dubna jsem u dveří pověsila dávno vytvořenou dámu... Něco přečetla... Konečně jsem se známou trasou...