neděle 1. května 2022

Květen - čas z květin pleten

Máj otevírá ráj.
Studený máj - v zahradách ráj, na polích háj. 

 

Bolavý zub, jak jsem se minule zmínila, mne docela potrápil.
Třikrát za sebou návštěva zubního lékaře,
antibiotika. Ale snad je to už OK a za nějaký čas
už jen plomba.

Takže jsem bez problémů mohla být přítomná
našemu večernímu loutkovému představení.
Tentokrát nebylo tolik rolí,
takže jsem jednou byla jen za divačku a fotografku.

Představení bylo plánované k 70.výročí existence loutkového divadla
tady u nás, ovšem covid učinil své.
Takže  zpětně až ve čtvrtek 28. 4. jsme výročí oslavili.
A s námi plný sál.

Udělalo nám to velkou radost a další radost byla
z ohlasu na představení. 



A i páteční podvečer jsem měla vzrůšo.
Snacha dala manželovi- našemu staršímu synovi
k půlkulatým narozeninám jako dárek - let balónem.
Spolu s ním letěla i ona, její bratr a náš vnuk Martin (syn
našeho mladšího syna.)

Byla to tedy podívaná !!!!!! Jen co je pravda.


Všichni byli letem nadšeni- i snacha, která se přeci jenom bála. :-)

Včerejší ,,čarodějnice" prošly tak nějak kolem mne.
Sice se u nás na kopci konaly, ale nechtělo se nám.

Dnes jsem se zasekla doma.
Na zahradě už třešeň nemáme, jinou jsem nehledala.

Ale s jarem na zahrádce jsem se potěšila.





Mějte klidný první májový týden,

mějte klidné dny.

Hanka

Díky,díky, díky za vaše nakouknutí sem ke mně.



16 komentářů:

  1. Už jste si plný sál konečně zasloužili! Let balónem, to je určitě nezapomenutelný zážitek.
    Hned se mi vybaví scény z filmu Vratné láhve😀. Hlavě že zub už nezlobí.

    OdpovědětVymazat
  2. Je fajn, že jste měli plný sál. Konečně si ty dva roky můžeme vynahradit. I mě už divadlo chybělo, tak na konci května jedeme do Prahy. Krásně ti zahrádka kvete.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych neletěla ani za nic. Jsem ráda pevně nohama na zemi. V zahrádce ti to pěkně kvete.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré je,že už se může vůbec hrát. Na zahradě vše pěkně kvete,Hanko, měj pohodové dny. Let balónem určitě pěkný zážitek.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, až na ten zub máš krásné jarní dny i kulturní zážitky.
    Přeji pohodový květen. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, tak snad už budeš mít klid. I přes tu nepříjemnost jsi měla krásné dny. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  7. Hanko, plný sál určitě všechny účinkující potěšil, zvláště po tak dlouhé době. Let balonem musí být fakt nádhera, ale pro ty, kteří mají fóbii z výšek to asi nebude. Já bych tam teda nevlezla, všude moc volného prostoru, a to by mně hodně vadilo. V letadle jsem v pohodě, asi proto, že jsem v uzavřeném prostoru. Měj se hezky, zdravím 😊😄

    OdpovědětVymazat
  8. Hani,to je hezké hrát loutkové divadlo a dělat tím radost jiným.
    U nás také začínají létat balóny.Objeví se vždy nad kopcem,na který vidím z okna.
    Asi bych se bála,nemám ráda výšky.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  9. 70 let, to už je pořádná doba. Máš krásného koníčka a ať vám to výdrží bez překážek ještě !noho let. Balónem bych se také ráda proletěla, ale strach je silnější a drží mne na zemi. I když do vyhlídkového letadla už jsem nasedla. Ach zuby. Mám dojem, že mi brzy uletí starý můstek. Měj se hezky a užívej si jaro na zahrádce.

    OdpovědětVymazat
  10. Lezarts

    Co lepší ho si může přát umělec “i ten dřevěný” přát, než stále plný sál… a to v každém věku 🙂
    Nápaditý dárek - let balónem, krásný zpomalený nadhled na ten poblázněný svět!

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne fotky! Dúfam, že zub nebolí, divadlo hraje svoju 71. sezónu, kvety kvitnú a z balónu máte všetci (letiaci i neletiaci) super zážitok! Dosť bohatý týždeň si mala. Krásne dni, Marta ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Let balónem je můj životní sen, snad si ho také někdy splním. A divadlo je moc fajn počin, jste tam u vás dobří. Tak ať se daří i nadále.

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, vůbec nestíhám komentovat, ale nakukuji stále))) Divadlo i balon-super akce. Přeji poklidný víkend.

    OdpovědětVymazat
  14. Vija
    Krásné výročí, jarní zahrádka je radost a let balónem i můj sen.
    Hezkou neděli měj, Hani. J.

    OdpovědětVymazat
  15. Lepší oslavu k výročí si divadlo přát nemohlo!
    Před snachou smekám, do balónu by mě nikdo nedostal, maximálně, že by mi šlo o život :D.

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, snad už tě zub nezlobí. Let balónem musel být pro všechny úžasný zážitek. Jaro je opravdu tady. Krásné květy.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...