pátek 27. května 2022

Zkusila jsem

 Nejsem vůbec fanda umělých květin,
ale tentokrát jsem zkusila po nich sáhnout
a ozdobit věnečkový korpus.
A už jeden visí u syna,
jeden u nás na vchodových dveřích a jeden na zahradě
na sloupu pergoly.
Budu je na střídačku měnit s věnečkem přírodním.



Že přírodní květiny nic umělého nepřekoná, 
je jasné.
A když je déšť ozdobí svými perličkami,
tak to je teprve něco.




Když počasí dovolí,
ráda se projedu na kole.
Sice jsou už moje projížďky kratší, nežli dříve,
ale stále ráda ten šlapací pohyb mám.

Včera nebe trochu strašilo :-)


 
Projela jsem se nejen starou trasou, ale i po zatím části nové cyklistické stezky.


A tento týden máme skoro za sebou.
Přeji vám příjemné nadcházející víkendové dny.
 
V týdnu příštím vykročíme už do měsíce června.
Mějte  hezký každý jeho den !
Hanka

P.s. Já se mám na co těšit. Vnučka Hanka přiletí ze Saudské Arábie na dovolenou.
😊


18 komentářů:

  1. Umělé květiny úplně nezatracuji - když jsou použity vkusně. U mně už odkvetly konvalinky a doma mi opadaly pivoňky. A ty kapky deště v květinách jsou jak kouzlo přírody. Tak ať se daří.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, moc hezky jsi zaznamenala krásu v zahradě. Kolojízda je moje oblíbená činnost. Jak říkávám - je to lepší než chůze a víc stíháš vidět, než při cestě autem.
    Užij si vnučku, přeji krásné dny. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, příroda je příroda, ale někdy se dají sehnat umělé květiny téměř k nepoznání od těch pravých. Mám doma ve starém džbánku pivoňky a zejména v době jejich květu si je už pár lidí popletlo. Užij si návštěvu vnučky, přeji pěkný víkend 😉

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, umělé květiny nemusím, ale vím, že někam se hodí víc, než ty živé. A věnečky krásně ozdobí. Na kolo jsme se letos ještě nedostali, "skáčeme" kolem včeliček. A už jsme i stáčeli med. :o) Krásné fotky jsi pořídila.
    Přeji prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Letos jsem měla jarní věnečky na dveřích jen z umělin. Jinak jsem spíš používala květiny sušené. Teď tam mám s růžičkami které jsem dělala z krabiček na vajíčka. Šedorůžový, a s takovou šedozeleně se měňavou stuhou...

    OdpovědětVymazat
  6. Když jsou umělé květiny téměř nerozpoznatelné od pravých a nevypadají lacině, dokáží udělat parádu :).

    OdpovědětVymazat
  7. Umělou kytku do vázy domů bych si nedala,ale na věnečky se hodí.Tam by živé květy nevydržely.Sousedky mají na dveřích podobné věnečky ozdobené umělými kvítky a je to moc hezké i vkusné.
    Taky vyrážím na kole,ale skoro celý týden bylo deštivo.
    Hani,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  8. Hani moc hezký věnec jsi vytvořila. I když tu plno lidí umělé květiny zatracuje, tak mně osobně nevadí a klidně si je přes zimu na stůl dám, když už pak nejsou hezké ty sušené nebo jsou zaprášené. Kupovat čerstvé v zimě když je mráz ...to než bych je donesla domů, tak z nich zbude zmrzlé koště a byly by to zbytečně vyhozené peníze, což si jako důchodkyně nemůžu moc dovolit. Tak že hezká umělá květina také udělá radost a zpříjemní prostředí. Je to věc názoru a vkusu, což pro mnohé přijde jako nevkus, ale každá jsme nějaká...Přeji Ti příjemný víkend.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Hani, já umělé květiny na věnce používám běžně, případně kombinuju se sušenými. Teď už se vyrábějí mnohem kvalitnější a hezčí než dříve. Návštěvu vnučky Ti moc přeju, hezky si to spolu užijte. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Haničko,přeji Ti pěkné chvilky s vnučkou. Fotografie květin po dešti nemají chybu.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, mám k "umělým" kytkám stejný vztah jako ty, i když už to není dávno plast. Některé jsou krásné, sama mám doma kaly z hedvábné látky. Věnečky vypadají moc hezky.
    Zahrada ti krásně kvete, projíždíš se krásnými místy.
    Moc ti přeji hezké dny, užij si vnučku. Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, věnečky jsou moc povedené, líbí se mi. Kytičky si libují, že jsou zalité i u nás. Užij si vnučku, věřím, že se na ní moc těšíš, když je tak daleko. Měj se hezky🥰

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, věnečky se ti moc povedly. Vypadají krásně. A fotky jsou také krásné. Měj se moc hezky a užij si chvíle s vnučkou.

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, krásné fotky. A ty věnečky jsou povedené. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  15. Marcela Nordic Passion28. května 2022 v 23:50

    Hani, zabery nadherne, krasna mista i kvetiny a tvoreni zdar:-). M.

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím z východních Čech a přeji samé krásné dny, ať už doma, venku nebo na zahradě! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Hani, umělé květy jsou někdy od živých k nerozeznání a ani já s nima nemám problém. A zrovna na věnečky jsou dobrá volba. Návštěvu vnučky si užij, to ti moc přeju.

    OdpovědětVymazat
  18. Hani, věnečky se ti povedly. Umělé květiny taky moc nemusím, ale na věnečky je používám.

    OdpovědětVymazat

Tak ještě nějaká ta fotečka a nějaká ta větička

  Vnučka mi poslala ještě nějaké fotky a tak se s vámi o ně podělím. Dozvěděla jsem se i něco zpřesňujícího o malé Caroline. Pochází z polyg...