pondělí 6. června 2022

Sazeničky od Vendy

Na podzim mi Vendy (Svět podle Dandíka) 
poslala sazeničky orlíčku.
Zasadila jsem je a čekala, zda zima neučiní své.
Kdepák, už  v mé zahrádce zakořenily a našly v ní zalíbení.
A já jsem za ně ráda.

Jen malý háček to má. 
Ta jedna sazenička nevyrostla jako orlíček, ale ....?

Jsem za ní ráda, jen nevím jak se jmenuje.


Takže Vendy, vidíš - rostou :-).

Jinak mi týden utekl tak nějak normálně.
Ve středu jsem měla sraz z devítky,
ve čtvrtek se na nás přišla podívat vnučka Hanka,
která, jak jsem psala minule, přiletěla ze Saudské Arabie 
na dovolenou. Byla to milá návštěva. Jak jinak.


  Určitě se ještě uvidíme. Ale je jasné,že 
má v plánu spoustu setkání se svými přáteli, takže
četnost posezení u nás bude jaká bude.

Nějaký čas jsem věnovala zahradě, 
protože ten plevel
roste a roste.

Pivoňka, která je víceméne ve stínu,
rozkvetla až teď, růže už na mne taky
mává svými začínajícími květy.
Prostě už začne být na zahrádce barevno.





Mějte klidný tento týden, mějte hezké dny !

Velký dík, že stále sem na můj blog chodíte.

Hanka



12 komentářů:

  1. Moc hezké fotografie, krásně ti to kvete a k tomu ještě šťastné setkání s vnučkou. Přeji Ti příjemné letní dny.

    OdpovědětVymazat
  2. To je bohyška, říkala jsem ti že to máš jako bonus. Koukám, ale že ten bílobordó ti nevyšel. Tak ti ho ještě pošlu, už zas mi tady roste na místech kde ho nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jedna sazenička nevyšla, takže když vzpomeneš, tak budu zase ráda.

      Vymazat
    2. To je v pohodě, mám ho tu rozházenýho po mnoha místech... anebo ti můžu poslat semínka jestli chceš. I z jiných, co od sebe nerozsadím...

      Vymazat
  3. Hezky to na zahrádce kvete a hezky si užívej vzácných chvil s vnučkou. Hodně pohody.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, máš to moc hezké a čisté, bez plevele.To značí, že jsi pilná. Já jsem si letos zjara koupila tři orlíčky na Mělníku, různé barvy, ale mrňavé a docela drahé, snad mi vyjdou semínka a pak se je pokusím dát před dům na záhon, nyní zdobí na balkoně. Venku, před domem mám jeden růžový a jeden tmavěmodrý. Bohyšky mám moc ráda. Jiřina z N.
    Vnučka je moc hezká osůbka.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné květy, tuhle barvu orlíčku nemám, kochám se. Hostu už ti Vendy identifikovala...
    Hani, užij si hezké dny a hlavně vnučku!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně voňavý květinový článek! :) Pivoňku mi maminka přinesla do vázy a je neuvěřitelná, netušila jsem, kolik parády dokáže nadělat :).

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, moc krásně ti to kvete a moc hezká barva pivoňky. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně ti to kvete. Po pivoňkách je mi smutno. Vždycky jsem se těšila, až vykvetou...

    OdpovědětVymazat
  9. Teď je květinová zahrádka nejkrásnější, hlavně růže jsou teď nejčerstvější a voní. Pivoňky mi pomalu odkvétají. Z vnučky musíš mít, Hani, velkou radost. Snad se ještě užijete. Pěkný víkend přeji.

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, orlíčky nemám, ale už jsem si psala o semínka u Libušky z Kožuškova. Ta má růžové a tu já můžu. Ty jsi je sázela loni na podzim, nebo až letos na jaře? Máš je krásné. I pivoňka se má k světu. Věřím, že návštěvu vnučky jste si všichni užili, než zase odcestuje.
    Přeji prima večer. D.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...