pátek 24. června 2022

I za humny je krásně

 Někdy si možná ani neuvědomujeme, že i za humny je krásně.

No podívejte !

Stačí jen jít a dívat se.








Je u nás krásně.



A když se na zahrádce rozvoní levandule  a voní
až do kuchyně,
tak je jasné, že léto je tady.

Prázdniny, dovolená, teplé večery...............

 




Mějte prima víkend,

mějte pěkné dny příštího týdne.

Hanka

Jsem ráda, že vás stále baví kliknout na můj blog.






21 komentářů:

  1. Hani to jsou moc krásné fotografie. Já chodím hodně po našem okolí. Vím, jak je krásně venku brzy ráno, když vychází sluníčko, ale také večer, když zapadá. Chodím pozorovat srnky, pozoruji a fotím motýly, brouky, květiny. Mám naše okolí nafocené ve všech ročních obdobích a ráda srovnávám i ty změny v čase. Levandule mi na záhonku také brzy rozkvete a už se těším, jak si ji nasuším do skříní. Měj se moc hezky a hlavně si užívej letních dní.

    OdpovědětVymazat
  2. Vija
    Za humny je opravdu krásně. A hezké dny přeji. J

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, je u vás opravdu krásně. Tady by se mi velmi líbily procházky po okolí. Bohužel u nás už moc hezkého místa není, buduje se v blízkosti dálnice, tak máme okolí vybagrované a všude se kupí obrovské hromady hlíny.
    Levandule mi už taky rozkvetla, nechávám ji hmyzáčkům , je na ně krásná podívaná.
    Hani, měj se krásně a užij si prima víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, takový optimistický a voňavý příspěvek na tvém blogu přitahuje blogerky jako levandule hmyz.Moc pěkné snímky. A ty daleké výhledy. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Hanko, to jsou krásné fotečky a ta chalupa, ta se mi líbí hodně moc. Hezký víkend 😀

    OdpovědětVymazat
  6. U nás je nejkrásněji na světě... moc tuto zemi miluji.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, ano, máš pravdu i za humny je krásně. Já levanduli neumím, už jsem ji zkoušela několikrát před lety a vzdala jsem to. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  8. Čechy milujeme, dobře přes dvacet let jezdíme jen po nich, ať na výlety, nebo dovolené, jednou jsme byli na Slovensku a párkrát jsme byli za humny v Německu, tam se mi taky moc líbí, asi proto, že jsou to Sudety a je to tam hodně podobné, jako u nás :).

    OdpovědětVymazat
  9. Souhlasím, Hani! Povedly se ti moc krásné fotky!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. U vás je krásné "za humny" :) Měj se pěkně, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  11. Mám to u nás ráda. Jak se říká : Všude dobře, doma nejlíp. Po delší době jsem šla na procházku po okolí chaty. Obešla jsem menší okruh. Měla jsem v plánu toho víc, ale nohy nedovolily. I tak jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, je u vás krásně, ta chaloupka je jako z pohádky. Také se občas vydám za humna, ale takové stavení u nás nemáme. I když vlastně ve vedlejší vesnici Opatavice- Hrdějovice, která je naší součástí, jsou stavení nádherná a zahrála si v pohádce Čertoviny.
    Přeji prima neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Lezarts

    Jen oportunista, by nemohl souhlasit😁
    Jak by řekl Malý Princ, důležité je vidět i srdcem☀️

    OdpovědětVymazat
  14. Krásně je u vás.Mně teď zůstaly hlavně ty humna.
    Hani,měj hezké letní dny

    OdpovědětVymazat
  15. Je u vás krásně, mohu jen potvrdit.

    OdpovědětVymazat
  16. To je opravdu nádhera, a ty levandule ♥♥

    OdpovědětVymazat
  17. Také často chodíme "jen" za humna, ale je tam krásně o čemž světčí tvé fotografie Hanko.

    OdpovědětVymazat
  18. U nás je krásně před humny i za humny, prostě všude a pořád. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Moc krásné fotky, taky často vyrážíme jen po okolí a stále je co objevovat a čím se kochat :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  20. Marcela Nordic Passion3. července 2022 v 8:53

    Tohle je opravdová krása i pro mě. M.

    OdpovědětVymazat

Trochu takový pel-mel

 Někdy je hezky, někdy ne. Ale když jó, tak nějaké malé vyšlápnutí neuškodí. S manželem procházka kolem rybníka Špinka v Červeném Kostelci. ...