pondělí 20. června 2022

Docela krátce

Týden mi utekl celkem rychle a nic zvláštního
mi nepřinesl. Musela jsem zrušit výlet s kamarádkami,
zrušili jsme výlet s vnučkou Hankou.
Ohlásil se totiž zedník na opravu zdi při vjezdu do naší garáže,
takže dny tím byly poznamenané.  

Ale radost se mi přeci jenom dostavila.

 Čtyři gloxinie,které
jsem si vypěstovala z lístků od kamarádky, postupně rozkvétají
a dělají mi doma velkou parádu.





Užijte si taky jejich krásu alespoň prostřednictvím mých fotek.

Mějte klidný týden.
Hanka

Moc děkuji, že sem ke mně stále nakukujete.



16 komentářů:

  1. Hani, to je veliká krása. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné kvítí)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem já )))). http://es-ideas.blogspot.com/

      Vymazat
  3. Hanko, tak ty jsou nádherné. Já jsem si schovala jednu hlízu z loňského roku, na jaře jsem ji zasadila, ale nikde nic. Třeba chce ještě čas, uvidím 😀

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná,plnokvětá gloxinka.Taky je pěstuji,jukni na můj blog,zrovna jsem tam dávala fotky.

    OdpovědětVymazat
  5. Lezarts

    Máš můj obdiv, je to krasavice🌸

    OdpovědětVymazat
  6. Bože, Hani! To je taková nádhera!
    Měj hezký den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, ty jsou nádherné. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  8. To se pěstuje stejně jako africká fialka? nechá se ve vodě nebo zemi zakořenit? No to až nějakou uvidím, tak budu loupit lupení ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já jsem to tak vypěstovala, ve vodě mi lístky udělaly kořínky docela brzy, ale potom v květináči to tedy trvalo docela dlouho, nežli se u starého lístku objevila nová rostlinka. Já ji mám poprvé, tak si musím pořádně pročíst, jak se s ní zachází. Má prý hlízy, takže to by šlo množit i tak. :-)
      Měj se!
      Hanka

      Vymazat
  9. Haničko, vypěstovala jsi nádherné gloxinie, radost pohledět. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Máš nádherné kytičky, GLOXINIE miluji, ale jejich pěstování mi tedy vůbec nejde!

    OdpovědětVymazat
  11. Někdy se to tak sejde a musí se zůstat doma. Kytičky máš Hanko moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  12. Ta gloxinie je překrásná, má úžasně elegantní květy :).

    OdpovědětVymazat
  13. Kytičky krásné a za zedníka buď ráda - já zedníka a pokrývače sháním už půl roku...

    OdpovědětVymazat
  14. To je super, že vykvetly. Já měla jednou doma koupenou a po odkvětu už nikdy nevykvetla.
    Koukám, jaké mají krásné růžové květy.
    Hani, měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat

Malá doložka k poslednímu mému příspěvku

  Malá doložka k příspěvku o knize naší vnučky Hanky.                        Mám ji pro dvě z vás, pokud by vás zajímalo si ji přečíst. Stač...