neděle 17. července 2022

Červencové střípky

 Včera, to byl týden, co vnučka Hanka odlétla
opět do Saudské Arábie.
Přišla se rozloučit a jako slavnostní oběd 
-dle jejího přání-
jí byla naservírovaná
KRUPICOVÁ KAŠE.
To abyste věděli, já ji totiž umím nejlépe.
Všude to rozhlašovala již v útlém věku.
Čím je moje kaše tak zvláštní, sama nevím.
Vnuk,který přišel s ní, měl na talíři raději-
dle něj- normální oběd :-))


V srpnu máme my, Hanky svátek,
tak si odvezla v předstihu stříbrný dárek
ve formě dvou náramků.
Potrpí si na ně.


Teď už zase oblékla svoji uniformu a stará se o pacienty
Blízkého Východu.

Moc ji potěšilo, že je tam opět její oblíbená kolegyně
z Filipín, která původně odjela z Saudí natrvalo.
Ale vrátila se.


No a já žiju svoje letní dny tak, jak přicházejí.

Na svoji chatičku, k rybníku u našeho rodného města, přijela moje kamarádka, takže jsme se hned u ní sešly.
Mám ráda cestu k ní. Chodívala jsem tudy od dětství.


Nabídla jsem jí pidivýlet ke hradu Vízmburk, souhlasila
a tak jsme se v tomto týdnu za historii vydaly.
Já už v krátkém čase po třetí :-)
Ale bylo to fajn.

Včerejší odpoledne jsem měla loutkoherecké.
Opět do mého rodného města.
Hráli jsme v rámci Pohádkových sobotních odpolední u Domku Boženy Němcové.
Počasí nás trochu strašilo, ale díky bohu, vyšlo to. I slunce se ukázalo.
Diváků se sešlo dost, byli bezvadní a hrálo se nám dobře.


Po představení jsme se stavili v nové kavárně
v nově upraveném prostranství u školy.
Jen malé nakouknutí.
Vlevo škola mé devítileté základní školní docházky.


 Takže asi tak !

Mějte klidný příští týden,
užívejte léta
a mějte dobrou náladu.
Hanka

Díky moc za vaši návštěvu tady u mne.



18 komentářů:

  1. Hani,moc krásné červencové střípky.Měla jsi dny naplněné příjemnými zážitky.
    Vnučka má vkus,bílé zlato se mi líbí.
    Měj další krásné červencové dny

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko, dnes jsem se vrátila ,, z venku,, a prohlédnu postupně blogy, které jsem týden zanedbávala, s prohlídkou jsem začala u tebe a moc se mi tu líbí. Pěkné zážitky.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts

    Povedené dny, naplněné radostí☀️

    OdpovědětVymazat
  4. Měla ses zase krásně. Náramky jsou moc krásné, určitě udělají šikovné vnučce velkou radost a parádu)))

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, máš krásné letní dny! Tak kaše mě tedy pobavila, ale nedivím se, babičky umí ledasco nejlíp!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Nějak ten červenec utekl aniž by si člověk ale uvědomil že je vůbec léto....

    OdpovědětVymazat
  7. Hanko, červnové dny byl plné radosti, návštěv a výletů i tvoje oblíbené loutky se dostaly ke slovu. Užívej si i další letní dny v pohodě a klidu, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  8. Hani měla jsi příjemný měsíc červen. Stříbrný dárek se opravdu povedl. Krásné letní dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, moc hezké shrnutí zážitků. Krupicovou kaši jsem už dlouho neměla a musím říct, že jsem na ni dostala chuť. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Hani, vnučka je bezvadná - fandím všem mladým a jejich dnešním možnostem v cestování. A krupicová kaše u babičky to jistí... Měj se hezky a užívej léta. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Mám moc ráda polní cesty, vždycky člověka zavedou přesně tam, kam mají :).
    Krásné letní dny přeji! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Marcela Nordic Passion21. července 2022 v 10:49

    Hani, to je takových různých aktivit!!! A tu krupicovou kaši bych si taky dala 😊, našim dětem školní chutná víc než ode mě 😊. M .

    OdpovědětVymazat
  13. To vyzerá na celkom pekný júl, užila si si :) Nech tak príjemne aj pokračuje! Krásne dni, Marta

    OdpovědětVymazat
  14. Krupicovou kaši mám taky ráda. Občas si ji dělávám s ovocem nebo jen s kakaem, medem a máslíčkem.

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, krásně si užíváš léto. Připravila jsi skvělý dárek pro vnučku. Marie

    OdpovědětVymazat
  16. Ráda jsem nakoukla do Tvých zajímavých dnů :) To je prima koníček, co dělá lidem radost - loutkoherectví :) My si také občas děláme krupicovou kaši - s cukrem a skořicí a máslem, mńam! Měj se moc hezky, zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  17. Hanko, s úsměvem jsem se pozastavila nad krupicovou kaší. Vnuk Michal ve třech letech prohlásil, že by si přál krupičnou kaši na své svatbě až si najde nevěstu k obědu 🥰

    OdpovědětVymazat

Tak ještě nějaká ta fotečka a nějaká ta větička

  Vnučka mi poslala ještě nějaké fotky a tak se s vámi o ně podělím. Dozvěděla jsem se i něco zpřesňujícího o malé Caroline. Pochází z polyg...