pondělí 25. července 2022

Pila a dřevo

Svěží ráno. 
Ráda si se snídaní sednu na balkóně.


V loňském roce se moc muškátům na okně nelíbilo.
Vůbeac nevím proč, vždycky byly OK.
A OK jsou i letos.


Dny jsou stále žhavé, ale i tak
jsme  se v neděli dopoledne byli podívat na práci řezbářů.
Podívaná to opravdu byla.
Byla jsem překvapená, že i mladé dívky vědí, jak na to.






Vidět jsme mohli i mistra kovářského.....


Barvy peří zaujaly dospělé, ale hlavně děti......


 

Kdo chtěl, mohl zajít do Muzea jako takového. 
Je toho tam hodně  a hodně k vidění.



V samém začátku existence tohoto Muzea jsem tam byla,
ale určitě se půjdu podívat znovu, abych viděla,
 co a jak se postupem doby
změnilo, zvelebilo ap.
Včerejší dopoledne bylo pro mne ve znamení
venkovní akce.
Líbilo se mi tam, nebyl tam jeden stánek vedle druhého.
Jen tak od všeho něco a bylo to fajn.

Přeji vám hezký poslední červencový týden.

Těšte se z každého dne.

Hanka

Dělá mi velkou radost vaše zastavení na mém blogu.



15 komentářů:

  1. Když vidím ty kakaduy, musím vzpomenout toho mého nedávno umřelého. Co mu přecvaklo a on se začal škubat do naha nebyl nikdy krásnej, ale vypadal jak slepice když spadne do hrnce s vařicí vodou, řval až nelidsky a hysterik to byl jak hrom. Ale byl to jako všichni kakaduové šašek a šoumen..... a chybí mi to jeho Dobrou s kterým se se mnou loučil....

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, u tebe je poklidno a milo. Papouškové jsou krásní, ale mám alergii na peří, mívali jsme kdysi andulky.
    Obdivuji, když někdo něco umí a řezbáři patří mezi ně.
    Ráda jsem tvůj blog navštívila. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Dřevosochaŕi -sochařky jsou prostě borci)))) už jsem je zažila několikrát na vlastní oči a je to opravdu koncert))) a snídaně na balkoně … co víc si po ránu přát.
    Hezké dny přeji Eva. http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí řezbařství. Toho méďu si dokáži představit u nás na zahradě:-))). Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta šikovná děvčata - řezbářky mne opravdu překvapila. Hezky prožitý čas a díky za zprostředkování i pro nás.

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, řezbáře moc obdivuji, sochař by ze mě nebyl, 3D vidění mi nějak chybí. A ta vůně dřeva - ach... Musel to být hezký den.
    Děkuji za krásnou reportáž a přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Hanko, určitě moc hezký prožitý den.

    OdpovědětVymazat
  8. Lezarts

    Práce se dřevem se mi moc líbí. Je to pokochání na omak i na pohled!!!
    Ať žijí takové akce!👍

    OdpovědětVymazat
  9. Také snídávám v lodžii a večer si tam čtu.Muškáty mně kvetou parádně,ale ostatní mi letos skomírá.
    Práce řezbářů obdivuji,u nás bývají na Dlaskově statku.Vždy mě odradí tolik lidstva.
    Hani,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, řezbáře obdivuju, to už není řemeslo, ale umění, krásná práce. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Hani, tak to byl krásný den se dřevem, sochami... Ten medvídek na konci je krásný ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. To musel být prima výlet. Řezbáře taky moc rád obdivuji. Když má někdo dar a využije ho. Dík za fotky a sdílení. Pavel

    OdpovědětVymazat
  13. Hani, já bych neodolala těm dřevěným andělíčkům a srdíčkám. Moc hezké věci tam vyřezali. Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  14. Hani vůbec se ti nedivím, že ráda snídáš na balkóně. Z mých stránek víš že taky mám ráda snídani venku. Dřevosochání mám ráda. Mám pár kamarádů kteří se tomu věnují. Taková muzea mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  15. Marcela Nordic Passion27. července 2022 v 23:16

    Hani, muskaty jsou nadherne! I venkovni akce vyapda pekne, tohle mam take rada, drevene misky me zaujaly hned:-). Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat

Malá doložka k poslednímu mému příspěvku

  Malá doložka k příspěvku o knize naší vnučky Hanky.                        Mám ji pro dvě z vás, pokud by vás zajímalo si ji přečíst. Stač...