pondělí 17. října 2022

Počasí přálo

 Je za námi týden, kterému počasí (alespoň u nás)
přálo.
Sice některé ráno tomu nanasvědčovalo,
ale vždy se vyčasilo a slunce na nás mávalo.

Téměř jsem se zbavila neduhu (covid to nebyl)
a tak jsem využívala příznivého počasí
k pracem na zahradě.
Nedá se nic dělat, kvetoucí záhony už vzaly za své
a vše má už svůj podzimní ráz.


I pohled z balkónu to potvrzuje.


Zezlátla i cestička pod naší zahradou.


Abych objevila zajímavá tvoření matky přírody, ani do lesa nemusím.
Na naší zahradě se těmto krasavicím daří.

Už nepohledné muškáty v závěsných květináčích
jsem vyměnila za aranžmá podzimní, která v době adventu
ještě přizdobím.


A tentokrát to není taška, co jsem háčkem vytvořila.
Tentokrát je to opičák.

Jak se jmenuje ? Tak o to se už postará
malá majitelka.


A to je vše.

Přeji vám všem příjemný týden

a opatrujte se !

Hanka

Díky za vaši návštěvu, těší mne to.






18 komentářů:

  1. Hani, krásné fotky! A Hopík je jako živý, kdysi jsem jako studentka měla plyšového opičáka a brala jsem ho sebou na výlety, už tehdy! a na Děčínském Sněžníku mi ho kluci, spolužáci, vyhodili z rozhledny a už jsme ho nenašli. Někde si tam žije pěknou řádku let. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, počasí nám zatím přeje, ale obávám se, že to jsou asi poslední pěkné dny. Opičák je fakt moc hezký, povedl a malá majitelka bude určitě nadšená. Měj se pěkně 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Teď byly i u nás moc hezké dny.Příroda se krásně zbarvila,ale nějak rychle listí hnědne a padá.Však bude brzy listopad a čeká nás i ochlazení.
    Opičák je kouzelný.Na to,jak hodně háčkuji jsem žádné zvířátko nevytvořila.Asi bych ho neměla komu dát,vnoučata vyrostla.
    Hani,měj se hezky a buď zdravá

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, nádherné podzimní fotky, máš skutečně skvostný výhled! Musím se taky pustit do zazimovávání, jen ty muškáty chytily druhý dech...
    Opičák je fakt parádní!
    Přeji hezké a hlavně zdravé podzimní dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Pravý podzim na tvých krásných fotkách. Opička je moc povedená)))

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, to jsou moc krásné fotografie. Hlavní je, že už je ti lépe a můžeš si aspoň užít to krásné počasí i když práci na zahradě. Ale sluníčko ještě dodá trochu energie na zimu. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts

    Máte okolní přírodu, jako krásné omalovánky a ten výhled!
    Opičák se ti hezky vyháčkoval z rukou, jako živý!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná příroda, krásné fotečky, nádherný opičák.!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, nádherné fotky ke kochání. A ten opičák je úchvatný. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné podzimní obrázky a ještě hezčí opičák! Přeji, ať jsi brzy fit! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, Ty už máš vše na zahrádce hotovo, zazimováno... Já jsem začala teprve dnes, tak to mám co dělat. Ale moc mě to nejde, leze na mě nějaký moribundus. Opička se mě moc líbí, pozdravuju. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Podzim se přihlásil o slovo. Opičák je parádní. Hani, měj hezké dny. J

    OdpovědětVymazat
  13. Podzim je tu se vším všudy, ráno mlhy, skrz které se posléze prodere slunce nebo se zatáhne ještě víc a začne pršet. Každý den je jiný, ale má své podzimní kouzlo.
    Krásné to kolem sebe Hani máš. Opatruj se po nemoci.

    OdpovědětVymazat
  14. Hezkého počasí jsme se nakonec přeci jen dočkali. I opičák se tváří spokojeně :-)))

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne fotky, krásna jeseň, po tom studenom septembri sme si zaslúžili :)

    OdpovědětVymazat
  16. Hani,moc hezké fotografie jsi pořídila.Doufam, že jsi již fit.

    OdpovědětVymazat
  17. Opička se mi moc líbí. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat

Letem světem

  Trošičku jsem tvořila....   Posledního dubna jsem u dveří pověsila dávno vytvořenou dámu... Něco přečetla... Konečně jsem se známou trasou...