sobota 8. října 2022

Trochu pošramocené dny

 Najednou tu byly hezké dny.


Zlomyslný bacílek, který na mne skočil,
mi je zhatil a zároveň i aktivity tohoto týdne.

Oželela jsem sraz z devítiletky,
oželela jsem účast na našem večerním představení pro dospělé.
Zopakovali jsme představení Faust.

A oželela jsem pobýt venku a užívat si ty pěkné dny.

Takže dnes, kdy už jsem celkem fit
vám, moji milí, přeji hezký víkend
a příjemné dny následujícího týdne.


Hanka



Díky za vaše nahlédnutí sem ke mně.

19 komentářů:

  1. Hani,jsem na tom podobně.Po dvou letech téměř skoro na den nás opět navštívil covid.Tentokrát si vzal do parády hlavně mě,ale první ho měl manžel.Což jsem byla ráda,protože chodíme s děvčatama do cukrárny a to jsem měla v poslední době setkání ještě od práce a s pár děvčaty ze základky.Oddychla jsem si,když jsem je všechny obvolala,že jsou v pořádku.Pořád mi není ještě dobře.Zítra to bude sedmý den.Je mi líto,že byly hezké dny a já doma.Snad ještě hezky bude.
    Přeji ti zdraví a krásné podzimní dny

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, dobrá zpráva je, že už se ti zdraví a pohoda navrací. U nás v práci ve čtvrtek chybělo 18 !!!! lidí. To nám ten podzim pěkně začíná. Přeji hezký a poklidný víkend. Odpočívej a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko, to je u nás to samé jako přes kopírák. V út jsem měla jet na chemku do Prahy a místo toho jsem se omluvila, nebylo mi hej, ve st mi na testu zjistili covid. Manžel to chytil ode mne a tak jsme doma.Naštěstí mi mladí dovezli léky. Už to jde den po dni pomalu k lepšímu.A to jsme 3x očkovaní. Kašlu první ligu, snad bude líp.
    Foto těch kytiček ( měla jsem je také, než je tu bagr zničil, dala mi je rok předtím spolu s mahonem kamarádka Věrka ) moc hezké.Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně ať je ti dobře, už se to zase rozjíždí a představa, že zase budeme chodit v rouškách mne děsí. Je toho v posledních letech nějak moc špatného a i já, rozený optimista, se občas ztrácím. Opatruj se. Hezky určitě ještě bude.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, tak se hlavně brzy uzdrav. Také mi kvetou astry vysoké - trvalky. Mám čtyři barvy.

    OdpovědětVymazat
  6. Je nás takových povícero, soucítím a přeji brzké uzdravení! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, ať je ti líp a brzy se uzdrav. Měj klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, to se někdy tak stane... Moc ti přeji rychlé uzdravení!
    Měj pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Haničko, krásně ti to kvete. Přeji brzké uzdravení. Ať je ten příští týden mnohem lepší, než ten minulý covidový. Marie

    OdpovědětVymazat
  10. Lezarts

    Přeji rychlé uzdravování a vymetání bacila ☀️

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, tak snad už bude zase lépe. Jo, ty krásné dny jsme opět propracovali na zahradách, ale jsem spokojená. Věřím, že i ty se už na zahrádku dostaneš.
    Měj klidný týden. D.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, to už tak chodí, ale píšeš, že už je líp a zatím ty slunečné dny pokračují, alespoň u nás, ještě si je užiješ. Moc zdravím. Hela

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné kytičky ti snad dodají trochu optimismu a sluníčko také!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Ovšem, teď je ono "babi leto"asi nejhezčí část podzimu

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, ahoj. Už jsem Ti sem napsala jeden komentář a je fuč... Tak píšu znovu, přeju Ti hlavně hodně zdravíčka, ať jsi brzy v cajku a můžeš se radovat z podzimu a kytiček! Opatruj se, myslím na Tebe ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  16. I podzim přináší spoustu krásy. Taky ale nemoci. Snad už budeš v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  17. Hani krásné fotky. Já smrkám a kašlu od pondělí. Není kdy to pořádně vyležet, neměla jsem teplotu.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...