pondělí 14. listopadu 2022

Listopad je v polovině

 Listopoad je v polovině.
Utíká ten čas!
Fakt, že jó - utíká.
Včera třetí představení naší ROLNIČKY.
Opět pozvaní loutkáři.
Představení bylo takové trochu jiné, nežli bývají ta naše.
Ale moc pěkné a děti opravdu zaujalo.


Nějakou tu hodinu jsem v minulém týdnu
držela v ruce háček
a po počátečním kroužku jsem podle sebe,
jen tak háčkovala dečku.
Jednoduchou dečku.
Protože takovu jsem chtěla a potřebovala.


Ráno, raníčko panna vstala....
Panna nejsem a dvě rána jsem pochodovala městem
k zubnímu lékaři. Zaplať Pánbůh za něj.
Je mladý, hlavně aby nám neutekl !

Cestou jsem vytáhla mobil.

Část náměstí, kousíček z parku u divadla.


Divadlo A.Jiráska


A kousek dál mne zaujaly červánky
nad opačnou částí města.


No a to je moji milí, všechno.


Mějte klidný týden.

Hanka

Moc děkuji za vaši návštěvu tady u mne.



18 komentářů:

  1. Hani, krásně jsi o sobě dala vědět. Ať se ti daří a zoubky koušou a nebolej. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Hanko, zubaře nezávidím, ale v dnešní době jejich nedostatku vlastně gratuluji. Tvoje dečka je moc pěkná, píšeš, že je jednoduchá, možná ano, ale parády nadělá hodně. Je fakt hezká 😉😊

    OdpovědětVymazat
  3. Hani,krásné fotografie z mobilu.
    Dečka se mi líbí,v jednoduchosti je krása.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, když jsem viděla fotku divadla, tak to cinklo - to znám, tam jsem byla. Zalovila jsem v paměti (fotkách) a opravdu jsem kolem divadla šla v roce 2016. Tour de Knajp Český Ráj. Byli jsme ubytovaní na statku Karlov Svatoňovice.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, máš moc hezký podzim. Dívala jsem se na předchozí barevné fotografie. Je moc dobře, že lidé na loutková představení chodí. Dečka je jednoduchou a vkusnou dekorací. Moc příjemné. Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  6. Mít svého zubaře je Hanko výhra,jak by jiní šlapali rádi v brzkém ránu k zubaři. Pořídila jsi moc hezké fotografie a zuby ať nezlobí.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, hezké podzimní fotografie - z divadla,z cest k zubaři. A také se mě líbí dečka, už ladíš na Vánoce... Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, moc vám přeji, že loutky nemusí smutně stát a mohou hrát!
    Líbí se mi tvá dečka i fotky z cesty městem.
    Přeji pohodové dny a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Lezarts

    Nádherné ráno! (I když pouze návštěva u zubaře)
    Je fajn, že malí diváci ocení vaše představení!

    OdpovědětVymazat
  10. Háčkovanie je super relax, očista duše, krásna dečka ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, letí to neskutečně. Moc se mi líbí vaše loutkodivadelní akce a taky fotky, které jsi cestou k zubaři pořídila. I já jsem poslední týdny párkrát zubaře navštívila. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdu to utíká, vždyť příští týden je první adventní neděle! :)
    Krásný čas předadventní přeji :).

    OdpovědětVymazat
  13. Jednoduchá , ale krásná dečka. A hlavně, je podle tvých představ.

    OdpovědětVymazat
  14. Hani, moc hezky shrnuté tvoje zážitky. Moc se mi líbí ta dečka. Měj pohodový sváteční den.

    OdpovědětVymazat
  15. Hani Ty jsi neskutečně šikovná. Dečka se ti moc povedla a loutková představení zase potěšila malé diváky. Přeji Ti krásné a pohodové dny hlavně ve zdraví a moc děkuji za milé komentáře na mém blogu.

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkná dílka. Jsi šikovná a ta divadelní záliba je velmi příjemná činnost. Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  17. Hlavně že tam zubaře máte, my musíme do sousedního města.
    Fotky jsou moc hezké, není nad svítání....

    OdpovědětVymazat

Malá doložka k poslednímu mému příspěvku

  Malá doložka k příspěvku o knize naší vnučky Hanky.                        Mám ji pro dvě z vás, pokud by vás zajímalo si ji přečíst. Stač...