pondělí 7. listopadu 2022

Včera neděle byla

Včera neděle byla. A byla první listopadová, 
ale druhá v rámci naší loutkářské přehlídky ROLNIČKA.
Tentokrát jsme nehráli my,
ale loutkářský soubor Spojáček z Liberce.
Zahráli pohádku 
MATĚJ A STRAŠIDELNÝ MLÝN
Hlediště bylo plné jak ve 14 hodin, tak i v 16 hodin
.




Výlov nedalekého rybníka jsem letos propásla,
tak jsme alespoň na rybnárnu zajeli
koupit kapříky na Vánoce.

Vypuštěný rybník, kolem kterého
vede moje oblíbená trasa na kole. 

Už jsou to fotky s tváří podzimu,
kdy stromy barvami tak nehýří.




Pro malou Johanku
jsem uháčkovala chobotničku.

Co háčkuji teď,  vložím až příště :-).

Už nějaký ten den mám v truhlících na okně podzim.
V době adventu přidám ještě nějakou tu ozdůbku navíc.
  


Dušičkový věnec rodičům jsem letos udělala jednoduchý. Snacha
dává vždy něco pestřejšího, tak aby to bylo tak akorát.




Obdobně jako Marta ( blog Vyzobaná slunečnice)

jsem byla požádána o svolení uveřejnit fotku mého podzimního věnce.

Odkaz je tady:

https://www.svet-oken.cz/sikovne-blogerky-aneb-napady-na-podzimni-dekorace

Přeji vám klidné dny tohoto týdne.

Hanka

Děkuji za vaše nakouknutí sem ke mně.





13 komentářů:

  1. Za týden bude záááás :).
    Ten podzim v truhlíku je super nápad, v předvánoční čas opravdu bude stačit přidat jen pár drobností a bude z toho krásná dekorace!

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, u tebe se mi líbí, je to vkusné a takové nepřeplácané. Ohledně divadla: svět pohádek - koho by nelákal?
    Ta fotka s břízami je moc povedená. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, jsem vždycky moc ráda, když vidím, že i dnešní děti mají zájem o divadlo a knížky. Samozřejmě hodně záleží na rodičích. Přeji hezký den a spoustu malých i velkých diváků.

    OdpovědětVymazat
  4. Lezarts

    Já letos budu měnit truhlíky z letních na vánoční🤓.
    Je fajn, že je taková účast na loutkových představeních !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Hani moc hezké fotografie. Představení libereckého divadla se určitě povedlo, krásná projížďka na kole nebo procházka? Nádherná chobotnička a také výzdoba. Jsi šikulka Hani. Přeji Ti krásné dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty vaše loutky jsou vždycky moc prima. Já se teď s Lolou chystám na Hurvínka. Chobotnička je moc povedená. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  7. Hani,líbí se mi,jak si činná.Hraješ divadlo,chodíš na procházky a všechno,co vytvoříš je krásné a vkusné.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  8. V neděli jsme s dětmi často v podzimní i zimní čas chodila do divadla. Určitě se pohádka líbila, zrovna tak jak mě Hanko tvé tvoření.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, tleskám tvé výzdobě doma i na hrob! Moc se mi líbí chobotnička a loutková neděle, to je prostě paráda, tak to má být! Pauzu jste si užili fakt dost dlouhou!
    Přeji jen hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, krásné shrnutí tvojí neděle. Jen se sem dostávám pozdě, takže pro mě už neplatí včera neděle byla. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani věneček je moc pěkný. Jak se říká - v jednoduchosti je síla. Podzimní věnec ti zveřejnili oprávněně.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná výzdoba. V jednoduchosti je krása a ten věneček na hrob je opravdu velmi vkusný. Chobotnička je roztomilá.

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...