pondělí 16. ledna 2023

Den za dnem

Rozpůlil se nám první měsíc
letošního roku. 

Co mi přinesl minulý týden ?
Takový normál.
Dočetla jsem Tatérku a začala číst
knihu s názvem Ozvěny run.
Tatérka se mi líbila, musím si v knihovně
zajistit další dva díly. 




Vytáhla jsem z košíku dva resty
a konečně je dokončila.


Byli jsme se podívat na představení
náchodských loutkářů v jejich divadélku. 
Hráli Lucernu. Hezké to bylo.
Někdy na jaře budeme u nich hrát naše představení.


Nějaký krok kolem řeky Úpy, která
protéká městem a kačeny na ní plavou sem a tam :-).




Jak už jsem psala, takové normální dny!


Přeji vám klidný další lednový týden.

Mějte se hezky!

Hanka

Dík, že sem ke mně nahlédnete.



15 komentářů:

  1. Hanko, díky za knižní tipy. Bačkůrky jsou pěkné. Já jsem je kdysi háčkovala z chemlonu, ale byly docela nebezpečné, klouzaly celkem slušně 😀😁😀

    OdpovědětVymazat
  2. Hani,tituly knih mě zaujaly.Už jsem si napsala.Sice jsem dostala dvě knížky od sestry,ale čtu každý večer v posteli a to přečtu brzo.A potom zase půjdu do knihovny.
    Ty bačkůrky jsou moc hezké.Myslím,že jsi měla hezké dny a přeji i další.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, jsi pilná, šikovná a ještě stíháš divadlo konkurenční. A že jsou dny takové obyčejné, díky za ně, v dnešní době změny bývají k horšímu. Krásně si užívej tu divnou zimul Moc ráda jsem k tobě nahlédla, KOČKO: Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, Taterka je moje oblíbená a další dva díly jsou stejně zajímavé. Měj se hezky. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Minule som čítala knihu Slavík podľa teba a veľmi sa mi páčila, tak možno sa znovu nechám inšpirovať :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, ono se nemusí pořád něco dramatického dít!
    Přeji ti příjemné dny a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts

    Lepší jistý klid, než nejistý chaos!
    Bačkůrky, pro baletky zaměstnání ruce a zahřejí nožky👍

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, ty bačkůrky jsou moc pěkné. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  9. Vija

    Hani, mám ráda klidné dny. Byla si pilná.
    Měj se hezky. J

    OdpovědětVymazat
  10. Je fajn užívat si úplně normální, pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  11. I na obyčejných normálních dnech se dá najít pokaždé něco výjimečného :).
    Krásné dny přeji :).

    OdpovědětVymazat
  12. Já teď také hodně čtu, díky za tipy. Venku je to spíš takové předjarní. Vůbec mi nevadí, že není sníh. Dneska trochu napadlo, ale hned byl pryč. U kamen je dobře. Knížka, nějaké to tvoření, ráno se nemusí vstávat, co nám schází? Hani měj se...

    OdpovědětVymazat
  13. Přeji také klidné a pestré dny do další půlky ledna. Marie

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Hani, jak píší přede mnou - nemusí se pořád nic dít, klid a pohoda je moc fajn. Líbí se mi Tvoje bačkůrky, takové dělala moje mamka. Měj se moc hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, hned jsem se podívala na recenze knih které čteš. Hned jsem si je zapsala, určitě se mi budou líbit.

    OdpovědětVymazat

Tak ještě nějaká ta fotečka a nějaká ta větička

  Vnučka mi poslala ještě nějaké fotky a tak se s vámi o ně podělím. Dozvěděla jsem se i něco zpřesňujícího o malé Caroline. Pochází z polyg...