sobota 7. ledna 2023

První týden lednový

Před chvílí zazvonili.
Kdo?
No přeci Tři králové.
Zazpívali a už zase máme křídou jejich návštěvu
u dveří zaznamenanou. 


Včera jsem odstrojila stromeček,
uklidila vánoční zdobení.
Každý rok to tak na Tři krále dělám.

Už mne nějak tyto dny vánočně neoslovují.

I když!

Ve čtvrtek jsme se kamarádkami domluvily 
a zajely se podívat na ještě trvající výstavu betlémů 
v Náchodě. 
Měly jsme to v plánu v době adventu, ale nějak z toho sešlo.
 
Náchod nás přivítal uplakaným počasím, ale kvůli městu jsme tam nejely,
takže  jsme to jako problém nebraly. Deštníky jsme měly sebou a z cukru nejsme.
A nově upravený zámecký kopec máme v plánu až z jara.





Ale teď už na výstavu.


 





 Všechny fotky sem nedávám, myslím, že na ukázku 
jsou tato díla dostačující.
(pro lepší podívání - Ťuk na fotku) :-)

A my využily ještě jednu možnost shlédnout další výstavu
a to Loutky v obrazech.
Je to taková milá výstava pro malé i velké.
Prolínání loutek  a obrázků.











Myslím, že pro dnešek je toho dost.
Mějte hezký poklidný víkend
a i pohodové dny příštího týdne !
Hanka

Moc děkuji za vaši návštěvu tady u mne.



20 komentářů:

  1. Hani, takový výlet bych si dala líbit. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, Náchod jste si užili. Betlémy jsou pěkný. Víc mě zaujaly loutky v obrazech, jsou moc pěkný. Přeji ti pohodový víkend. Alena

    OdpovědětVymazat
  3. Hanko, Náchod mám ráda, hlavně když je hezky, kvetou lípy a jdu na zámku na procházku k tomu vojenskému hřbitovu. Krásně jste si užili výstavy. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Lezarts

    Zajímavé výstavy. Škoda, že to nemám blíže.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, u nás zatím vládnou Vánoce, ještě jsem nenašla prosto vše sklidit... Tu výstavu jste si nepochybně užily a já s vámi. Nádhera!
    Přeji příjemnou neděli i celý další týden. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Včera jsem už také uklidila vánoční výzdobu a jede se dál.Stromeček odstrojí manžel v pondělí,dnes jedeme pryč.Výstava betlému je hezká,betlémy mám ráda.
    Týden si měla jako vždy zajímavý.A přeji Ti další pěkné týdny

    OdpovědětVymazat
  7. Taky tu byly včera děcka, a ty byly letos tak nádherně sezpívané jak ještě nikdy....opravdu jim to nádherně ladilo.

    OdpovědětVymazat
  8. Já uklízela vánoční výzdobu v sobotu. Výstava betlémů byla pěkná, zvlášť, když si člověk uvědomí, kolik času stálo vyrábění jednotlivých betlémů.

    OdpovědětVymazat
  9. Obě výstavy vypadají moc pěkně. My doma jedeme ještě na vánoční vlně)))Hezký týden přeji Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Čekali jsme Tři krále, ale překvapilo mě, že u nás nebyli. Jestli naš panelák minuli? Musím se podívat po domě na dveře. S kamarádkami jste si udělaly pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  11. Určitě vás obě výstavy potěšily. Letos u nás stromeček brzo opadával, tak už je uklizený. Ostatní vánoční výzdobu postupně ukládám do krabic. Tři krále zatím očekáváme. Letos se nějak opozdili. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotografie. Hezké obrázky z výstavy a moc pěkná orchidej nakonec. Také máme nápis nade dveřmi. Tři Králové už k nám chodí pravidelně každý rok a podělí nás přáním, malým kalendáříkem a cukříkem.

    OdpovědětVymazat
  13. Na Tři krále jsme to nestihli, ale včera jsme si uklidili výzdobu doma a dnes v práci. Je zajímavé, jak je to sklízení daleko rychlejší, než to zdobení :).
    Výstava betlémů musela být kouzelná!

    OdpovědětVymazat
  14. Hani hezké výstavy jsi navštívila. Taky se chystám uklidit vánoční dekorace, ale nejsem moc doma tak až bude čas... Měj se moc hezky, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Hani, moc hezká výstava a tvoje fotografie. No my se teprve na úklid vánoční výzdoby chystáme, ale i stromeček pořád drží, nepadá, docela je nám líto jej už zlikvidovat. A tento týden je nabitý, tak to stejně musí počkat. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  16. Hani, moc se mi líbí ty obrázky loutek. O svátcích jsem byla na pár dnů tam u vás. Jak se tak dívám na ten můj stromeček, říkám si, že vánoc už bylo dost. Je třeba se chystat na jaro...

    OdpovědětVymazat
  17. No krása, všechno! Ráda jsem se s tebou podívala do Náchoda a těším se na kopec pod zámkem.

    OdpovědětVymazat
  18. Betlémy jsou prima. Výstava musela být hezká. Máme doma na uzavřené terase malou soukromou výstavu, vyřezávané papírové betlémy nalepené na dřevo. Je to můj dlouholetý koníček, už jich máme asi 16. Zatím je neuklízíme, budou až do Hromnic.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásne fotografie - milujem vianočnú výzdobu! Tiež by som niekam zašla na výstavu 💐

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat

Jen tak něco

  Teplé dny se změnily ve studené. Snad už víkend bude zase teplejší - říkají to meteorologové :-)- Ty hezké dny jsem využila k malým výletů...