pondělí 30. ledna 2023

 Minulý víkend byl bílý, ale během dvou dnů
sníh zmizel a krajina nabrala zase svoji-
do určité míry- bezbarevnou tvář.

A přece jsem na zahradě trochu barvy objevila.

Rozchodník.



Cesmína


Dvě odpoledne jsem měla zase hlídací.


 

Týden jehož závěr korunovaly volby prezidenta
je už minulostí. Odvolili jsme s mužem podle nejlepšího
vědomí a svědomí.
Ale emotivní jásavé projevy si já nechám až na pak. :-)

Vnučka Hanka nám poslala fotky z jejího výletu, kdy ona
sama byla překvapená, že se na čas v době dešťů objeví v určitých místech
Saudské Arábie i trochu zeleně. Tak se podívejte.

Většinou její výlety byly charakteristické plochami písku a zase písku.



Dnes už je nový týden, kterým vkročíme do měsíce února.
Za oknem padá sníh, zatím se drží, netaje.
Kdyby týden pěkná zima vydržela, nezlobila bych se,
ale přeci jenom v únoru já už začínám cítit ve vzduchu
jaro, Vánoce bílé nebyly, takže tleskat už se mi moc nechce.

Mějte klidný tento týden, hlavně ve zdraví

a děkuji za vaše ,,kuk" na můj blog.

Hanka


17 komentářů:

  1. Tu sice sněží, ale chtělo by to aby taky přituhlo. Pak by to snad mohlo chvíli vydržet....

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, cesmína mi evokuje lesy v určité části Francie. Pejsek a kočička zase klid v domě. A ohledně vnučky, krása. Jistě jsi na ni pyšná. Zdravím a mávám Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Začnu vnučkou,je moc hezká a krajina je zajímavá a spíše bych si ji tam představovala jinak.
    A když už nehlídáme vnoučata,tak zvířátka.Vždy se na to těším,horší bude až tady bude od syna kočka.Ty se asi nesnesou s tou mojí.
    U nás dopoledne sněžilo,ale je nad nulou a to co napadlo mizí.
    Hani,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  4. Lezarts

    Také už si říkám, že za chvíli je tu jaro! Tak vydržet a kutit za kamny😁

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, zdravím. U nás také padal celý den sníh, ale vypadá to dost mokré. Mě to nějak netrápí, většinu dne teď trávím stejně v posteli. Cesmínu mám moc ráda a Tvůj blog taky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Hani, vždycky se ráda podívám, jak se daří tvé vnučce, přece jen to jsou kraje, kam se člověk běžně nepodívá.
    Rozchodníky mám moc ráda a skvěle vypadají i v zimě.
    Ta psí slečna vám tedy vyrostla, je překrásná!
    Moc tě zdravím a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Hanko, u nás letos sníh nebyl skoro žádný. Před Vánoci chvilku i vydržel, takže pražské děti mohly i bobovat, ale od té doby nic. Už se těším na jaro, dokonce už jsem zakoupila i pár semínek do zahrady 😉😊

    OdpovědětVymazat
  8. V lednu ses měla fajn. Tak ať máš krásný únor plný zážitků. Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, taky bych brala už jen poslední záchvěv zimy. Ráda jsem zase viděla tvou šikovnou vnučku - cestovatelku. Měj se hezky .

    OdpovědětVymazat
  10. Hani, povedly se ti hezké fotky. A ráda jsem se koukla i na tvou vnučku. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, pěkné snímky se dají pořídit v každém ročním období a v každém počasí. Já bych momentálně uvítala trošku sluníčka, už dlouho je zamračeno. Také máme doma pejska, belgického ovčáka, 8 měsíců. Půl domácnosti je zdemolovaná, obuv a kabáty musíme schovávat a pokojové květiny, které přežily, také... Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  12. Hani, cesmína je krásná. A je vidět spokojenost u zvířat. A vnučce se také daří, tak to je dobře. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  13. Marcela Nordic Passion3. února 2023 v 4:46

    Rozchodnik je naramne fotogenicky, Saudska Arabie ale taky:-). Hezky vikend, Hani. M.

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké fotky, jak ty od tebe, tak od vnučky.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím, Hanko. Ještě to potrvá, než se začne příroda probouzet, ale dočkáme se. Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  16. Hanko, zajímavé foto. Líbí se mi ty Tvé i cizokrajné od Tvé vnučky. M.

    OdpovědětVymazat
  17. Hani vnučka bude mít krásné zážitky a vzpomínky.

    OdpovědětVymazat

Trochu takový pel-mel

 Někdy je hezky, někdy ne. Ale když jó, tak nějaké malé vyšlápnutí neuškodí. S manželem procházka kolem rybníka Špinka v Červeném Kostelci. ...